Ga naar inhoud

Vraag i.v.m. aanschaf


R@zzle

Aanbevolen berichten

Ook in mijn kringen kreeg ik de opmerkingen als kappersauto/homobak, totdat ze een keer mee hebben gereden!

Gelukkig heb ik me nooit laten afleiden door deze opmerkingen. Ik "droomde" sinds '95 over de Z3 en ben nu sinds 9 maanden de dolgelukkige eigenaar. Het valt me op dat dit m'n eerste auto is waarbij ik niet meer een dag na aankoop nadenk over de volgende auto. Hooguit een 6-pitter ipv de 4-pitter welke ik nu heb. Hoeft niet perse, maar er moet altijd iets te wensen blijven!

Weet je wat overigens leuke opmerkigen zijn? Dat zijn de reakties tijdens een toerrit van (bijv.) de BMW Z3 Club. Omdat je open rijd hoor je ook alle gesprekken van toekijkers en voorbijgangers. Je onderscheidt dan heel goed de spontane van de jaloerse reakties. Ik mag vooral de reakties van kleine jochies, welke met opgestoken duimen op de achterbank je voorbij rijden. En wat is nu eerlijker dan de reaktie van een klein kind! Zegt genoeg toch?

Link naar reactie
  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ook in mijn kringen kreeg ik de opmerkingen als kappersauto/homobak,

Ik mag vooral de reakties van kleine jochies, welke met opgestoken duimen op de achterbank je voorbij rijden. En wat is nu eerlijker dan de reaktie van een klein kind! Zegt genoeg toch?

Kijk wel goed uit, want stel je voor dat je inderdaad door een gay word ingehaald..... :lol:

Vraag jeZelf dan af: Is het wel een klein jochie? :m:

Zie ik wel een opgestoken duim? :D

Zit ie of ligt die op de achterbank? :schater:

Link naar reactie
Moeten we eigenlijk van Rob horen.......... die komt alleen maar kerels in zijn buurt tegen in ZzZ en ze zwaaien niet eens naar hem :lol:

En ik me hele hebben-en-houwen opsteken, méér kan niet. :schater::schater:

Link naar reactie
Kijk wel goed uit, want stel je voor dat je inderdaad door een gay word ingehaald..... 

Vraag jeZelf dan af: Is het wel een klein jochie? 

Zie ik wel een opgestoken duim? 

Zit ie of ligt die op de achterbank? 

Ehhh?????? Het feit dat je hierover nadenkt geeft me een onaangenaam gevoel. Gaat me net iets te ver hoor.

Link naar reactie
Kijk wel goed uit, want stel je voor dat je inderdaad door een gay word ingehaald..... 

Vraag jeZelf dan af: Is het wel een klein jochie? 

Zie ik wel een opgestoken duim? 

Zit ie of ligt die op de achterbank? 

Ehhh?????? Het feit dat je hierover nadenkt geeft me een onaangenaam gevoel. Gaat me net iets te ver hoor.

Bridders, neem van me aan dat het in orde is; jij kent Zedri nog niet, vermoed ik.

Link naar reactie

A. Wat is er mis met kappers en homo's? :D

B. Er is alles mis met haatdragende etiket plakkende etters. ;)

C. Er is nix mis met een ZzZ ;) (tenzij je een praktische auto zoekt)

Alles bij elkaar opgeteld hoop ik op dit forum alleen liefhebbers van ZzZ's met een redelijk gezonde kijk op de wereld tegen te komen. En ik denk dat dat wel lukt :D

Link naar reactie
A. Wat is er mis met kappers en homo's? :D

B. Er is alles mis met haatdragende etiket plakkende etters. ;)

C. Er is nix mis met een ZzZ ;) (tenzij je een praktische auto zoekt)

Alles bij elkaar opgeteld hoop ik op dit forum alleen liefhebbers van ZzZ's met een redelijk gezonde kijk op de wereld tegen te komen. En ik denk dat dat wel lukt :D

