Ga naar inhoud

Napraten Nieuwjaarsborrel

ChrisXL

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het was weer eens heel leuk alle oude en nieuwe bekenden te zien........ Zo zie je maar weer hoe zoiets simpels als een Z3 zoveel leuke mensen bij elkaar kan brengen.

We vinden het elke keer weer jammer als het weer over is en zien jullie heel graag weer terug op de Friesland rit van Hamar :unsure:

Kleine kanttekening: niet alle drankjes zijn afgerekend, die heeft DJ voor zijn kiezen gekregen.

Laat hem even weten of je het vergeten was af te rekenen in de bar of tijdens het diner.

Verder.................altijd voor herhaling vatbaar......... als het maar wat warmer was :unsure:

• Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Een typisch Z3Forum actie..................... geen parkeerplaatsen?? dan zetten we de ZzZ's toch gewoon midden op de weg :unsure:

Verboden te parkeren :unsure: Bord?? Niet gezien agent....... :blink:

monnickendam0tc.jpg

Geplaatst:

Wat een mooi geZicht, ook met al die hard-topjes, gaaf... :unsure:

Geplaatst:

Whaauw!! Mooie foto's....

De mijne zijn echt zo mooi niet hoor....

Was natuurlijk dikke bluf die grote camera :unsure:

Maar ik ben nog niet naar bed duzzz......... :unsure:

Geplaatst:

Was zeker een leuke meeting en lekker eten. Leuk om weer een heel stel nieuwe mensen te zien, en ook weer de oude garde te spreken.

@DJ: zet even een lijst van openstaande dingen online, dan kunnen we dat even verdelen en/of wegstrepen.

Geplaatst:

:ok: :ok:

het was weer erg gezellig mensen!

DJ, bedankt voor de organisatie, het eten was heerlijk.

Eus bedankt voor de :foto: :foto: ze zijn mooi hoor.

Zal vanavond kijken of ik er nog mooie tussen heb zitten want mijn cardreader op mijn werk wil niet.

Geplaatst:

:foto: :foto: :ok: :ok: diepe buiging voor de fotograferende frietenbakker :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Ze zijn prachtig.... Ik vind dat Eus een titel verdient :rolleyes:

Geplaatst:

Wow .. de foto's geven weer heel duidelijk aan dat het een topdag moet zijn geweest. Ok .. next rit (als de zon ook weer schijnt) toch maar weer mee :foto:

Geplaatst:

Geweldige :foto: :ok: Eus, ze geven goed de gezellige sfeer weer.

Veel "dramatiek" :ok: , iets waar we het gisteren uitgebreid over gehad hebben :schater: .

Joostvdl............ we wachten met smart :foto:

enne.........sommige zien elkaar weer volgende week zaterdag in "The Three Sisters", waar DJ de DJ is........minimeeting zonder ZzZ's dit keer :notworthy:

Geplaatst:

Ja ja .. ho maar .. genoeg hardtops gezien :foto: Geeft een hardtop nou écht zoveel meer comfort in de koude wintermaanden? Of gebruik je ook een hardtop om je softtop te beschermen tegen de winterse buien, pekel, enz.?

Geplaatst:

Hoi

Ik heb echt een leuke dag gehad gister

Bedankt allemaal

Geweldige foto's allemaal

Ik zal vanavond eens kijken of mijn foto's nog iets toevoegen :foto: en die dan eventueel hier posten

gr

Geplaatst:

Leuk dat je gekomen bent Anja en leuk je ontmoet te hebben.... je had een hele rit achter de rug om in Monnickendam te komen.

Je foto's zien we graag :foto:

Cora, een HT is natuurlijk geen must, het is wel wat extra comfort in de winter en zeker wel bescherming voor je ST. enne.................. het staat gewoon mooi voor die paar maanden per jaar.

Geplaatst:
enne.................. het staat gewoon mooi voor die paar maanden per jaar.

de rest van het jaar staat ie ook mooi..... :foto:

Geplaatst:
enne.................. het staat gewoon mooi voor die paar maanden per jaar.

de rest van het jaar staat ie ook mooi..... :foto:

klopt........................ in de opslag :foto:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen