Ga naar inhoud

koninginnedag is voorbij


Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier de situatie na het ovenritueel.

De verwijderde oranje blinker.

Heb de silvervision nog in bestelling.

post-3-1083617486.jpg

Link naar reactie

15 minuten in de oven dan een schroevendraaier ertussen en de lijm is inderdaad flexibel geworden, de twee schroeven aan de achterkant van de blinker losschroeven er uithalen oranje schildje verwijderen.

De spiegel terug plaatsen(vastschroeven)en alles verder terug monteren.

Zover een makkie, dan moeten de units weer terug geplaatst worden lijkt makkelijk vier schroeven en het zit vast maar dan moeten ze ook nog precies op zijn plaatst komen.Moet ze dus nog wel laten nastellen.

Heb op dit moment veel vrienden,al die seinende mensen :huh: ;)

Groet Huub

Vraag hoe kom je bij de onderste schroeven.(magnetisch gereedschap???)

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Dit durf ik dus niet aan met die twee linker handen van mij :mellow: . Gegarandeerd dat ik weer iets sloop :newblush: Toch wil ik wel graag witte knippers. Is er iemand die mij wellicht zou kunnen helpen?? Ik woon in Friesland. Een beetje in buurt zou dus wel prettig zijn maar niet echt noodzakelijk...

Kom maar langs als je durft :wave:

Link naar reactie
15 minuten in de oven dan een schroevendraaier ertussen en de lijm is inderdaad flexibel geworden, de twee schroeven aan de achterkant van de blinker losschroeven er uithalen oranje schildje verwijderen.

De spiegel terug plaatsen(vastschroeven)en alles verder terug monteren.

Zover een makkie, dan moeten de units weer terug geplaatst worden lijkt makkelijk vier schroeven en het zit vast maar dan moeten ze ook nog precies op zijn plaatst komen.Moet ze dus nog wel laten nastellen.

Heb op dit moment veel vrienden,al die seinende mensen :newblush::mellow:

Groet Huub

Vraag hoe kom je bij de onderste schroeven.(magnetisch gereedschap???)

Beetje vaseline op boutkopje en hij blijft wel plakken in je gereedschap. Rustig laten zakken en bijlichten met zaklantaarn.

Met magneetje kleef je overal aan onderweg ernaartoe. Succes. Ik zie de :wave: wel later...

Link naar reactie
Beetje vaseline op boutkopje en hij blijft wel plakken in je gereedschap. Rustig laten zakken en bijlichten met zaklantaarn.

Met magneetje kleef je overal aan onderweg ernaartoe. Succes. Ik zie de :newblush: wel later...

denk dat het hem na bijna 3 jaar wel is gelukt Martin :mellow:

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.