Ga naar inhoud

Aankoop Z4


Mjamjam

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, terug van weggeweest!

Na de verkoop van de Z3 & aankoop Mazda RX-8 ben ik toch terug van plan een BMW te kopen. Een Z4 of een 325 cabrio. Nu, ik ben van plan deze In Duitsland aan te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Zoja, heb je soms tips voor me; waar ik dat kan vinden & hoe het juist in z'n werk gaat...

Bedankt alvast!

(ps : iemand geïnteresseerd in een RX-8? ;) )

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

In België heeft men sinds april 2004 de procedure wat verstrengd met betrekking tot import wagens uit Duitsland.

Vanaf nu moet de originele aankoopfactuur + fahrzeugschein mee afgelverd worden bij de Belgische DIV.

De enige andere raad die ik je kan geven... geniet van de Z4... het is een sublieme machine ;)

Link naar reactie
Ik hoop dat je een hoop vrije tijd hebt, ik ben ook al even bezig in duitsland maar kost wel een hoop tijd. kijk eerst bij dealers want tussen de universele bedrijfjes zit een hoop list en bedrog tussen :o:m:

Mijn lijstje werkt altijd als volgt:

BMW dealer (vanwege garantie)

1e of uiterlijk 2e eigenaar particulier

Merkgebonden garage

en dan als ik heel desperate ben:

andere garages :D

Naar mijn ervaring zijn koopjes alleen te halen bij de particulier, bedrijven moeten per saldo hun boterham ermee verdienen B)

Zeker de (Z3)///M is vanwege de hoge premies in D relatief goedkoop. :m:

Link naar reactie
Mijn lijstje werkt altijd als volgt:

BMW dealer (vanwege garantie)

1e of uiterlijk 2e eigenaar particulier

Merkgebonden garage

en dan als ik heel desperate ben:

andere garages :m:

Naar mijn ervaring zijn koopjes alleen te halen bij de particulier, bedrijven moeten per saldo hun boterham ermee verdienen :m:

Zeker de (Z3)///M is vanwege de hoge premies in D relatief goedkoop. :o

Gaat hier om een Z4 aanschaffen, maar hetzelfde lijstje zal hier ook wel opgaan.

Ik ben echter het meest benieuwd wat een tweede hands 3.0 over een paar maanden in Duitsland gaat doen, na de introductie van de nieuwe 3.0.

Link naar reactie

Geld idd voor alle auto's en de huidige ZZZZ zal zeker gaan zakken na de introductie van het faceliftmodel en de ;) :lol:

en over een paar jaar geldt mijn opmerking over de z3 ;) ook voor de z4 B)

als tenminste onze vriendelijke overheid geen roet in het eten gooit met een nieuwe BPM regeling :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.