Ga naar inhoud

Aluvelgen van een E34

bladerunner
 Share

Aanbevolen berichten

• Reacties 18
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

E30 heeft steek 4(gat!!!)x100, passen dus niet tenzij je met adapter platen gaat werken.

E34 heeft steek 5x120, passen wel maar hebben een sterk afwijkende ET waarde. Vraag dit dus even na.

aangepast door sledgehammer
Link naar reactie
Delen op andere sites

E34 heeft steek 4x120, passen wel maar hebben een sterk afwijkende ET waarde. Vraag dit dus even na.

Eh.. hoe wilje dat doen dan 5 gaats met 4 gaats combineren zonder adapterplaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook niet zeker of het origineel is, maar een beetje surfen via google naar BMW e30, toont soms foto's van een e30 met vijfgaatswielen.

Ik had vroeger zelf een e30 - 318i touring en deze had dus ook maar viergaatsvelgen, maar zijn ze misschien de laatste bouwjaren aangepast.

In elk geval stel ik deze vraag omdat ik redelijk goedkoop 18 duimsvelgen van een BMW kan kopen mar de verkoper weet niet van welk model ze komen, maar ze hebben dus vijf gaten en hij vermoed dat ze van een 324d kwamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de e30 had alleen de M3 vijf gats!! :lol:

de e34 past achteren wel maar voren niet, de lage ET waarde!

Vraag ff de preciese breedte en ET waardes van de velgen dan kunnen we verder helpen -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja velgen van de e46 radialspeiche 32 zo ff uit het hoofd, past op de ZZZ met spoorverbreders voor en achter, breedte voor ongeveer 10mm of 15mm, achter al naar gelang het type ZZZ. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die velgen zijn over het algemeen niet erg gewild, in nieuwstaat met hele goede banden max. 700 euro! Zonder spoorverbreders werken ze smaller dan origineel! Ziet niet uit, welk type ZZZ heb je :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share