Ga naar inhoud

Frieslandtour


Huub

Aanbevolen berichten

Wie wil er eind Mei zaterdag&zondag 27/28 naar Friesland komen.

Het idee is om er een combinatie van klussen en touren van te maken.

Heb een ruimte gevonden waar er aan ongeveer tien ZZZ tegelijkertijd geklust kan worden,er zijn twee bruggen,gereedschap is te huur en voor onderdelen kan gezorgd worden.

Er kan een deukendokter komen.

Er kan ook worden gepoetst en gecleand binnen/buitenzijde.

Er kan audio ingebouwd en gekocht worden.

S'avonds kunnen we uit eten of BBQen en daarna op stap in Leeuwarden.

Overnachten in een hotel,de ZZZ kunnen eventueel in de klusgarage worden gestald(b.v.)

En dan gaan we Zondag touren door Friesland en daarna nog eten.

Alles staat open voor invulling en commentaar en hulp.

Napoje & Barbara

Rob & Veerle

Roodkapje Ruud & marijke

Chrisxl & Yvonne

Nicole & liefje

Ivo & Elly

Joost vdl & Bianca vdl

DJL & Eva

Anja

marvin

Sandra & Petra

Michiel & Ingrid

Zedri & Co

Simca 1999 Simon & carla

Superduper Ies & Mirjam

Anne & Wilko

corabossers

Jan villijn & Liefje

Coconut & Marianne

Andre & martine

Aad & Ellie

Wil wel een sluitings datum prikken om te zien of er genoeg animo is.

7 maart :D

friese_vlag.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

jazekerdehypotheker! Lijkt me leuk. Regel je een eigen deukendokter of moet ik Bob weer vragen? Tevens zal er waar qua inbouwen waarschijnlijk alleen spul wat je daar koopt gedaan worden? (er vanuit gaande dat ik de speakers tegendie tijd niet al zelf gedaan heb)

Ik vermoed dat ik het dan hou bij de seat-bushings :rolleyes:

Maar misschien kom ik alleen op zondag, hangt ook een beetje van de staat van de vrouw af tegen die tijd :mellow:

Link naar reactie
Huub,

Wat jammer nou :mellow:

Die zaterdag komen we net terug van een vakantie in de Ardennen.

Zal dus geen :rolleyes: ascotte zijn deze keer...

Maar toch veel plezier en voorzichtig met Sumo ^_^

Beste Huub het is wel de nodige km sturen voor mij, maar dan heb je ook wat.

Ik zal zeker langskomen.

Heb je het geregeld met de voormalige wassenaar medewerker ( ben zijn naam even kwijt ) ?????

Sander

Link naar reactie

Ooooh, hmmmm, vrijdag (laten ;) ) roeien van Harlingen naar Terschelling (da's om de hoek :rolleyes: , dat wel) en zaterdag dus brak :mellow: op de boot terug en ook nog dochter jarig. Zondag wellicht toch weer naar Friesland ^_^ ......... Nader overleg nodig, maar heb er zeker zin in.

Michiel.

Link naar reactie

Top zoveel respons, <_<

@DJL het is geen enkel probleem om iets eigens mee te nemen om in te bouwen,voor hulp is een prijsafspraak te maken.

Heb hier zelf een deukendokter, Bauke.moet hem nog wel contracteren.

@Sander top dst je die 1500 km wil maken om in Friesland te komen touren en klussen.

het is inderdaad die persoon die je omschrijft. :lmao:

Kan misschien wel iets regelen voor een carprotectie,(duurzame lak behandeling).

En ze zijn dan leverancier van een product dat vergelijkbaar is met rain-X maar dan veel beter schijnt.Met een levensduur van 2 jaar.

Link naar reactie

SUPERRRRRR...... <_<

Hier wil ik wel bij Zijn met Co-Piloot.

Zou gaaf Zijn als mijn medelimbo's meegingen.

Nu blijf ik wel slapen, en, als het kan, mag je voor mij alvast een plaatsje regelen voor Zedri veilig te laten overnachten, doe ik tenminste ook een oogje dicht... :lmao:

Link naar reactie
En ze zijn dan leverancier van een product dat vergelijkbaar is met rain-X maar dan veel beter schijnt.Met een levensduur van 2 jaar.

dat zoek ik al een tijdje

"If the price is right" doe ik daar ook wel aan mee............ moet toch wel wat doen om mijn rood te beschermen.

Moeilijk genoeg met zo'n kleur <_<

Link naar reactie
En ze zijn dan leverancier van een product dat vergelijkbaar is met rain-X maar dan veel beter schijnt.Met een levensduur van 2 jaar.

dat zoek ik al een tijdje

"If the price is right" doe ik daar ook wel aan mee............ moet toch wel wat doen om mijn rood te beschermen.

Moeilijk genoeg met zo'n kleur <_<

Tis voor de ramen :lmao:

Link naar reactie
Ehm.... een groentje hiero....

Wat is het voordeel van rain-X? :D

..is gewoon een soort waterafstotende film op je glas. De regendruppels rollen dan weg onder invloed v.d. rijwind. Is niet zaligmakend maar het helpt wel. Je hebt ook spuitbusjes (dat is dan idd van Rain-X, maar ook andere merken zoals Motp) Ik heb nu een rainway film op m'n ruit die ook een jaar blijft zitten maar daar ben ik HELEMAAL niet tevreden over. Het werkt alleen in het begin en je krijft een waas over je ruit bij wissen. De werking is nu weg maar de waas is er nog <_< :lmao:

nickole:

kijk ff hier

Link naar reactie
En ze zijn dan leverancier van een product dat vergelijkbaar is met rain-X maar dan veel beter schijnt.Met een levensduur van 2 jaar.

dat zoek ik al een tijdje

"If the price is right" doe ik daar ook wel aan mee............ moet toch wel wat doen om mijn rood te beschermen.

Moeilijk genoeg met zo'n kleur <_<

Tis voor de ramen :lmao:

onderstaande bedoelde ik :D

Kan misschien wel iets regelen voor een carprotectie,(duurzame lak behandeling).
Link naar reactie

Hoi Huub,

Gaan we de elfstedentour doen in Fryslán? Of we zaterdag komen klussen weet ik nog niet zeker maar we zijn er zondag de 28e in ieder geval bij. Die lakbehandeling lijkt me op zich wel wat en het is natuurlijk het moment op de speling uit de stoel te halen.....

Succes met de organisatie...

Simca1999

Link naar reactie
Hoi Huub,

Gaan we de elfstedentour doen in Fryslán? Of we zaterdag komen klussen weet ik nog niet zeker maar we zijn er zondag de 28e in ieder geval bij. Die lakbehandeling lijkt me op zich wel wat en het is natuurlijk het moment op de speling uit de stoel te halen.....

Succes met de organisatie...

Simca1999

elfstedentour is te afgezaagd hebben wel andere ideeen. <_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.