Ga naar inhoud

Vraag i.v.m. aanschaf


R@zzle

Aanbevolen berichten

Laten we niet alle Kangoo rijders over één kam scheren........................

we hebben er immesr heel wat hier op het forum en die zijn best geschikt hoor :lol:

met de bereiders is niets mis... de auto zelf zal ook wel prima voldoen maar het design :muur: sorry.

Link naar reactie
  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het zijn diezelfde mensen die nog noooooooit op mijn sites zijn geweest...

...toch raar dat ik die kapperauto wel heb verdiend met die sites en iemand moet toch echt die 0900 nummer gebeld hebben :lol:

It's a strange world we're living in :muur:

Is dat je enige baan of gewoon een leuke bijverdienste?

Anyway, het is nu wel duidelijk dat de kappersauto-affaire men er niet van mag weerhouden een Z3 te kopen.

Link naar reactie

Sowieso de aanschaf van een ZzZ niet laten afhangen van wat je vrienden en anderen er van vinden.

Het is nu eenmaal niet een praktische auto, anders dan doorsnee.

Het gaat er uiteindelijk om of je zelf de auto mooi vind en graag wilt..... alle buitenstaanders opmerkingen daar gelaten :muur:

Link naar reactie

Precies,

Je koopt dat ding alleen maar om zelf van te kunnen genieten.

Als ze eenmaal mee hebben gereden met het zonnetje op hun hoofd en 's avonds een verbrande kop willen ze er ook 1.

Link naar reactie
Precies,

Je koopt dat ding alleen maar om zelf van te kunnen genieten.

Als ze eenmaal mee hebben gereden met het zonnetje op hun hoofd en 's avonds een verbrande kop willen ze er ook 1.

Eerst grappig doen en dan mee willen rijden? Noway voor dat soort vrienden... ga maar fietsen als je een cabrio wilt.

:rolleyes:

Link naar reactie

over praktisch gesproken

dat is ook relatief hoor

Toen ik op zoek was naar een "nieuwe" auto, twijfeld ik over 2 auto's

Behalve dat de Z3 natuurlijk helemaal geweldig is, heb uiteindelijk gekozen voor de Z3 omdat deze praktiserer was dan het andere merk/model.

^_^

Link naar reactie
Voorin kun je ook een koffertje kwijt en het is toch een midden motor, dus je zou ook een achterbak hebben of is dat alleen met model II?

Ik weet niet precies hoe dat zit met die model nummers, maar ik keek naar MR2 vanaf 2002 zo'n beetje.

Ik geloof inderdaad dat je voorin, als je je reserve wiel thuis liet, ook nog wat berg ruimte had ;-)) Maar achter helemaal niets hoor

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.