Ga naar inhoud

ventilatie rooster eruit


Ivo

Aanbevolen berichten

ivm met plaatsen GPS antenne (die op mijn dak heeft een verkeerde stekker voor mijn AVIC, ja adapter kan vast wel maar ik heb toch een xtra antenne, dus...) wil ik het middelste vent. rooster eruit halen.

Hoe doe ik dat :( Sledge :(

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aan de bovenzijde met een schilmesje of iets dergelijks ertussen, en je trekt hem zo naar voren toe los.

Gewoon met je blote handen, nagels linksboven en trekken maar!...vandaag nog gedaan. Alleen was Ruud er niet zo dol op, die zag me al hetzelfde doen met dit rooster als wat ik deed met de chroom kieuwen :(

PS: Avic zit er hier in...WOW!!! Lekker Star Wars III zitten kijken met een Big Tasty op mijn schoot in de McDrive :(

Link naar reactie
Aan de bovenzijde met een schilmesje of iets dergelijks ertussen, en je trekt hem zo naar voren toe los.

Gewoon met je blote handen, nagels linksboven en trekken maar!...vandaag nog gedaan. Alleen was Ruud er niet zo dol op, die zag me al hetzelfde doen met dit rooster als wat ik deed met de chroom kieuwen :smart:

PS: Avic zit er hier in...WOW!!! Lekker Star Wars III zitten kijken met een Big Tasty op mijn schoot in de McDrive B)

:unsure: OOOOOhhhhhhhhh vandaar dat je z'n haast had vanmiddag, je moest gewoon naar de Mac :schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie

Roostertje ging er makkelijk uit, thanks!

AVIC heb ik werkend gemaakt vandaag, maar morgen nog de hele kabelzooi mooi wegwerken. Ben ik nog wel de hele dag mee bezig, ik heb werkelijk alle kunstof interieurdelen gestript :unsure:

Geluid is nu ook een stuk beter, zonder de niewe Focals zelfs :smart:

Link naar reactie
PS: Avic zit er hier in...WOW!!! Lekker Star Wars III zitten kijken met een Big Tasty op mijn schoot in de McDrive

Sorry mannen, maar AVIC ? :mellow:

Vond zoiets als hieronder :

Avic biedt oplossingen om uw machines en installaties op afstand te bewaken, monitoren en bedienen. Machines en installaties bezitten een schat aan informatie waarvan de waarde pas duidelijk wordt indien de informatie eenvoudig beschikbaar is. Hiervoor gebruikt Avic de modernste communicatie- en softwaretechnologie die voor vele doeleinden kan worden ingezet:

Bedienen en bewaken van machines en installaties

Uitlezen van elektriciteit, gas, water en warmtemeters

Bewaken van temperaturen t.b.v. HACCP of Legionellapreventie

Het loggen van diverse signalen en meetwaarden

Het centraal registreren en doormelden van alarmen

Het aansturen van fileborden

Het bewaken van tankniveau's

Wat moet dat in jullie ZZZ ???? :unsure:

Link naar reactie
Had gewoon honger......................... :rolleyes:

Nee hoor mannen, zo'n leuke avond was het niet...ik had dus om 5 uur afgesproken op een verjaardag en na een fikse ruzie ben ik maar naar huis gegaan want ik was dus veel te laat. (sowieso was een momentje rust wel ff nodig...stress enzo).

Dat filmpje kijken leek dus rooskleuriger dan het in het echt was :ok:

Gelukkig is alles weer goed en zeg ik nog 1 keer: WOW DIT DING HEERST!!! Ook het geluid is echt zoveel malen beter, ik heb nog niet de tijd gehad om de handleiding door te nemen maar kom iedere keer weer nieuwe dingetjes tegen :ok:

Ruud, mijn complimenten, alles werkt perfect en zonder jou had ik diut dus nooit aangedurft, hoop dat de 4100 ook netjes een nieuw plekje gaat kirjgen?

Ik kom na mijn verbouwing het boekje en het mapje voor het frontje wel een keer langsgooien!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.