Ga naar inhoud

Frieslandtour


Huub

Aanbevolen berichten

Ehm.... een groentje hiero....

Wat is het voordeel van rain-X? :D

..is gewoon een soort waterafstotende film op je glas. De regendruppels rollen dan weg onder invloed v.d. rijwind. Is niet zaligmakend maar het helpt wel. Je hebt ook spuitbusjes (dat is dan idd van Rain-X, maar ook andere merken zoals Motp) Ik heb nu een rainway film op m'n ruit die ook een jaar blijft zitten maar daar ben ik HELEMAAL niet tevreden over. Het werkt alleen in het begin en je krijft een waas over je ruit bij wissen. De werking is nu weg maar de waas is er nog <_< :lmao:

nickole:

kijk ff hier

Ik heb gewoon witte/blanke car wax op de ruiten gedaan en helemaal opgepoetst zoals je normaal met de lak zou doen....

Werkt geweldig.......... :huh:

Link naar reactie
  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Huub,

Gaan we de elfstedentour doen in Fryslán? Of we zaterdag komen klussen weet ik nog niet zeker maar we zijn er zondag de 28e in ieder geval bij. Die lakbehandeling lijkt me op zich wel wat en het is natuurlijk het moment op de speling uit de stoel te halen.....

Succes met de organisatie...

Simca1999

elfstedentour is te afgezaagd hebben wel andere ideeen. :lmao:

Rondje om de kerk! <_<

od2004_3s.jpg

Link naar reactie
Hoi Huub,

Gaan we de elfstedentour doen in Fryslán? Of we zaterdag komen klussen weet ik nog niet zeker maar we zijn er zondag de 28e in ieder geval bij. Die lakbehandeling lijkt me op zich wel wat en het is natuurlijk het moment op de speling uit de stoel te halen.....

Succes met de organisatie...

Simca1999

elfstedentour is te afgezaagd hebben wel andere ideeen. <_<

Autoritje met tussendoor.... Fierjeleppen? Boerengolf? Bullshitbingo? Klootschieten? Kaatsen? Of gewoon een heftige straatrace op het Friese platteland....

Ik ken Friesland bijna niet dus voor ons is alles nieuw daar.

We zijn benieuwd Huub... :lmao:

Link naar reactie

Hai Huub. Tour tip ! :huh:

Heb daar een paar keer getourd met de motor , dus ken het daar wel wat !? :D

Uiteraard rond de Friese meren onder Sneek is het mooi (soms een pontje op de route), vooral richting Lemmer en dan langs het IJselmeer naar het noorden. OOk mooi is langs de noord kant v.a. Harlingen richting Lauwersmeer (denkt wel om de loslopende schapen op de dijk !? tussen de wild roosters door :lmao: ). Is echt wel een mooie provincie met goede wegen ! <_< Maak er maar wat moois van ! ^_^

Link naar reactie
egaal waar.  :lmao:

in goed nederduits: Scheiss egal wo :D <_<

Mocht ik dan nog een z3 hebben, dan zit ik in de luiers als het goed is, dus ik kan niet mee om een Friese bonte te kieperen. Willen jullie er wel eentje voor mij kieperen en dit ff op een plaatje schieten?

Link naar reactie
egaal waar.  :D

in goed nederduits: Scheiss egal wo :huh: :lmao:

Mocht ik dan nog een z3 hebben, dan zit ik in de luiers als het goed is, dus ik kan niet mee om een Friese bonte te kieperen. Willen jullie er wel eentje voor mij kieperen en dit ff op een plaatje schieten?

:schater: koeien omgooien <_< ken je dat??Schrike

Link naar reactie

Ja ik kom uit Drenthe en al hebben we daar bijna geen koeien, ik ben wel eens op een dronken zaterdagnacht (~5:00) een veld in geslopen om er 1 te kieperen. Nooit gelukt echter <_< , misschien waren we toch een beetje bang en maakten we te veel dronken geluiden, want ze gingen altijd rennen als een dolle. En duizend kilo koe op volle vaart doet auw!

Link naar reactie

Wil wel maar de laatste keer friesland was Wilko bijna zijn rijbewijs kwijt.

Je schijnt daar niet harder dan paard en wagen te mogen rijden met de motor :( .

De snelheid van de vfr 800i is door een veldwachter op klompen afgerond op 49 km. boven die toegestane snelheid.

Alsnog mijn dank bromsnor.

Anne

Link naar reactie

Zo te lezen denken jullie dat er in Friesland niet hard gereden kan worden,wij organiseren deze rit met het doel om jullie het echte cabriogevoel te geven.Door op de lekkere platteland weggetjes te gaan rijden.

Eindelijk dat lelijke netje achter naar beneden niet bang hoeft te zijn dat je haar dan tijdens het rijden door elkaar waait en echte biologischische strondlucht opruiken. :(

De roadster gebruiken waar hij voor gemaakt is.

Link naar reactie
Zo te lezen denken jullie dat er in Friesland niet hard gereden kan worden,wij organiseren deze rit met het doel om jullie het echte cabriogevoel te geven.Door op de lekkere platteland weggetjes te gaan rijden.

Eindelijk dat lelijke netje achter naar beneden niet bang hoeft te zijn dat je haar dan tijdens het rijden door elkaar waait en echte biologischische strondlucht opruiken. :unsure:

De roadster gebruiken waar hij voor gemaakt is.

Kijk! That's my guy! Jij houdt tenminste rekening met de haardracht van de dames Huub B) . Friesland is voor mij naast de deur en dus JA ik ben er ook bij! Heb je hulp nodig? Je weet me te vinden :smart:

Link naar reactie
hoop dat jullie niet om 08.00 vertrekken want das wel errug vroeg.

Anne, maak je geen zorgen! Volgens mij wordt er pas ná het melken gestart :muur:

wie gaat er gemolken worden dan????????CorA ;)

Link naar reactie
hoop dat jullie niet om 08.00 vertrekken want das wel errug vroeg.

Anne, maak je geen zorgen! Volgens mij wordt er pas ná het melken gestart :D

wie gaat er gemolken worden dan????????CorA ;)

Pas maar op Huub ... als jij niet uitkijkt trekken we de liters bij jou er uit :muur: ;)

Link naar reactie
Hoe laat worden daar demoo.gifmoo.gif gemolken, moet nl. eerst de honduilaten.gif en wil niet eerder dan de s359.gifs359.gif uit de veren.

Anne

Zijn nog geen tijden bekend aan de peilingen te zien gaat het door en zal ik/wij het plan gaan uitwerken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.