Ga naar inhoud

Bij Roodkapje op de brug


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Zo in het kader van branche vervaging, de MGB tourer op de brug voor APK, sapjes en doorsmeren.....

image.jpeg

Link naar reactie

^ ja zoals altijd een paar deuren verder op, maar Ruud kijkt hem van te voren wel helemaal na.....

Link naar reactie

Waar normaal gesproken alle wegen naar Rome leiden, kwam ik er dankzij dit forum achter dat de beste weg voor een Z3 naar Roodkapje leidt... 

Dus ook mijn Z3 stond vrijdag bij Ruud op de brug voor een APK en inspectie II. Mooi net op tijd voor zijn/haar verjaardag vandaag (eerste toelating 12-6-1998).  

Bij Ruud op de brug.jpg

aangepast door SlowCo
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
  • Administrator

Om een wat bestoft topic maar weer eens af te stoffen: vandaag bij Ruud voor Inspectie II, nieuwe versnellingsbakolie, nieuwe banden en zo nog wat. Blijkt dat ik sinds de vorige APK 1500 km heb gereden. :unsure: Ik zal dit jaar weer eens wat meer mijn best gaan doen... :cool:

 

 

IMG_0891.JPG

Link naar reactie
  • 11 maanden later...
  • 7 maanden later...
  • Administrator

Het is wel mooi dat je uit dit topic ook de vaste gewoonten van Ruud kunt afleiden. Zoals geopend bestuurdersraam en dat linker voorwiel tegen de linker poot van de brug ... 😉

  • Haha 2
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Da's waar ook, ben vorig jaar voor het eerst naar Ruud geweest. Was wel van plan onderhoud zelf te doen, maar het kwam er niet van. En dan moet de APK natuurlijk ook. Normaal heb ik daar een adresje voor voor al m'n auto's. Het zijn aardige jongens, maar naar de Z mogen ze alleen maar naar kijken... Enfin, ik had nachtdienst gehad, dus ben er niet bij gebleven. 'S middags weer opgehaald, maar toen stond ie al weer op de grond, dus geen brugfoto. De dashcam stond nog wel aan, dus bewijs:

 

Overigens een adres om naar terug te gaan.

 

bvvodb.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Afgelopen maandag weer voor de APK en banden wissel, We mogen weer fluitend een jaartje verder en de RFT winterbandjes bevallen wel. Het zijn Bridgestone Blizzak 17 inch 225/45 met styling 276. Lekker standaard. Ik vind na 19 inch breed set wel wat iel staan maar ja dat is wennen. De auto is wel een beetje stugger geworden, maar het stuur gedrag verschilt niet veel. Kortom de Michelins mogen uitrusten.

IMG_4417.jpg

IMG_4418.jpg

IMG_4420.jpg

IMG_4423.jpg

IMG_4426.jpg

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.