Ga naar inhoud

Water bij tankdop ?!


Marvin

Aanbevolen berichten

Vanmiddag voor de eerste keer m'n ZZZ gewassen, Maaaaaar -_- ik zag dat in de ruimte van de tankdop allemaal water blijft staan ? ;)

Hoort dit weg te lopen ? Ik kon geen gaatje daar voor vinden ? ;)

Het is allemaal met rubber bekleed dus zal geen kwaad kennen, maar 't kwam raar op me over. Als ik er een gat in moet maken komt dat water dan niet in de holle ruimte er onder ? ;)

HELP ! ;)

Link naar reactie
  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vanmiddag voor de eerste keer m'n ZZZ gewassen, Maaaaaar -_- ik zag dat in de ruimte van de tankdop allemaal water blijft staan ? ;)

Hoort dit weg te lopen ? Ik kon geen gaatje daar voor vinden ? ;)

Het is allemaal met rubber bekleed dus zal geen kwaad kennen, maar 't kwam raar op me over. Als ik er een gat in moet maken komt dat water dan niet in de holle ruimte er onder ? ;)

HELP ! ;)

Er zit onderin het rubber wel degelijk een gaatje, je zag hem niet omdat hij waarschijnlijk dicht zit.

pak een sate prikker en je kan hem makkelijk doorprikken.

succes ^_^

Link naar reactie

Ik hoor het wel als er meer over te vertellen is ! Moet nu weg te biljarten ! Biljarten ? JA, biljarten ! Dat is geen oude mannen sport hoor !!!! -_-

:schater::schater:

Link naar reactie
Gaatje zit links onderin. Maar ik heb al van verschillende mensen gehoord dat zij helemaal geen ontwatering hadden.

In deze draad geloofde niemand me. Ik had dus tóch gelijk. ;) Overigens, dat was, net als bij Marvin, op een facelift. Toeval? :lmao:

Link naar reactie

:lmao: Maar nogmaals ,als ik er dan een gaatje in maak waar blijft / komt het water dan terecht ???? en wordt dit veilig afgevoerd of is m'n binnenwerk binnen onbepaalde tijd verrot ???!!! :lmao:

Ik hoor het wel want ik moet nu weeeeeeeerrrr te tennissen !!!! :banaan: Ja tennissen !!! Er is nog een ander leven naast de ZZZ ! :lmao:

Bye :ok:

Link naar reactie
:lmao: Maar nogmaals ,als ik er dan een gaatje in maak waar blijft / komt het water dan terecht ???? en wordt dit veilig afgevoerd of is m'n binnenwerk binnen onbepaalde tijd verrot ???!!! :lmao:

Ik hoor het wel want ik moet nu weeeeeeeerrrr te tennissen !!!! :banaan: Ja tennissen !!! Er is nog een ander leven naast de ZZZ ! :lmao:

Bye :ok:

Daar heb ik toen ook al geen antwoord op gekregen. Ik maakte zelf een gat in het rubber, maar heb het maar weer dicht gekit, wist ook niet waar het water dan zou blijven en wat je dan aanricht.

By the way: ook ik ga zometeen tennissen. Veel plezier! :D

Link naar reactie
Ik hoor het wel want ik moet nu weeeeeeeerrrr te tennissen !!!! :lmao: Ja tennissen !!! Er is nog een ander leven naast de ZZZ ! :banaan:

Bye :lmao:

Hélemaal mee eens Marvin :fez:

En we weten heus wel wat je Zoal allemaal bedoelt......... :lmao:

Ga maar lekker met je ballen spelen....net Zoals Rob :schater:

Link naar reactie

Ik ben weer terug !! ;)

Een slangetje zeg je Marc ? Maar dan neem ik aan dat dat alleen zeker zo is indien er een gaatje te vinde :banaan: is ! :banaan:

Maar als die er niet is ,weet je niet of zelf een gaatje maken kwaad kan ? en dan later net als Rob de boel weer dicht moeten maken :lmao: :lol:

Help :banaan:

Of wordt dit de never ending story of the gasfill water disposal hole ?? :banaan:

Link naar reactie

Vandaag ook nog bij de BMW dealer in Alkmaar gevraagd , en daar zijn de meningen er over net als op het forum ook verschillend ! :upsidedown:

Ik ga morgen eens extra goed zoeken naar het :drank:gasfill water disposal hole

Link naar reactie
Ja je moet het ech weten he??

Je hebt nu een pre facelift Rob........... heb je gewoon een gaatje hoor.

Klopt! :lol:

Weet ik, ik heb een gaatje (wat zeg ik nu??? :drank: ).

Zit weliswaar verstopt, maar da's een kwestie van een satéprikker.

Wat een gel*l over een gaatje inmiddels, maar vreemd blijft het. :upsidedown:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.