Ga naar inhoud

Gaat dit lukken?


ivodl

Aanbevolen berichten

Ik heb een BMW hardtop gevonden, erg goede prijs en mijn kleur, bij BRMS zag ik al dat ze een voorbereiding hadden liggen dus dat komt ook wel goed.

Echter, voordat ik de voorberieding wil laten plaatsen wil ik eerst de hardtop zien en evt. meenemen, nu is mijn vraag, kan ik rijden met de hardtop als deze alleen aan de voorkant zit aangesloten of is dit absoluut niet mogelijk? Vast niet...

Heb niet zo'n zin om eerst een voorbereiding te kopen en er dan achter te komen dat de kap niks is, of andersom eerst de kap te zien en dan later nog eens heen-en-weer te rijden...

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zou ik niet doen. een forse hobbel en die bouten voor breken of nog erger.... hij gaat schuiven en weg is je lak en je hardtop... mocht je het toch perse gaan doen zou ik een paar forse lijmklemmen of id meenemen en zeker niet te hard gaan rijden. maar het blijft link. heb ooit eens zonder voorbouten gereden en dat ging maar net tot 60km.

Link naar reactie

vergeet niet dat er ook veren opzitten om al die torsie op te vangen. als je hem vastplakt/klemt is er niets meer dat de klappen absorbeert...

Link naar reactie

Nou heren. het is best te doen hoor met de 2 bouten aan de voorzijde :D

Heb er zelf 3 weken mee gereden, geen schade en ook harder dan 60 km gereden.

Achter valt de hardtop gewoon in de rubbers en die voorste bouten kunnen wel 500 kg of meer hebben. (per stuk)

Dus niet meteen zenuwachtig worden Ivodl <_<

Link naar reactie

Misschien wat pessimistisch, maar alles gaat goed, tot het een keer mis gaat. Je zal maar een keer vol in de remmen moeten, een drempel over het hoofd zien, of worst-case een aanrijdinkje krijgen..

Ik zou het er niet op gokken.

De hardtop krijg je inderdaad niet zomaar in een andere auto, het is een onhandig, lomp geval. Neem in ieder geval dikke dekens mee om hem te beschermen.

Link naar reactie
  • 4 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.