Ga naar inhoud

Inkoopactie banden


Ivo

Aanbevolen berichten

Gewoon bellen, zeggen dat je van het Z3forum bent en als je daar bent een 'bewijsje' inleveren.

tijd voor de z3forum pas! :lmao:

Link naar reactie
  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ga gummmennnnn !!!!! :D

burning%20rubber%20at%20day%20time.jpg

:lmao: :lmao: Toppie gaaf Bianca. ;) ;)

istockphoto_479633_all_thumbs_up_path.jpg

Link naar reactie

Hoi Bianca,

Je bent misschien mijn reddende engel!!! Super gaaf! Dit item in de gaten houden voor mogelijk vervolg? Ik sta zeker open voor een bakje koffie terwijl de banden er onder worden gezet. Ook SportConti ... maat weet ik zo even niet maar dat komt nog, toch? :lmao:

Link naar reactie
Ik sta zeker open voor een bakje koffie terwijl de banden er onder worden gezet. Ook SportConti ... maat weet ik zo even niet maar dat komt nog, toch? :lmao:

Niet gek hoor als je je maat niet weet, dat weet bijna niemand. Okok.. op dit forum weten bovengemiddeld veel mensen hun bandenmaat, maar als ik (als vrouw, ook dat nog) bij een garage vraag naar 225-55-16-V vertrouwt niemand dat ;)

Link naar reactie
225 :lmao: :lmao: :blink: dat het me niet opgevallen is zondag :huh:

Ik had zondag m'n eigen karretje ook niet bij, staat zo lelijk tussen de ZZZ-tjes. Ik verslijt 2 setjes banden per jaar, bijna net zoveel als jij ;) en ik zorg voor mezelf ook voor goede prijsjes voor banden

Link naar reactie
... maat weet ik zo even  niet maar dat komt nog, toch? :blink:

Zoals ik het kon inschatten 90-60-90 B)

Weet je dat zeker Huub, of wil je dat graag???? :lmao: :lmao: :huh:

;) haha... dat zou ik wel willen... Bedankt voor het compliment Huub, of ging het niet over mij?

Link naar reactie
... maat weet ik zo even  niet maar dat komt nog, toch? :blink:

Zoals ik het kon inschatten 90-60-90 B)

Weet je dat zeker Huub, of wil je dat graag???? :lmao: :lmao: ;)

B) haha... dat zou ik wel willen... Bedankt voor het compliment Huub, of ging het niet over mij?

In iedergeval nix lelijks aan je kunnen ontdekken :huh: ,dit gaat wel over jouw.

Link naar reactie

Maatje 225-55-16-V

Girl_Power.jpg

Ik weet niet meer welk merk, maar er zat te veel siliconen in. Slechte kwaliteit dus.

Link naar reactie
IS dat de nieuwe ContiComfortKit????

Volgens mij wel, blijft alles goed op "spanning"

Link naar reactie
Ik sta zeker open voor een bakje koffie terwijl de banden er onder worden gezet. Ook SportConti ... maat weet ik zo even  niet maar dat komt nog, toch? :lmao:

Niet gek hoor als je je maat niet weet, dat weet bijna niemand. Okok.. op dit forum weten bovengemiddeld veel mensen hun bandenmaat, maar als ik (als vrouw, ook dat nog) bij een garage vraag naar 225-55-16-V vertrouwt niemand dat :blink:

Hmmm .. volgens mij is dat de maat :lmao:

Link naar reactie

Is dat de maat voor alle Z3's? Hangt het soort banden samen met het vermogen van de auto? :D

Wat is een goede band voor onder mijn 2.8tje? :rolleyes:

Dan kan ik die eens opzoeken in de prijslijst want ik heb geen idee waar ik aan moet denken met banden... :blush:

Maarja zo is er een eerste keer voor alles en leer je er altijd weer van! :rolleyes:

Link naar reactie
Is dat de maat voor alle Z3's? Hangt het soort banden samen met het vermogen van de auto? :D

Wat is een goede band voor onder mijn 2.8tje? :rolleyes:

Dan kan ik die eens opzoeken in de prijslijst want ik heb geen idee waar ik aan moet denken met banden... :blush:

Maarja zo is er een eerste keer voor alles en leer je er altijd weer van! :rolleyes:

Je hebt waarschijnlijk Voor: 225/45/17 en Achter 245/40/17 Dat hebben de meeste 2.8's Dat was een optie. Standaard is het geloof ik voor en achter 225 breed.

Wat betekenen de getallen

225 : de breedte van de band

45: de verhouding van de dikte (vanaf velg tot aan buitenrand) t.o.v. de breedte (loopvlak)

17: velgmaat in inch

Link naar reactie

oke thanks! :blush:

Ik heb nieuwe achterbandjes nodig.

Ik hoor hier verschillende keren de sportcontactbanden. Is dat het beste wat je eronder kan hebben liggen? :rolleyes:

Zodra ik mijn auto (en dus de onderhoudsboekjes) weer terug heb zal ik een kijken of ik die maat er inderdaad onder heb nu... maar dat schijnt nog een weekje te duren :rolleyes:

Link naar reactie

De Conti's zijn niet de beste die er te krijgen zijn (sorry Bianca :rolleyes: ), ze zijn wel hele goeie banden. Meerdere hier hebben deze banden.

Als ik het zo goed gezien had zondag heb jij vermoedelijk 225 rondom. Een beetje afhankelijk van de breedte maat van je velg kun je bredere banden achter plaatsen, staat wel zo stoer en voel je ook met het "plakken" op de weg. :rolleyes:

Link naar reactie

Je moet binnen 3% blijven dus dat kan :rolleyes:

Stock Tire - 245/40R17 >Search Tires Tire 1 - 255/40R17 >Search Tires

Section Width: 9.64 in 245 mm

Section Width: 10.03 in 255 mm

Rim Diameter: 17 in 431.8 mm

Rim Diameter: 17 in 431.8 mm

Rim Width Range: 8 - 9.5 in

Rim Width Range: 8.5 - 10 in

Overall Diameter: 24.71 in 627.63 mm

Overall Diameter: 25.03 in 635.76 mm

Sidewall Height: 3.85 in 97.79 mm

Sidewall Height: 4.01 in 101.85 mm

Radius: 12.35 in 313.69 mm

Radius: 12.51 in 317.75 mm

Circumference: 77.62 in 1971.5 mm

Circumference: 78.63 in 1997.2 mm

Revs per Mile: 841.7

Revs per Mile: 831.0

Actual Speed: 60 mph 100 km/h

Speedometer1: 59.2 mph 98.7 km/h

Speedometer Difference: - Speedometer Difference: 1.287% too slow

Diameter Difference: - Diameter Difference: 1.28%

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.