Ga naar inhoud

LEDEREN BINNENHEMEL SOFTTOP


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 127
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ziet er heeeeel goed uit. Wanneer is de prijs cq leveringstermijn bekend?

rob

Link naar reactie

Origineel prijsidee was bij massa bestelling lager.

Wordt dit de prijs, indien alle gegadigden op de lijst hun bestelling confirmeren?

gr rob

Link naar reactie

Prijs valt me wel wat tegen, ik begrijp dat voor niets de zon op gaat en zeker de kwaliteit en het handwerk is waardevol, maar ik heb destijds gezegd dat wanneer de prijs rond die van de prijs van auco.de ligt ik zonder enige twijfel ja zeg...dit is echter ruim 100 erboven.

Zal het topic blijven volgens vooralsnog mag je mij schrappen.

Link naar reactie
Origineel prijsidee was bij massa bestelling lager.

Wordt dit de prijs, indien alle gegadigden op de lijst hun bestelling confirmeren?

gr rob

Ik had de prijs ook al lager verwacht maar dat is dus niet zo :(

Er is er nu 1 binnen en kan op bestelling bestellen ( de mal is er nog ) .

Of er nu 1 of 50 gemaakt moeten worden maakt in prijs niet uit. ze wilden ook vooraf geen prijsopgave doen, heb wel aangegeven dat het in de buurt moet liggen van de originele bmw hemel. dat zou geen probleem wezen want arbeidsloon en materiaal zou daar laag zijn.

Prijs valt me wel wat tegen, ik begrijp dat voor niets de zon op gaat en zeker de kwaliteit en het handwerk is waardevol, maar ik heb destijds gezegd dat wanneer de prijs rond die van de prijs van auco.de ligt ik zonder enige twijfel ja zeg...dit is echter ruim 100 erboven.

Zal het topic blijven volgens vooralsnog mag je mij schrappen.

Ik begrijp het ivo, geen probleem :D

Link naar reactie

Wel jammer van de prijs... Toch top dat je je nek hebt uitgestoken ruud. dat word zeer gewaardeerd

Link naar reactie
Of er nu 1 of 50 gemaakt moeten worden maakt in prijs niet uit.

En dat is natuurlijk kolder. Natuurlijk moet dat wat uitmaken! :D

Valt ook mij niet mee, dacht ook dat 'ie goedkoper zou zijn, 't is toch uit een "laag-loon-land".

Moet wél zeggen dat 'ie er uitstekend uitziet (heb 'm IRL gezien).

Als die prijs zo blijft, haak ook ik af, Ruud. Is me toch écht te duur. Sorry!

Link naar reactie
En dat is natuurlijk kolder. Natuurlijk moet dat wat uitmaken! :thumbup:

Valt ook mij niet mee, dacht ook dat 'ie goedkoper zou zijn, 't is toch uit een "laag-loon-land".

Moet wél zeggen dat 'ie er uitstekend uitziet (heb 'm IRL gezien).

Als die prijs zo blijft, haak ook ik af, Ruud. Is me toch écht te duur. Sorry!

Begrijpelijk rob, ik heb ook gemeld dat het aan de prijzige kant is, ze willen ook lekker verdienen daar.

Als ze geen vervolgorder krijgen zakken ze misschien nog wel.

Ik baal er een beetje van dat ik dit topic zo gestart ben, maar ja ik had er goede hoop op. ;)

Verdere commentaren kan beter achterwege blijven nu, ik weet genoeg het is veel te duur, sorrie :D

Link naar reactie
Begrijpelijk rob, ik heb ook gemeld dat het aan de prijzige kant is, ze willen ook lekker verdienen daar.

Als ze geen vervolgorder krijgen zakken ze misschien nog wel.

Ik baal er een beetje van dat ik dit topic zo gestart ben, maar ja ik had er goede hoop op. :thumbup:

Verdere commentaren kan beter achterwege blijven nu, ik weet genoeg het is veel te duur, sorrie :D

Ruud, toch nog even dit, wellicht ten overvloede, maar voor alle duidelijkheid: De binnenhemel zelf ziet er prima uit, daar is helemaal niets mis mee. Hij is schitterend gekopieerd en als 'ie zich goed houdt, ook na tig keer open en dicht, ligt er een mooi product waarvoor zeker afzet zal zijn, mits aantrekkelijk geprijsd. Dat blijkt immers al uit de lijst van geinteresseerden.

