Ga naar inhoud

leuke poes, Shrike


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Misschien zit je me te dizzen, maar ik zal toch sereneus reageren.

Ook om te bewijzen dat ik verandering als iets goeds beschouw :foto:

Van origine ben ik niet zo'n poezen man en deze is oorspronkelijk van mijn vrouw, aber, aber, aber, ben verandert en vind deze geweldig.

Creds:

Name: Sam (Sambo, Dikke, Sambolezi, Zambezi)

Age: 8 years

Weight: 1.1 stone (7 kg, currently on a diet - doktors orders)

Occupation: Dominion of the hood

Hij zit overigens meestal op de buren hun auto (niet aangeleerd :D ), maar ook als hij op onze autos zit, heb ik geen probleem mee. Ik ben geloof ik ook wat minder gevoelig voor een krasje of steenslag dan de meesten hier :) . Ik vind het belangrijk dat een auto een verzorgde motor heeft die mooi draait en verder wil ik zo min mogelijk kraakjes horen in het interieur. Krasjes en steenslag kun je toch niet vermijden, dus daar maak ik me niet druk om. Als het me gaat storen dan laat ik het spuiten. :foto:

DVG The Shrike

Link naar reactie

Ik herken bovenstaande verhalen.

Ik heb thuis ook 2 van die monsters.

Ze maken er een sport van om vanaf het dak van de carport op het dak van mijn auto te springen en daarna zich langs de voorruit naar beneden te laten glijden.

Het liefst natuurlijk als je net klaar bent met de auto te wassen :D

Maar verder zijn katten echt leuk B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.