Ga naar inhoud

Buitenspiegel inklapbaar ??


Aanbevolen berichten

  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij de ;) gaat het, zie je direct de bevestigingsschroeven zitten. (beetje optillen en dan draaien), voetje blijft staan. B)

Ok, heb het juist bij de :D van mij geprobeerd maar durfde niet echt door te zetten zodat ik met de spiegel in mijn handen zou staan.

morgen nog maar eens bekijken.

Het gaat eigelijk over de niet B) spiegels, maar die zouden op de zelfde manier kunnen dichtklappen ?? wie weet dit??? :(

Link naar reactie

Begrijp ik goed dat de "M" spiegels geschroefd zijn? Heb ze zelf nu ook ingeklapt,

(kwam er pas een paar weken geleden achter :D ) en zie schroeven zitten.

Schijn ik dus "M" spiegels te hebben. Wat is het verschil met de gewone spiegels?

gr rob

Link naar reactie
Begrijp ik goed dat de "M" spiegels geschroefd zijn?  Heb ze zelf nu ook ingeklapt,

(kwam er pas een paar weken geleden achter  :muur: ) en zie schroeven zitten.

Schijn ik dus "M" spiegels te hebben.   Wat is het verschil met de gewone spiegels?

gr rob

De reguliere én de M-spiegels zitten inderdaad met 2 schroeven (inbus) vast.

Alléén als je deze spiegels hebt, heb je M-spiegels:

z3m2.jpg

M-binnen- en buitenspiegel:

mspiegelsdetailweb6qf.jpg

Link naar reactie

Rob, nee heb dus de gewone spiegels. Maar ik had ooit eens gelezen dat de gewone spiegels aan de binnenkant van het portier vast zaten en zeer moeilijk te demonteren waren.

Maakt niet uit, ze functioneren waarvoor ze bedoelt zijn :muur:

rob

Link naar reactie
Rob, nee heb dus de gewone spiegels.  Maar ik had ooit eens gelezen dat de gewone spiegels aan de binnenkant van het portier vast zaten en zeer moeilijk te demonteren waren.

Maakt niet uit, ze functioneren waarvoor ze bedoelt zijn  :muur:

rob

Regulier of M-spiegel: voor beide geldt deze handleiding. De deurbekleding moet inderdaad verwijderd worden.

Link naar reactie

Rob, tks, weet ik gelijk hoe ik de deurbekleding kan verwijderen om raammechanisme te speren.

gr rob

Link naar reactie

Rob wederom bedankt. Neem aan dat ik de spiegelschakelaar ook zonder de "speciale " tank er uit kan halen

gr rob

Link naar reactie
Rob wederom bedankt. Neem aan dat ik de spiegelschakelaar ook zonder de "speciale " tank er uit kan halen

gr rob

Jazeker. Niet dat ik dat zelf heb gedaan, maar Aad heeft nog bij mijn 1.8 de bekleding er 2x afgehaald zonder tang (dat was overigens 1x om het raammechaniek te smeren en later 1x om de M-spiegels te plaatsen).

Link naar reactie

Allen, bedankt, kan ik binnenkort de raammechanismen even smeren, ramen gaan tergend langzaam naar beneden en weer snel naar boven. Komt misschien ook door de kou.

Staat in garage maar daar is het ook max 4 graden.

gr rob

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.