Ga naar inhoud

Spiegelvoetje

Tobiastoeter

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mij corroderen de spiegelvoetjes, zijn die los te verkrijgen en wat is het bestelnummer en de prijs. :muur:

• Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

ik heb er zelf nog niet zo veellast van maar dat is een kwestie van tijd. Het bekende probleem he? Wat mij betreft mag daar wel een inkoopactie van komen :muur:

Geplaatst:

Denk niet dat ze los te verkrijgen zijn, bmwchromteile.de verkoop ze ook niet los. ^_^

Geplaatst:

Als ik het zo bekijk, zal je gelijk de hele spiegel moeten vervangen ^_^ Tenzij je creatief met een dremel en antiroest aan de gang gaat :blink:

Geplaatst:

Nu wel............ maar heb best een mooi bod gehad op "Big Red"............ alleen.. wat koop ik er voor terug????

Geplaatst:
Bij mij corroderen de spiegelvoetjes, zijn die los te verkrijgen en wat is het bestelnummer en de prijs. ^_^

Is idd bekent probleem, demonteren en naar de spuiter :blink::blink:

Geplaatst:

En dan volgend jaar zeker weer, kunnen we die dingen niet uit kunsstof laten maken, das niet zo moeilijk met al die handige jongens op het forum ^_^

Geplaatst:
En dan volgend jaar zeker weer, kunnen we die dingen niet uit kunsstof laten maken, das niet zo moeilijk met al die handige jongens op het forum :blink:

Of op epoxie basis, geef ik ze mee naar kroatie, ben je ze wel 3 weken kwijt ^_^

Geplaatst:

Kunnen we op de sloop niet 2 kapotte spiegels vinden die we meegeven ^_^

Denk wel dat we afzet kunnen vinden :blink:

Geplaatst:

Voet is wel te demonteren, maar je krijgt hem niet meer vlgs de bestaande onderdelen gemonteerd ze zijn goed te zandstralen en dan opnieuw spuiten

Geplaatst:

Ik heb over een paar weken (zodra m'n ;) spiegels gespoten zijn) wel een paar spiegels over.

Geplaatst:
En dan volgend jaar zeker weer, kunnen we die dingen niet uit kunsstof laten maken, das niet zo moeilijk met al die handige jongens op het forum :D

Of op epoxie basis, geef ik ze mee naar kroatie, ben je ze wel 3 weken kwijt ;)

3 weken kun je ze best missen Z3 rijders kijken toch niet achter zich, hooguit om te zien hoe snel je bij iemand vandaan trekt.

André

Geplaatst:
Bij mij corroderen de spiegelvoetjes, zijn die los te verkrijgen en wat is het bestelnummer en de prijs. :muur:

voetjes krijg je never los. zitten met een opsluitring die van tankstaal is gemaakt. Je kan ze wel doorslijpen maar je krijgt ze volgens mij never ermeer op want die veer die ertegen drukt is heel sterk... gewoon de spiegels laten overspuiten heb ik ook gedaan...

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb ze 2jaar geleden professioneel laten spuiten en nu nergens last meer van;je krijgt 4jaar garantie op het spuitwerk dus dat zit wel goed.

Geplaatst:

Hallo,

ik heb er ook last, maar alleen die aan de bijrijders kant.

Valt bij mij gelukkig onder de garantie, ze worden ergens half juli gespoten, dan zien ze er weer als nieuw uit.

:blink: coupe for life.

Geplaatst:

Zelfs uit mijne uit 2001 met slechts 29000 km had het al aan een kant, zagen we toen Sledge ze kwam ophalen, nu echter verholpen :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mijne moet binnenkort ook naar de spuiter en ik zag dat bij mij de voetjes ook corroderen. Die wil ik dus ook meteen laten herstellen.

Nu is die spuiter absoluut een vakman, maar ZZZ's zal ie nog niet zo veel aan gespoten hebben en hij zal waarschijnlijk de ervaring voor het demonteren van de spiegelvoetjes missen.

Wat moet ie nou precies doen? Spiegels kwartslag draaien, twee schroeven losdraaien en zo spuiten?

Of moet de hele deurbekleding los en alles gedemonteerd worden?

Geplaatst:
Of moet de hele deurbekleding los en alles gedemonteerd worden?

Helaas: ja.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen