Ga naar inhoud

Inkoopactie banden


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik rij al jaren met 255, geen enkel probleem, die paar mm zal het echt niet uitmaken qua rolomtrek :huh:

in de winter rij ik zelfs met 215 voor en 255 achter (leve de 911's) ;)

Link naar reactie

ik denk dat de Eagle F1's (en de Ultra GRips) behoorlijk breed vallen, zeker in vergelijking met de Dunlops.

"niets te bewijzen" Pierre :huh::schater:

Link naar reactie
Is er al iets meer bekend over een eventuele "bandendag"?

:D Ik ben in ieder geval zeker geinteresseerd! :D

Niet gelukt bij A & K?

En is ZzZ-je alweer op de weg? Wat was nu het probleem?

Link naar reactie

BANDENDAG!!!!! Is geregeld, we hebben een datum: 11 maart!

Het exacte programma is nog niet bekend, dat is een beetje afhankelijk van hoeveel mensen er mee willen doen die dag. En wie die dag niet kan, die kan ook eerder een afspraak maken. Zolang we geen pasjes hebben, is een printje van onderstaande berichtje (2 berichtjes verder) voldoende.

Wie doen er mee?

Link naar reactie

zal ik die "pasjes" dan maar maken?

Zoja: gegevens en een GOEDE foto van je Z3! (minimaal 1024x768) kan ik ook weer eens de screensaver updaten.

Met zoiets erop:

forumnaam:

voornaam: achternaam:

model Z3:

kenteken:

Link naar reactie

INKOOPACTIE BANDEN Z3FORUM Continental-logo-geel.gif

in samenwerking met Jägers Banden in Culumborg

Continental en Autobedrijf van Vuuren leveren op 11 maart tegen bijzonder scherpe prijzen banden aan Z3forumleden.

Wanneer u gebruik wilt maken van deze actie kun je contact opnemen met:

Autobedrijf van Vuuren

Pascalstraat 9a

2811EL Reeuwijk

Link naar reactie

En voor degene die eerst nog willen weten wat het voordeel nu precies is, hierbij wat voorbeeldprijzen:

225/45 R 17 W SportContact 2 Consumentenadviesprijs 283 euro

Prijs Z3 forum leden 170 euro

245/40 ZR 17 Z ContiSportContact Consumentenadviesprijs 306 euro

Prijs Z3 forum leden 184 euro

255/40 ZR 17 Z Sportcontact 2 Consumentenadviesprijs 317 euro

Prijs Z3 forum leden 190 euro

Prijswijzigingen voorbehouden!!!

Deze prijzen zijn inclusief BTW, exclusief monteren, balanceren en verwijderingsbijdrage.

Link naar reactie

Op autobandenmarkt;

Continental

In Duitsland op essentiele details ontworpen en gefabriceerde band. Kwaliteitsproduct in het hoge prijssegment.

SportContact 255/40 R17 94Y mit Felgenrippe uitloop Zomerbanden

Test-beoordeling:

TyreTest.com (english)

In het geval dat op de foto een bepaald type velg is afgebeeld, is deze afbeelding uitsluitend ter illustratie.

De ContiSportContact is Continental's band uit de Z-catagorie van hoge kwaliteit, wat mag blijken uit zowel de retrofitting toepassingen en toegekende OE vervanging.

De voornaamste ontwerpcriteria waren, Een opvallende verschijningsvorm, sportieve handling en een ruime veiligheidsmarge voor zowel natte als droge oppervlakken.

Licht uitlopende, tredevormige blokken op de buitenschouder om uniforme trilling te voorkomen en lawaai te verminderen, dit met behoud van optreden bij nat weer.

Een 2mm diepe circumferential groeve op de buitenschouder verlaagt de temperatuur van de band met wel 10%, waardoor de levensduur toeneemt vanwege lagere slijtage.

Tenslotte een fijn gestructureerde binnenschouder met brede, open groeven om de uitdaging van een plotselinge waterhoos aan te kunnen.

Vier circumferentiale groeven in het centrum van het loopvlak zorgen voor een goede verwijdering van overtollig water en een brede centrale rib levert de stabiliteit, goede stuurprecisie en een stabiel rijgedrag op rechte koersen.

Prijs uit prijslijst*: EUR 274,50 !

Bij ons maar EUR 195,10

Dus 29 Procent goedkoper!

En dat inclusief verzendkosten!

Zoveel goedkoper vind ik dat niet, profile tyre centre bij ons levert deze voor €195,00 incl. balanceren en verwijderings bijdrage.

Dan hoef ik niet naar Culemborg

Link naar reactie
Weet je al wanneer die sportcontact 3 uitkomt :D

Dan zou ik die wel willen, weet alleen niet of die goed zijn i.c.m. de sportcontact 2 die voor gemonteerd worden, want die hoeven nog niet vervangen :D

Ik heb het even nagevraag de meest voorkomende maten voor de ZZZ worden eind maart bij ons binnen verwacht. Het wordt ook niet geadviseerd om die te combineren met de sportcontact2 voor. Het kán wel, maar is niet aan te raden.

Link naar reactie
Zoveel goedkoper vind ik dat niet, profile tyre centre bij ons levert deze voor €195,00 incl. balanceren en verwijderings bijdrage.

tsja.. geen idee hoe ze dat voor die prijs doen. Meer dan dit kan ik niet doen.

Link naar reactie
Zoveel goedkoper vind ik dat niet, profile tyre centre bij ons levert deze voor €195,00 incl. balanceren en verwijderings bijdrage.

tsja.. geen idee hoe ze dat voor die prijs doen. Meer dan dit kan ik niet doen.

Mijn eerdere bericht geeft de prijs van autobandenmarkt, is ook maar €5,00 duurder :rolleyes:

Link naar reactie

Ik sprak net met m'n collega's van de verkoop en die willen het Z3forum hoe dan ook als klant.

Dus hebben we nu een nieuwe deal: we bieden een laagste-prijs-garantie. De prijzen zijn op aanvraag (de bandenmarkt is daghandel), maar ALTIJD lager dan bij autobandenmarkt.nl, Profile Tyre Center etc. Daar zorgen we gewoon voor!!

Is dat dan geen goeie deal?

Link naar reactie
Ik sprak net met m'n collega's van de verkoop en die willen het Z3forum hoe dan ook als klant.

Dus hebben we nu een nieuwe deal: we bieden een laagste-prijs-garantie. De prijzen zijn op aanvraag (de bandenmarkt is daghandel), maar ALTIJD lager dan bij autobandenmarkt.nl, Profile Tyre Center etc. Daar zorgen we gewoon voor!!

Is dat dan geen goeie deal?

Dus Bianca, stel, ik ben geïnteresseerd: hoe werkt het dan?

Ik bel eerst naar jou voor de prijs? En als dan blijkt dat ze ergens anders goedkoper zijn, dan zakken jullie met de prijs? Kwitfit geeft ook de laagste prijs garantie dus dat kan "spannend" worden!

En ... zou je me ook kunnen melden wat de kosten zijn voor het monteren, balanceren de en verwijderingsbijdrage? Geen flauw idee wat hier voor gerekend wordt nl.

En ... wanneer moeten banden/wielen/whatever uitgelijndlijn je banden uit? Als je 4 nieuwe banden neemt? Als je 2 nieuwe banden neemt? Of als blijkt dat er een ongelijke slijtage aan de banden is te zien? Wie kan me hierover adviseren?

Veel vragen en niet goed wetend wat nu te doen. :unsure: Help! :smart:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.