Ga naar inhoud

BMW z3 , 2.8, automaat


Gast Wilco Segond

Aanbevolen berichten

Gast Wilco Segond

Ik ben van plan een z3 , 2.8 automaat te kopen van 1997. Hij ziet er perfekt uit en heeft alle opties behalve een electrische kap. Lijkt mij niet echt een probleem.

Hij heeft +/-55000 km gelopen. De auto is helemaal omgebouwd tot M z3. Uitlaat, speigels, stuur etc.

Zijn er nog specifieke items waar ik op moet letten. Het is wel een ingevoerde auto dus de km stand kan je niet helemaal achterhalen.

Ben ook op zoek naar een voordelige verzekering, iemand suggesties.

Wil hem in iedergeval DEKRA laten keuren.

Mvg

Wilco Segond

Link naar reactie
  • Reacties 1
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Wilco,

Een van de weinig zwakke punten is het VANOS systeem (als deze 2,8 dat heeft, en ik dacht van wel). Hiervoor is echter wel een servicebulletin vanuit BMW, dus waarschijnlijk is dez bijbehorende vervanging (iets van bepaalde bouten versterken) uitgevoerd. ^_^

Verder heb ik zelf direct vanuit D mijn auto gehlaad, met alle papieren erbij. Dus in principe is Duitse KM stand goed na te gaan. Maar als de auto al in NL is, is het misschien moeilijker. :blink:

Hopelijk zijn er mensen die meer ervaring hebben met specifiek jou type auto.

:notok:

Succes met de aankoop.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.