Geheel correct. :D

Link naar reactie
A. Wat is er mis met kappers en homo's?  :D

B. Er is alles mis met haatdragende etiket plakkende etters.  ;)

C. Er is nix mis met een ZzZ  :D  (tenzij je een praktische auto zoekt)

Alles bij elkaar opgeteld hoop ik op dit forum alleen liefhebbers van ZzZ's met een redelijk gezonde kijk op de wereld tegen te komen. En ik denk dat dat wel lukt  :D

Geheel correct. :D

Helemaal mee eens ;)

Link naar reactie
Er is naar mijn mening niks mis met kappers en homo's. Waar ik wil moeite mee heb is een stempel drukken op bepaalde zaken zonder argumenten, zoals een SLK of Z3 een kapperauto noemen. Want waarom? Weet iemand dat?

Dat is ooit eens te horen geweest in een auto programma met dhr J.C.

Niks mis met wat hij zegt, je moet het allemaal met een grote knipoog nemen en je gewoon doodlachen (elke vrijdagavond)

Het zijn die bekrompen geestjes die dit allemaal een keer gehoord hebben en voor waarheid aannemen zonder werkelijk te weten waar ze het over hebben.

Link naar reactie

Het zijn diezelfde mensen die nog noooooooit op mijn sites zijn geweest...

...toch raar dat ik die kapperauto wel heb verdiend met die sites en iemand moet toch echt die 0900 nummer gebeld hebben :D

It's a strange world we're living in ;)

Link naar reactie
Is dat niet de vent die in de grootste homo auto ter wereld rijdt.... Mercedes SL 55 AMG (" I am gay"). :muur: Shit, nu maak ik zelf ook de fout met vooroordelen.....

;) :D ;) Whaaaaa :D :D :D

Het is zo makkelijk daarin te vervallen :schater::schater::schater:

Die sites van jou?? daar staan toch alleen maar foto's van je meisjes op??? ;)

Link naar reactie
Het zijn diezelfde mensen die nog noooooooit op mijn sites zijn geweest...

...toch raar dat ik die kapperauto wel heb verdiend met die sites en iemand moet toch echt die 0900 nummer gebeld hebben ;)

It's a strange world we're living in ;)

:D Sex drugs and rock and roll :D enne ZZZ natuurlijk :D

Link naar reactie

Nederland is van oudschher een calvinistisch land en is NOOIT liberaal geweest. Er is hoogstens in de jaren 60 een laagje tolerantievernis over gegaan. Wij gaan daar wel prat op omdat je hier een joint kan kopen maar verder is de tendens altijd zo geweest dat alles wat boven het maaiveld uitsteekt de kop wordt afgehakt. Als je een sportauto of een groot huis hebt ben je dus een patser. Als je een mooie vrouw/vriendin hebt zeggen ze: wat moet zij nou met hem? Als je langer dan 40 uur per week werkt een uitslover enz. enz. Allemaal de kift. Nou: dan ben ik maar een patser. Honderd keer liever een patser dan een Kangoorijder.

;)

Link naar reactie
Nederland is van oudschher een calvinistisch land en is NOOIT liberaal geweest. Er is hoogstens in de jaren 60 een laagje tolerantievernis over gegaan. Wij gaan daar wel prat op omdat je hier een joint kan kopen maar verder is de tendens altijd zo geweest dat alles wat boven het maaiveld uitsteekt de kop wordt afgehakt. Als je een sportauto of een groot huis hebt ben je dus een patser. Als je een mooie vrouw/vriendin hebt zeggen ze: wat moet zij nou met hem? Als je langer dan 40 uur per week werkt een uitslover enz. enz. Allemaal de kift. Nou: dan ben ik maar een patser. Honderd keer liever een patser dan een Kangoorijder.

:lol:

Nederland is al "grijs" genoeg, dus laten we dit landje lekker "kleur"-rijk maken....

In een Kangoo rijden is toch ook wel stoer.... en superpraktisch :muur: Ik denk dat veel Kangoo rijders overigens ex-2CV rijders zijn.

Alles beter dan de 1 biljoenste Astra of Golf. Hoewel.... die heb ik zelf ook.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.