Ga naar inhoud

een wel heel bijzondere 530d touring


The Shrike

Aanbevolen berichten

  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik begrijp hieruit dat je op zoek bent naar een 5 serie touring?

Wat is nou de deal, want ik hoorde gisteren toch wel opbeurende berichten over misschien toch NIET wegdoen? <_<

Ja, mijn Karin wil eigenlijk dat ik de QP houd en er een iets mindere 5-serie naast zet. Zonder nou te veel mijn financienen te openbaren, kan ik het financieel wel dragen om ook een 5-touring te kopen en er naast te onderhouden. Er is wel een leuke 530i touring uit D die ik wel wil hebben. Echter de running cost van 2 autos als de 1 thuis zit onze loot te verzorgen en de ander (ikke) 500 meter van zijn werk woont, is toch wel een beetje erg veel kapitaal vernietiging.

Dus is er de optie om een 530i (E60) te kopen uit 2003, of een 530i-touring (E39), of een 530i-touring (E39) kopen plus de QP houden, waar de laatste optie dus financieel het meest stomme is.

Maar ja, wat het wordt zal de tijd leren. Voorlopig staat mijn z3 te koop als er een net bod komt (~E19k) anders blijft hij nog ff.

Link naar reactie
waar de laatste optie dus financieel het meest stomme is

en dus de leukste :blush:

Wij zijn met z'n tweetjes en hebben 3 "auto's" voor de deur. Maar de QP gaat niet weg, voor geen goud :hamer:

(alleen als er een heftigere voor in de plaats kan komen :D )

Link naar reactie

Eva heeft d'r eigen Golf. Dus daar gaan wij mee rijden als de kleine d'r is. Zo kan ik m'n Z houden. Tuurlijk is het zonde van je geld. Maar denk aan het plezier dat je d'r van hebt :rolleyes:

Naar de kermis gaan is ook zonde van je geld, maar wel leuk :mellow:

Auto's zijn nooit een goede investering. Maar vrijheid en plezier zijn (mij) wel wat waard.

Bedenk ook dat je een andere hobby moet gaan zoeken als je de auto weg doet, dat gaat ook geld kosten. :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.