Ga naar inhoud

Napraten Nieuwjaarsborrel


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Die Eus kan meer dan alleen een patateke bakken :lmao:

Héle mooie foto's. Nu kan ik toch ook een beetje meegenieten van die duidelijk geslaagde dag gisteren. <_<

Ook erg leuk dat er weer een paar mensen 'voor het eerst' kwamen en net Zoals de meeste voorgangers erg tevreden waren.

Zómaar een forum, Zómaar een treffen en Zómaar een supertoffedag,

dat er meer mogen volgen :D

Link naar reactie
  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste ZzZ-vrienden,

Hier een overzichtfotootje van de ZzZ-jes in die mooie grindbak in Volendam

volendam1fz.jpg

>Klik< hier voor de Hi-res foto

Top dag..... voor herhaling vatbaar !!!

Ut was wel een beehtjah kaud.... maar mocht de pret niet drukken... thanks all voor de geZzZeligheid.

Link naar reactie

En dan is het voor de out-crowd toch moeilijk om te begrijpen waar wij het in hemelsnaam over hadden in het restaurant..... Zo wat flarden die ik opving afgelopen zondag....

Die van mij heeft verchroomde nieren...

....en die van jouw is een face-lift hè...

Mijn standaard kiewen heb ik inmiddels verwisseld voor M-vinnen....

Ik heb een 3 in 1, dus met softtop en hardtop....

Ook een twee punt acht ?

En de angel-eyes al besteld ?

Ik heb nog genoeg profiel op m'n sloffen.

Nou ik heb toch liever dikke billen dan brede heupen.

Zouden ze ons een beetje "raar" vinden? :D

Link naar reactie
En dan is het voor de out-crowd toch moeilijk om te begrijpen waar wij het in hemelsnaam over hadden in het restaurant..... Zo wat flarden die ik opving afgelopen zondag....

Die van mij heeft verchroomde nieren...

....en die van jouw is een face-lift hè...

Mijn standaard kiewen heb ik inmiddels verwisseld voor M-vinnen....

Ik heb een 3 in 1, dus met softtop en hardtop....

Ook een twee punt acht ?

En de angel-eyes al besteld ?

Ik heb nog genoeg profiel op m'n sloffen.

Nou ik heb toch liever dikke billen dan brede heupen.

Zouden ze ons een beetje "raar" vinden? :D

:schater: :hamer: Dalijk gaan Ze nog van die mannen sturen met witte pakken aan...

Link naar reactie
het idee trouwens dat wij een toeristische attractie waren in Volendam was ook wel grappig.

Stonden redelijk wat mensen met film en  :)

Had je ons van de zomer moeten zien toen we "open" door Volendam reden. Nou ja..reden, het was meer "schuifelen" :blush:

dat geloof ik graag ja. toen was ik er helaas nog niet bij.

Link naar reactie
het idee trouwens dat wij een toeristische attractie waren in Volendam was ook wel grappig.

Stonden redelijk wat mensen met film en  :m:

Had je ons van de zomer moeten zien toen we "open" door Volendam reden. Nou ja..reden, het was meer "schuifelen" :m:

dat geloof ik graag ja. toen was ik er helaas nog niet bij.

Open, inderdaad. De verwensingen waren héél goed te horen... :o

Link naar reactie

Mensen

Wij vonden het echt reuze leuk en gezellig.

Dit was de eerste bijeenkomst en erg geslaagd. Jullie zullen ons zeker vaker moeten zien en horen.

Ik doe alleen volgende keer een trui extra aan. :santa:

Alleen dan zal het wel weer 40 graden zijn <_<

Bedankt organisator

Ko en Marianne

Link naar reactie
Alleen bij Rob dan :lmao:

Volgens mij reed ik een rit achter Rob, bij de geiten weet je nog, en toen was het commentaar ook niet écht pretvol. :lmao: Rob .. je doet toch niet stiekum rare dingen achter het stuur? ;)

De rit vanuit Hilversum? Tot het kasteel heb ik achter jou gereden, daarna had ik jou niet achter me. Geen geit gezien en weet écht niet waar je 't over hebt. Of was ik misschien aan 't melken, of zoiets? ;)

Link naar reactie
............ misschien in de achterbak, voor later............. Je komt per slot van rekening uit het oosten :lmao:

Ik heb al vaarzen en pinken in mijn achterbak. :blink:

Jammer dat ik niet zo goed overweg kan met photoshop .. had vast wel een leuk gezicht kunnen zijn als een kalfje zijn koppie uit de kofferbak had hangen :lmao:

Rob.... jij hebt die geit misschien niet gezien omdat Chris 'm al toeterend het hok in had gejaagd :schater:

Link naar reactie
Het was voor ons de eerste bijeenkomst dat we WEL een keer konden en het smaakt naar meer (ook het eten trouwens).

En dat het naar meer smaakt heeft ons doen besluiten om een LENTe rit door de Betuwe te gaan organiseren. Deze start natuurlijk in Lent en eindigd ???? Meer info volgt......

Wanneer gaat de Friesland rit eigenlijk plaatsvinden??? Als het nog steeds het plan is om die in mei te organiseren, regelen wij gewoon in de herfst een LENTe rit(in de buurt van Nijmegen). Ik heb nu een route van ongeveer 130 km in gedachten met wat heuvels, een stukje Duitsland, INCLUSIEF een stuk snelweg zonder snelheidsbeperking :lmao: :lmao: :blink: en Betuwse flowerpower (dijkjes rijden). Zoiets dus...

zevenheuvelenweg.jpg979.jpgbloesem3,%20intranet.jpg

Maar eerst Fryslan

Link naar reactie
Het was voor ons de eerste bijeenkomst dat we WEL een keer konden en het smaakt naar meer (ook het eten trouwens).

En dat het naar meer smaakt heeft ons doen besluiten om een LENTe rit door de Betuwe te gaan organiseren. Deze start natuurlijk in Lent en eindigd ???? Meer info volgt......

Wanneer gaat de Friesland rit eigenlijk plaatsvinden??? Als het nog steeds het plan is om die in mei te organiseren, regelen wij gewoon in de herfst een LENTe rit(in de buurt van Nijmegen). Ik heb nu een route van ongeveer 130 km in gedachten met wat heuvels, een stukje Duitsland, INCLUSIEF een stuk snelweg zonder snelheidsbeperking :lmao: :lmao: :blink: en Betuwse flowerpower (dijkjes rijden). Zoiets dus...

zevenheuvelenweg.jpg979.jpgbloesem3,%20intranet.jpg

Maar eerst Fryslan

Gaafies Bianca,

Misschien nog een overnachtinkje in Berlijn erbij.... Kan nu al niet meer stuk...

Oeps... ik dwaal af... moest een Lent(s)e rit worden....

Als je wilt helpen we je mee vanuit Bemmel.

De Betuwe is natuurlijk heel errug mooi in de Lente (Bloesemtijd in het land van Flipje)

Kan Frieslân nie ff w8e?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.