Ga naar inhoud

En dus.....


Miss Z3

Aanbevolen berichten

Een jaar geleden was het zover: na lang zoeken was de adoptie eindelijk een feit.

Van zijn Duitse biologische vader kregen we da adoptiepapieren en na een innig afscheid mochten we onze Z3 mee naar huis nemen.

De afspraak die we gemaakt hadden was duidelijk: er zouden nog wat dingen gekocht worden om ons kind op te pimpem, MAAR niet te gek want de geldboom was nog niet volgroeid!

Inmiddels een jaar verder moet ik constateren dat deze afspraak eenzijdig overboord is gegooid.....jullie mogen raden door wie -_-

En ja hoor na nieuwe velgen, nieuwe banden, chrome console, chrome handgrepen, weer nieuwe banden (het waarom is even niet belangrijk) -_- en andere knippers voor en achter, is nu het tijdperk aangebroken van de ht (afkorting bekend bij de kenners :D )

En dus blijft het daar niet bij want: de ht moet natuurlijk overgespoten worden....

Tja wat zeur ik nou: het is mijn auto en hij is waanzinnig!

Andre: je mag blijven :blush:

Link naar reactie
  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dus........................ nou niet meer vluchtheuveltjes opzoeken he Miss Z3??? :blush:

Van ons mag Andre ook blijven hoor -_-

Gelukkig maar, het heeft g#$%# ook genoeg gekost.

Af en toe moet ze weer even inloggen om haar ei kwijt te raken zal ik maar zeggen.

André

Link naar reactie
dus.................. er moet overgespoten worden ;)

Er moet gespoten worden ja!!!!

Vermoedelijk wel, die mevrouw wist niet zeker of het metallic was, heb ook niet meer gevraagd we zien het eind jan. wel als ik hem ga halen.

Ik haal hem op met een busje want dan kan ik lekker op mijn gemak monteren en hoef ik niet op straat te klooien want daar heb ik een hekel aan.

Wanneer er gespoten moet worden dan doe ik ook gelijk de bumpah is die ook weer mooi zwart, en dan halen we de spuit ook nog effe over die van DJL en dan is het allemaal weer perfect.

André

ps Miss Z3 ga maar vast sparen, ik wil ook nog een ........

Link naar reactie
:schater::schater::schater: Stel je voor dat ze ideeën krijgt???? :schater::schater:

Beste Chris,

Bij deze haal ik je uit de droom:

Het woord kinderen komt niet in Andre zijn woordenboek voor,

en als ik zeg dat ik ook wel eens zo'n mooie witte jurk aan wil dan is zijn antwoord:

Hier heb je geld, haal zo'n ding en houdt verder je kop......

Zucht: echte liefde...... :huh: ^_^

Misschien als we een kind nemen met de naam Roadster of een trouwjurk in :lmao: uitvoering!!!!!!!

Zie je: ik ben lid van het verkeerde forum: ik moet me aanmelden bij:

Vrouw zoekt man voor kinderen....(en witte jurk)

Link naar reactie
Bij deze de advertentietekst:

Vr type  :D in bezit van Z3 in zgs, zkm man, Z3 niet erg.

:D  :D  :D

:schater::schater:

Soms moet je het nou eenmaal in forum taal brengen..... ja, zucht. ;)

Je hebt helemaal gelijk Miss Z3 :D ......... klare taal dat we allemaal begrijpen :D

Roodkapje......... ga weg met die griezel :lol::o :D (verkeerde forum ;) )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.