Ga naar inhoud

Dom?


Miss Z3

Aanbevolen berichten

Enige dagen geleden zaten Andre en ik ons vast te verheugen op de ht die

we zaterdag gaan halen.

Op een gegeven moment vraag ik: waar laat je die st eigenlijk?

(ter ilustratie: wij wonen op een woonark waar alles gelijkvloers is met daaronder

een kruipruimte van net 1 meter hoog)

Nou, zegt Andre, die doe je gewoon naar beneden....

Naar beneden zeg ik, maar dat past toch niet.....?

Jawel, zegt Andre gewoon naar beneden zoals altijd.....

Ik (enigzins geiriteerd), wat nou dat doe je altijd......daar heeft dat ding nog nooit gelegen dus ik stel voor dat je er beugels voor koopt en in een hoes ophangt in de schuur.....

Andre kijkt mij aan met een blik van: "hoe hebben ze jou ooit zo dom kunnen maken", en vraagt: denk jij dat die st eraf moet?

Ik bedoel met naar beneden zoals je hem naar beneden doet als je open gaat rijden......en niet beneden naar de kruipruimte....

Ik denk bij mezelf: eraf moet, eraf moet, natuurlijk moet dat ding er af! Je laat toch ook je zomerbanden niet zitten als je de winterbanden er op doet, als je een nieuw dak op je huis zet bouw je dit toch ook niet om je oude dak heen?

Dus zeg: ja dat denk ik, gewoon de rist losmaken en iets van drukknoopjes of schroefjes losmaken, st eraf en dan de ht er op.....

Nou en toen kon Andre dus alleen nog maar SCHUDDEBUIKEN van het lachen....

(EIKEL......)

En nu mijn brandende vraag:

Ben ik nou echt de enige die zo dom is, of zijn er meer die hetzelfde dachten? Kom op eerlijk zijn.....geeft mij weer een goed gevoel....

:lmao: :banaan: :lmao:

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Echt iets voor ons (uhm, jij en ik in ieder geval) dus ... ik dacht dus óók dat íe er af moest (en had me al vaker afgevraagd: hoe bewaar je 'm dan? Hij mag toch niet zo lang opgevouwen liggen??) :lmao: Fijn dat ik daar dus niet in de enige in was. :banaan: Wat zijn wij toch ook een schattige wezentjes hé? :lmao:

Link naar reactie
:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Echt iets voor ons (uhm, jij en ik in ieder geval) dus ... ik dacht dus óók dat íe er af moest (en had me al vaker afgevraagd: hoe bewaar je 'm dan? Hij mag toch niet zo lang opgevouwen liggen??) :lmao: Fijn dat ik daar dus niet in de enige in was. :banaan: Wat zijn wij toch ook een schattige wezentjes hé? :lmao:

Nou ik dacht hetzelde: als je hem opvouwt dan blijven er toch kreukels in het raampje na zo' n lange tijd.....

Link naar reactie
Als er één kerel is die hier om kan lachen ... dan moet je hier maar eens naar kijken (de mannen dan). Kijken of ze dan nóg zo'n lol hebben:

Zet wél je geluid even hard aan ... je mag de clou niet missen! :lmao:

Is dit een BMW???

K.. wijf met hoofdletter K......

Ik schrik me echt te pletter......

Mijn hart zit in mijn keel.....

:banaan: :lmao: :lmao:

Link naar reactie
:schater:  :schater:  :schater:  :schater:  :schater:  :schater:  :schater:  :schater:

Echt iets voor ons (uhm, jij en ik in ieder geval) dus ... ik dacht dus óók dat íe er af moest (en had me al vaker afgevraagd: hoe bewaar je 'm dan? Hij mag toch niet zo lang opgevouwen liggen??)  :lmao: Fijn dat ik daar dus niet in de enige in was.  :banaan: Wat zijn wij toch ook een schattige wezentjes hé?  :lmao:

Nou ik dacht hetzelde: als je hem opvouwt dan blijven er toch kreukels in het raampje na zo' n lange tijd.....

Weet je .. typisch iets voor ons: zuinig zijn met het achterraampje :lmao:

Link naar reactie
Als er één kerel is die hier om kan lachen ... dan moet ie hier maar eens naar kijken (de mannen dan). Kijken of ze dan nóg zo'n lol hebben:

Zet wél je geluid even hard aan ... je mag de clou niet missen!  :D

Is dit een BMW???

K.. wijf met hoofdletter K......

Ik schrik me echt te pletter......

Mijn hart zit in mijn keel.....

:o:o:o

Grom ... dommie!! Er staat toch bij dat het alléén voor de mannen is! Sorry sorry sorry!!!!!!!! :( :lmao: :lmao: :( :ok: :banaan: :lmao:

Link naar reactie
Als er één kerel is die hier om kan lachen ... dan moet je hier maar eens naar kijken (de mannen dan). Kijken of ze dan nóg zo'n lol hebben:

Zet wél je geluid even hard aan ... je mag de clou niet missen!  :D

Is dit een BMW???

K.. wijf met hoofdletter K......

Ik schrik me echt te pletter......

Mijn hart zit in mijn keel.....

:o:o:o

Grom ... dommie!! Er staat toch bij dat het alléén voor de mannen is! Sorry sorry sorry!!!!!!!! :( :lmao: :lmao: :( :ok: :banaan: :lmao:

Ja lekker, gebruik voortaan een codewoord o.i.d......

Pfffffffffffffffffft

Link naar reactie
Als er één kerel is die hier om kan lachen ... dan moet je hier maar eens naar kijken (de mannen dan). Kijken of ze dan nóg zo'n lol hebben:

Zet wél je geluid even hard aan ... je mag de clou niet missen!  :o

Is dit een BMW???

K.. wijf met hoofdletter K......

Ik schrik me echt te pletter......

Mijn hart zit in mijn keel.....

:o:o:o

Grom ... dommie!! Er staat toch bij dat het alléén voor de mannen is! Sorry sorry sorry!!!!!!!! :( :ok: :lmao: :(:o :lmao: :o

Ja lekker, gebruik voortaan een codewoord o.i.d......

Pfffffffffffffffffft

Beloof ik! Heeft André al gekeken :banaan: :D :(:( :lmao:

Link naar reactie
Als er één kerel is die hier om kan lachen ... dan moet je hier maar eens naar kijken (de mannen dan). Kijken of ze dan nóg zo'n lol hebben:

Zet wél je geluid even hard aan ... je mag de clou niet missen!  :o

Is dit een BMW???

K.. wijf met hoofdletter K......

Ik schrik me echt te pletter......

Mijn hart zit in mijn keel.....

:o:o:o

Grom ... dommie!! Er staat toch bij dat het alléén voor de mannen is! Sorry sorry sorry!!!!!!!! :( :ok: :lmao: :(:o :lmao: :o

Ja lekker, gebruik voortaan een codewoord o.i.d......

Pfffffffffffffffffft

Beloof ik! Heeft André al gekeken :banaan: :D :(:( :lmao:

Nee, dankzij jou heeft hij op een afstand mee mogen genieten van mij keiharde gil.....

En moest dus weer schuddebuiken......

;) ;) ;)

Link naar reactie
Als er één kerel is die hier om kan lachen ... dan moet je hier maar eens naar kijken (de mannen dan). Kijken of ze dan nóg zo'n lol hebben:

Zet wél je geluid even hard aan ... je mag de clou niet missen!  :lmao:

Is dit een BMW???

K.. wijf met hoofdletter K......

Ik schrik me echt te pletter......

Mijn hart zit in mijn keel.....

:banaan: :lmao: :lmao:

Dit is inderdaad een F*ck clipje.

