Ga naar inhoud

navigatie inbouw vdo ms 5000


Mroadster

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

VDO_Dayton_MS_5000.gif

Lijkt mij erg moeilijk,inruilen voor een X1r??? ;)

Dat is ook moeilijk, Huub. Zo'n Avic is natúúrlijk schitterend, maar ja, altijd weer die centjes...

@Leon: Ik heb een VDO MS 5100 en heb gemonteerd zoals op de foto's is te zien. Bepaald niet de fraaiste oplossing, zeker niet, maar ja, je moet iets. Er is ook een oplossing op het linkerrooster, maar die sluit je luchtrooster af en is je airco weer niet optimaal. Compromissen dus...

De foto's zijn niet al te best; zojuist even snel genomen.

dscn2352web4pe.jpg

dscn2353web2pe.jpg

dscn2354web8vz.jpg

Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties,

Ik ga toch maar voor een headunit navi, ik plaats de vdo wel in de auto van de zaak. Origineel is het becker geloof ik voor BMW nietwaar, iemand gebruikt te koop?

Leon :huh:

Hoi Leon, ik heb er ook vanaf gezien en heb mijn VDO 5100 weer doorverkocht, zeker ook om het feit dat de navigatie meer niet als wel zou worden gebruikt in de Z en dan zit je altijd met een lelijke beugel op je dashboard.

Ik heb de TOMTOM go gekocht ideaal voor meerdere auto's.

Suc6 André

Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties,

Ik ga toch maar voor een headunit navi, ik plaats de vdo wel in de auto van de zaak. Origineel is het becker geloof ik voor BMW nietwaar, iemand gebruikt te koop?

Leon :huh:

Mss dat pierre er nog ene heeft origineel van BMW, PM hem even.

PierreZ1

dacht dat ik iets op marktplaats zag staan van hem.

Link naar reactie
:huh: Kan iemand mij helpen met een mooie maar leesbare oplossing voor het ms 5000 scherm in de z3.

Waar en op welke manier is dit het beste te monteren. Heeft iemand foto's van een vergelijkbaar scherm in zijn zzz.

Ik ben benieuwd?

Leon

Leon,

Mijn VDO scherm is geplaatst op een plaatje waar normaal gesproken het (vanuit de bestuurder gezien) rechter ventilatierooster zit. Dus niet op een beugel. Ik vind het er wel strak uit zien én het scherm staat stevig. Ik heb even geen foto voorhanden (het is nu te donker buiten). Mocht je deze foto alsnog willen zien dan lees ik het wel.

Link naar reactie
:blush: Kan iemand mij helpen met een mooie maar leesbare oplossing voor het ms 5000 scherm in de z3.

Waar en op welke manier is dit het beste te monteren. Heeft iemand foto's van een vergelijkbaar scherm in zijn zzz.

Ik ben benieuwd?

Leon

Leon,

Mijn VDO scherm is geplaatst op een plaatje waar normaal gesproken het (vanuit de bestuurder gezien) rechter ventilatierooster zit. Dus niet op een beugel. Ik vind het er wel strak uit zien én het scherm staat stevig. Ik heb even geen foto voorhanden (het is nu te donker buiten). Mocht je deze foto alsnog willen zien dan lees ik het wel.

Cora, als je zo goed zou willen zijn, ik zou graag zien hoe dit bij jou is gemonteerd. Ben van mijn oplossing zeker niet ondersteboven.

Link naar reactie
:) Kan iemand mij helpen met een mooie maar leesbare oplossing voor het ms 5000 scherm in de z3.

Waar en op welke manier is dit het beste te monteren. Heeft iemand foto's van een vergelijkbaar scherm in zijn zzz.

Ik ben benieuwd?

Leon

Leon,

Mijn VDO scherm is geplaatst op een plaatje waar normaal gesproken het (vanuit de bestuurder gezien) rechter ventilatierooster zit. Dus niet op een beugel. Ik vind het er wel strak uit zien én het scherm staat stevig. Ik heb even geen foto voorhanden (het is nu te donker buiten). Mocht je deze foto alsnog willen zien dan lees ik het wel.

Cora, als je zo goed zou willen zijn, ik zou graag zien hoe dit bij jou is gemonteerd. Ben van mijn oplossing zeker niet ondersteboven.

Ja .. nu heb ik de foto's maar hoe krijg ik ze ook al weer hier? ... Even snuffelen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.