Ga naar inhoud

Frieslandtour


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Westerlingen???? ben een noord hollanderling  deegrol.gif 

Anne

Noord-Holland ligt voor mij niet in het Oosten, Noorden of Zuiden van ons landje, maar daar gaat het niet om. Enige uitdaging mag worden meegenomen; kom zelf uit Den Haag en ben al heel veel jaren met plezier Oosterling..., dus.... :muur: ;) :D

Link naar reactie
En nu niet gaan vertellen dat de wijzen uit het oosten komen cq in het oosten wonen x9.gif

Anne

Zul je mij nooit horen zeggen! ;)

Voor de duidelijkheid, vorige posts: Neem me niet al te serieus... nu. :muur:

Link naar reactie
Westerlingen???? ben een noord hollanderling  deegrol.gif 

Anne

Noord-Holland ligt voor mij niet in het Oosten, Noorden of Zuiden van ons landje, maar daar gaat het niet om. Enige uitdaging mag worden meegenomen; kom zelf uit Den Haag en ben al heel veel jaren met plezier Duitser..., dus.... ;) ;) ;)

:muur: ;) :D

Link naar reactie
Chris, je bent een absolute smeerlap. ;) Dat beheer over die posts zou je ontnomen moeten worden wegens misbruik! ;)

:schater::schater: Tja, je niet kan natuurlijk niet altijd of wel een niet officiele wel of niet klacht niet of wel indien niet hoor wel ;)

:muur: ;) :D ;) ;) :schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
Chris, je bent een absolute fijne smeerlap. :lmao: Dat beheer over die posts zou je voor alle topics toegezegd moeten worden wegens goed gebruik! :blink:

:schater::schater: Tja, je kan geen officiele klacht indienen ... had je maar niet moeten zeggen dat ik een aussie ben ;)

:wub::(:blink::blink::blink::schater::schater::schater::schater:

Zijn we nog in Friesland? ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Dan nu op de juiste pagina beland. Wil zeker even een weekendje buitenlanden. Hoop wel dat de lokale mensen iets van een subtitle willen gebruiken. Kapot bermglas rechtsvoor, een heleboel vragen en een gezellig weekend voor 2 personen, deal. :rolleyes:

Link naar reactie

Even een tussenstand van geintereseerden,

Napoje & Barbara

Rob & Veerle

Roodkapje Ruud & marijke

Chrisxl & Yvonne

Nicole & liefje

Ivo & Elly

Joost vdl & Bianca vdl

DJL & Eva

Anja

marvin

Sandra & Petra

Michiel & Ingrid

Zedri & Co

Simca 1999 Simon & carla

Superduper Ies & Mirjam

Anne & Wilko

corabossers

Jan villijn & Liefje

Coconut & Marianne

Andre & martine

Aad & Ellie

In maart ga ik/we het plan opstellen.

Link naar reactie
Dus het staat vast dat de tweede klusdag in combinatie met de Frieslandtour wordt georganiseerd? Kan ik het aanpassen in het tourrit topic. :D

Als er genoeg animo voor het klussen is wel. :D aan het organiseren zal het niet liggen.

@Rob & Chris zal het onthouden :rolleyes:

Link naar reactie
Huub,

Marianne en ik kunnen alleen op zondag

Ik moet wel eens werken in het weekend <_<:wub::o , zou liever klussen met jullie :D :D , leer ik misschien nog wat. :smart: :smart: :ok:

dus zet ons er maar bij op zondag

Koconut :):) :D

:rolleyes: staat erbij.

Link naar reactie
Chris, je bent een absolute smeerlap. :wub: Dat beheer over die posts zou je ontnomen moeten worden wegens misbruik! <_<

:schater::schater: Tja, je kan natuurlijk altijd een officiele klacht indien hoor :o

idd, ik hoor het wel :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.