Ik kreeg het s'nachts toegestuurd, Zwaar aangeschoten oftewel aardig dronken, mellow yellow stoned, en dan dit, heb hier een paar uur liggen shaken....

Link naar reactie
:schater:  :schater:  :schater:  :schater:  :schater:  :schater:  :schater:  :schater:

Echt iets voor ons (uhm, jij en ik in ieder geval) dus ... ik dacht dus óók dat íe er af moest (en had me al vaker afgevraagd: hoe bewaar je 'm dan? Hij mag toch niet zo lang opgevouwen liggen??)  :banaan: Fijn dat ik daar dus niet in de enige in was.  :banaan: Wat zijn wij toch ook een schattige wezentjes hé?  :banaan:

Nou ik dacht hetzelde: als je hem opvouwt dan blijven er toch kreukels in het raampje na zo' n lange tijd.....

Weet je .. typisch iets voor ons: zuinig zijn met het achterraampje :banaan:

Gewoon strijkbout erop.... wordt het raampje uiteindelijk weer als nieuw....

Link naar reactie
:schater:  :schater:  :schater:  :schater:  :schater:  :schater:  :schater:  :schater:

Echt iets voor ons (uhm, jij en ik in ieder geval) dus ... ik dacht dus óók dat íe er af moest (en had me al vaker afgevraagd: hoe bewaar je 'm dan? Hij mag toch niet zo lang opgevouwen liggen??)  :banaan: Fijn dat ik daar dus niet in de enige in was.  :banaan: Wat zijn wij toch ook een schattige wezentjes hé?  :lol:

Nou ik dacht hetzelde: als je hem opvouwt dan blijven er toch kreukels in het raampje na zo' n lange tijd.....

Weet je .. typisch iets voor ons: zuinig zijn met het achterraampje :lmao:

Gewoon strijkbout erop.... wordt het raampje uiteindelijk weer als nieuw....

Uh uh .. right .. je neemt ons zeker in de maling :banaan: :banaan: :schater::schater:

Link naar reactie
Als er één kerel is die hier om kan lachen ... dan moet je hier maar eens naar kijken (de mannen dan). Kijken of ze dan nóg zo'n lol hebben:

Zet wél je geluid even hard aan ... je mag de clou niet missen!  :banaan:

Is dit een BMW???

K.. wijf met hoofdletter K......

Ik schrik me echt te pletter......

Mijn hart zit in mijn keel.....

:banaan: :banaan: :lmao:

Dit is inderdaad een F*ck clipje.

Ik kreeg het s'nachts toegestuurd, Zwaar aangeschoten oftewel aardig dronken, mellow yellow stoned, en dan dit, heb hier een paar uur liggen shaken....

Je ligt toch niet ook nu ook weer te shaken ? :banaan:

Link naar reactie
Als er één kerel is die hier om kan lachen ... dan moet je hier maar eens naar kijken (de mannen dan). Kijken of ze dan nóg zo'n lol hebben:

Zet wél je geluid even hard aan ... je mag de clou niet missen!  :banaan:

Is dit een BMW???

K.. wijf met hoofdletter K......

Ik schrik me echt te pletter......

Mijn hart zit in mijn keel.....

:banaan: :banaan: :lmao:

Dit is inderdaad een F*ck clipje.

Ik kreeg het s'nachts toegestuurd, Zwaar aangeschoten oftewel aardig dronken, mellow yellow stoned, en dan dit, heb hier een paar uur liggen shaken....

Je ligt toch niet ook nu ook weer te shaken ? :banaan:

Het is nooit meer goed gekomen :lol:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

En Jullie zijn schijnbaar ook heel nieuwschierig ook!! :m:

Maar ik ben wel met jullie eens, jullie zijn wel schattige :thumbup: wezentjes

Plassen wel een beetje vreemd. :lol:

Conclusie: rare "jongens" die ZZZvrouwen :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.