Ga naar inhoud

Eva zwanger


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Lara en Frederique vind ik wel leuk. Helaas valt Frederique af want daar was ik heel vroeger een beetje verliefd op (Frederique Huydts)

frederique_huydts.jpg

Tegenwoordig zie ik haar nogal eens in het echt en dat zou raar zijn....

Lara is leuk. Maar we moeten ook jongens namen hebben... :mellow:

Hella... dan moet ik zo aan m'n koplampen denken. En "koplampen" is niet waar mannen aan mogen denken als ze met m'n dochter omgaan. :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hella... dan moet ik zo aan m'n koplampen denken. En "koplampen" is niet waar mannen aan mogen denken als ze met m'n dochter omgaan. :mellow:

Wij gaan er van uit dat TomTom over 3 jaar niet meer bestaat, dus ... (daarnaast hadden we de naam al voordat navigatiesystemen populair werden) :rolleyes: ^_^

Link naar reactie

mooi koppie met mooie kaaklijn en vooral mooie oogkassen (het belangrijkste :mellow:). Heb ooit in den beginne wel naar GTST gekeken, maar kan me haar niet herinneren. Meiden van de wit zegt me weer niks ^_^ , maar dat zal aan mij liggen.

[Eva niet meekijk modus] krijg je nog steeds de kriebels als je haar ziet dan? :rolleyes: [/Eva niet meekijk modus]

Link naar reactie
[Eva niet meekijk modus] krijg je nog steeds de kriebels als je haar ziet dan? :rolleyes:  [/Eva niet meekijk modus]

wel leuke sites sie ik voorbij komen

[Eva mag best meekijken want ze wist dat allang modus] neuh, dat was vroeger, maar het blijft een hele leuke meid, erg aardig en zojuist genezen van darmkanker, dus wel een "harde" respect dus. [/Eva mag best meekijken want ze wist dat allang modus]

Ik zie wel leuke sites voorbij komen.

voor alle lezers die graag willen weten of hún naam de hockeytoets wel kan doorstaan.

Een goede meisjeskaknaam eindigt op een -e en bestaat uit mínstens drie lettergrepen.

Een beetje dure naam voor jongens bestaat, geheel tegen de kort-kort-kort trend in, vrijwel altijd uit meer dan één lettergreep.

:mellow::schater:

Link naar reactie
voor alle lezers die graag willen weten of hún naam de hockeytoets wel kan doorstaan.

Een goede meisjeskaknaam eindigt op een -e en bestaat uit mínstens drie lettergrepen.

Een beetje dure naam voor jongens bestaat, geheel tegen de kort-kort-kort trend in, vrijwel altijd uit meer dan één lettergreep.

:rolleyes::schater:

Lennart :schater::schater::schater:

Link naar reactie
voor alle lezers die graag willen weten of hún naam de hockeytoets wel kan doorstaan.

Een goede meisjeskaknaam eindigt op een -e en bestaat uit mínstens drie lettergrepen.

Een beetje dure naam voor jongens bestaat, geheel tegen de kort-kort-kort trend in, vrijwel altijd uit meer dan één lettergreep.

:lmao: :schater:

Lennart :schater::schater::schater:

Ja, heb je 'm ook gezien? <_<

Ik heb nooit gehockey-ed, godzijdank

Link naar reactie

Super gefeliciteerd.

Niet alleen een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk ook.

Nu goed op gaan letten waar de pampers in de aanbieding zijn en blijf met een gerust hart van je Z genieten, ook vaders hebben recht op een speeltje.

Anne+Wilko

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
"KGGGGG" Houston, can we get an update report "KGGGG"

was je de eerste mini meeting tussen mini Shrike en mini DJ al aan het plannen? :thumbup:

Link naar reactie

Alvast een fotovoorzet aankomende mini-meeting Baby-roadsters.

Foto_kinderwagens2003.jpg

Ik zie zelfs een roadkapje !!!!

Link naar reactie

Dan heb je het over 6" spaakwielen, softtop met plastic voorruit, inklapbaar chassis.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.