Ga naar inhoud

Inkoopactie banden


Ivo

Aanbevolen berichten

Bianca, doe hier je ding :blush:

Ik werk bij Continental en heb geregeld dat leden van het Z3forum met flinke korting (ongeveer 40%) Continental Banden kunnen kopen bij een van onze klanten in Culemborg (toch best centraal). Ik heb de precieze afspraken nog niet gemaakt (of we een bandendag plannen ofzo), maar het is wel fijn als ik die discussie ook op het forum kan opstarten.

Groet,

Bianca

Link naar reactie
  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vind dat een HEEEL respectabele korting! :blush:

Daar maak je mensen blij mee hier. Ik denk persoonlijk ook dat het een voordeel voor Continental zal zijn, gezien het feit dat er hier verschrikkelijk veel "gasten" komen om ervaringen te lezen. Dus goede ervaringen met Continental... is denk ik de beste reclame, en ik kan het weten. Ik werk immers in de reclame :)

Link naar reactie
Ik vind dat een HEEEL respectabele korting! :blush:

Ik ben vooral benieuwd over welke (bruto) prijzen de kortingen worden berekend ^_^

Maar het klinkt heel positief, dat zeker :)

Link naar reactie
Joost, sorry dat ik nog niet in was gegaan op je PM, op deze aanbieding naar alle waarschijnlijkheid wel, Culemborg is bij mij om de hoek dus zeg maar wat je nodig hebt, maar count me in!

Bianca gaat het verder denk ik regelen.

Ik sprak haar straks en het is geloof ik nu allemaal rond, maar daar kan ze zelf wel meer over vertellen. Dat wordt wel donderdag want ze is nu twee dagen naar Duitsland.

En voor dat ik dingen verkeerd zeg.... :o

Link naar reactie

Ik geloof dat Bianca een formulier maakt dat je kunt uitprinten en mee kunt nemen naar die dealer. En het zou dan gaan om een doorlopende actie. Oftwel Conti sponsort ons indirect dan een beetje.

Maar nogmaals..... ik weet het nog niet zeker dus ff afwachten tot ze weer in die heimat ist....

Link naar reactie

Perfecte actie van Bianca. Echt ZzZuper....

Kan nu nog niet beoordelen of m'n banden al toe zijn aan vervanging. APK is net uitgevoerd dus er moet nog wat profiel op zitten. Kijk ik donderdag 'ns naar bij daglicht.

En is het een eenmalige actie, of kan ik later dit jaar er ook nog gebruik van maken?

Link naar reactie

Ben benieuwd naar de netto prijzen, moeten wel onder het niveau van autobandemarkt.nl komen ben benieuwd, in de bandenwereld zijn kortingen van 30-50% niet uitzonderlijk :rolleyes:

Koop altijd in D voor de prijzen van de autobandenmarkt of de soms nog goedkopere Duitse variant (www.reifen-direkt.de) hiervan maar dan incl. balanceren en montage bij mijn favoriete bandenboer ;)

Link naar reactie

mogen het trouwen ALLE conti's zijn? Barbara had nl. ook nieuwe banden nodig.. <_< ps: prijs kan scherp zijn maar hoe komen ze er op... denk niet dat de garage dat doet als ik zelf met een paar banden aankom....

Link naar reactie

Ik (nou ja, samen met een collega van Continental dus) heb afspraken gemaakt met Autobedrijf van Vuuren (beter bekend als Roodkapje) in Reeuwijk. Zij gaan Continentalbanden leveren aan leden van het Z3forum tegen hele scherpe tarieven. 't Is een beetje afhankelijk van de maat het type banden wat het gaat kosten. Ik heb even snel in de lijst gekeken en kwam voor de Z3 op ongeveer 20 mogelijke maten en dan heb je nog een aantal typen per maat (zomer-, winterbanden, SportContact 2, ecocontact etc). Kortom: de totale lijst bevat algauw 50 banden. Dus het is afhankelijk van jouw specifieke wensen, wat jouw banden precies gaan kosten.

Deze prijsafspraak geldt alleen voor de Z3.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.