Echter, juist door gezamenlijke inkoop en het feit dat 'ie in Kroatie (meen ik?) gemaakt is, zijn we in de veronderstelling dat die prijs (zeer) aantrekkelijk zal zijn. Natuurlijk is een prijs een relatief begrip, deze binnenhemel zal die € 450 best waard zijn, en was 'ie in Nederland geproduceerd, dan had misschien niemand opgekeken van dit bedrag.

Wat zou dan wél een aantrekkelijke prijs zijn? Als ik voor mezelf spreek denk ik aan om en nabij € 300 - € 350, zoals Ivodl ook al aangeeft.

Afname van 1 of 50 exemplaren leidt niet tot prijsverlaging; dat de wet van de "grote" getallen hier niet opgaat is natuurlijk hoogst eigenaardig; Zou dat wél zo zijn dan was de prijs wellicht uitgekomen op de aantrekkelijker € 300 - €350.

Jij hebt je nek uitgestoken en dat siert je, van harte "chapeau" voor je actie. Spijt is niet nodig en wie weet zijn er members die wél € 450 willen neertellen (DJ bijvoorbeeld, vindt de prijs wél goed, maar ja, die koopt 'm in elk geval niet). En eerlijk is eerlijk: dit prototype ziet er verrekte goed uit. Ik denk dan ook dat je niet kunt stellen dat 'ie te duur is, maar dat deze prijs niet voldoet aan onze verwachting. En da's tóch iets anders.

Link naar reactie

Ruud, sluit me bij het commentaar van Rob aan. Bedankt voor alle moeite, maar ik zie er ivm deze prijs ook vanaf.

gr rob

Link naar reactie

Mensen, tegenwoordig komt zowat ALLES uit lagelonenlanden. Ik had ook gedacht dat ie onder de 400 zou uit komen, maar mensen zeg nou eerlijk. Het gaat hier wel om LEER. En leer is nou eenmaal duur.

Al met al denk dat de Kroaten d'r verstandig aan doen om te zakken met de prijs. Maar.... als ik m'n Z niet had verkocht was ik er uiteindelijk wel voor gegaan :(

Link naar reactie
Ik had ook gedacht dat ie onder de 400 zou uit komen, maar mensen zeg nou eerlijk. Het gaat hier wel om LEER. En leer is nou eenmaal duur.

Wel eens in Turkije of Griekenland geweest? Vast wel. Dan weet ook jij wel dat die stelling daar niet opgaat. Waarschijnlijk evenmin in Kroatië. Ik denk dan ook dat er iets anders aan de hand is: de heren willen westerse verkoopprijzen hanteren tegen lagelonenlanden-inkoop! Beter kun je 't niet verdienen, daar.

Link naar reactie

Ik heb overigens wel een goed idee voor Ruud, hij heeft er een laten maken en zal deze vermoedelijk moeten betalen dus...als er 450 leden van de 600 geregistreerden even 1 euro willen overmaken is Ruud wederom geprezen voor de actie.

Dank u wel :( :D :muur:

Link naar reactie
Ik heb overigens wel een goed idee voor Ruud, hij heeft er een laten maken en zal deze vermoedelijk moeten betalen dus...als er 450 leden van de 600 geregistreerden even 1 euro willen overmaken is Ruud wederom geprezen voor de actie.

Dank u wel :( :D :muur:

Goed plan. En dan gooien we 'm daarna in de verloting, als Ruud er geen andere plannen mee heeft (in de verkoop??). :D

Link naar reactie
Ik heb overigens wel een goed idee voor Ruud, hij heeft er een laten maken en zal deze vermoedelijk moeten betalen dus...als er 450 leden van de 600 geregistreerden even 1 euro willen overmaken is Ruud wederom geprezen voor de actie.

Dank u wel :( :D :muur:

Kijk daar wordt ik nu stil van, nee geen medelijden met mij. :D

Wacht het rustig af, prijs moet gewoon omlaag, als ik er niet meer afneemt verdienen ze ook niets, dus ik volg mijn gevoel, ik weet zeker dat ze met een nieuw voorstel aankomen :D

Link naar reactie
Goed plan. En dan gooien we 'm daarna in de verloting, als Ruud er geen andere plannen mee heeft (in de verkoop??). :(

Ruud gaat hem toch zelf in z'n roodkapje gebruiken ??? :muur:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.