Ga naar inhoud

Eva zwanger


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gefeliciteerd DJL & Eva

Misschien strax een eigen plekje hier op het forum voor de jonge ouders....

Baby PowderZzZ

gp895b_b.jpg

Link naar reactie

:lol::schater:

met veel plezier lees ik jullie reacties. :rolleyes: ^_^

Ik heb er al echt zin in en ik was het echt zat om het voor me te houden. Ben natuurlijk wel een beetje trots B)

Ik moet eerlijk bekennen dat het een ongelukje was, maar we zijn er allebei heel blij mee. Ik gebruik de Z om dageliks naar m'n werk te gaan dus ik kan er in ieder geval nog in rijden (het zal zelfs moeten) Ik ben me vast aan het voorbereiden om ergens in juli zeker 2 weken afgesloten van de wereld te zijn om te tutten met het kind en slaaptekort op te bouwen :lol:

Ja, nu lach ik nog :blink:

En stiekum hopen dat hij/zij dan op een gegeven moment naast mij in de Z meegaat naar school ofzo. Ik wilde vroeger ook wel zo'n stoere papa die je dan van school kwam halen in een gave bak. Wij gingen vroeger echter op de fiets :mellow: Dus dat moet anders met mijn kinderen! :D

Ach we zien wel.... :blush:

Link naar reactie

Hieperdepiephoera! Gefeliciteerd DJ & Eva! De Z3 vooral houden .. Rolf vind het inderdaad kicken als ik hem naar school breng. Schijnt handig te zijn om meisjes in te pakken (wél lullig voor ze; schoonmoeder zit bij de deal in :rolleyes: )

Geniet saampjes van de komende maanden! Supertijd! Heb je de kleine al gezien?

baby.png

Link naar reactie
Hieperdepiephoera! Gefeliciteerd DJ & Eva! De Z3 vooral houden .. Rolf vind het inderdaad kicken als ik hem naar school breng. Schijnt handig te zijn om meisjes in te pakken (wél lullig voor ze; schoonmoeder zit bij de deal in :rolleyes: )

Geniet saampjes van de komende maanden! Supertijd! Heb je de kleine al gezien?

jazeker. We hebben ook al een filmpje. Waarop die aan het springen is! :rolleyes: Ik weet het niet zeker, maar ik zou zweren dat ie een koptelefoontje op het hoofdje had. :blush:

Link naar reactie
namen suggesties zijn vanaf vandaag welkom. De winnende naam wordt bekroond met beschuit met muisjes :D

Lénéva... :D Viel Zómaar heel snel in...

Link naar reactie
Prachtig Zedri!!

Vind hem echt goed :schater:

Ik bedoel dit niet als grapje, maar vindt het echt wel klinken, en vooral: Héél apart :D

Voor een meisje dan.

Link naar reactie

Die van mij heet Tom, dus die is al bezet :rolleyes:

Verder zijn er tig-duizend websites om namen te vinden (die wij niet gebruikt hebben, maar wel vaak bekeken). Als het een meisje was geweest had het Hella, Frédérique of Lara geheten (waren we nog niet uit).

Verder is dit een leuke website. Klik op "volg de ontwikkeling van je ongeboren kind" en vul de datum van de laatste keer menstruatie in en je krijgt elke week een plaatje met progressie. Persoonlijk vind ik veel van de rest van de website nogal meutig, maar ach, misschien vindt jij de fotos al meutig. Ik ken Eva niet, maar vrouwen vinden de verhalen lezen verder vaak geweldig.

Verder zijn namen natuurlijk afhankelijk van smaak, voor sommige mensen een beetje nostalgie door te verwijzen naar voorouders en kun je er ook veel betekenis achter zoeken.

Maar dan de gevraagde suggesties:

-Berend

-Frédérique (Fred)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.