Ga naar inhoud

Car Audio w.o. de Focal Access 130 A1


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 182
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nix op tegen -_-

Huub,

Ik stuur de sets naar je op en ik doe daar ook de 100CV1 voor DJL bij, want die zie je zondag toch, toch ?

:rolleyes:

Verzendkosten trek ik wel van de forumpot af -_-

Link naar reactie
Spul is in de handen van TPG. Wordt verzekerd en aangetekend verstuurd naar het hoge noorden :blush:

Ivo bedankt het pakketje is vanmiddag al geleverd.Was een zwaar pakket meer dan 10 Kilo. -_-

Link naar reactie
Spul is in de handen van TPG. Wordt verzekerd en aangetekend verstuurd naar het hoge noorden  ^_^

Ivo bedankt het pakketje is vanmiddag al geleverd.Was een zwaar pakket meer dan 10 Kilo. B)

dat is snel :o

Vanmorgen om half twaalf afgegeven bij het postagentschap. Het woog 8,9 kg om precies te zijn :)

"Mie nestjes" :schater:

Link naar reactie
Spul is in de handen van TPG. Wordt verzekerd en aangetekend verstuurd naar het hoge noorden  :)

Ivo bedankt het pakketje is vanmiddag al geleverd.Was een zwaar pakket meer dan 10 Kilo. B)

dat is snel B)

Vanmorgen om half twaalf afgegeven bij het postagentschap. Het woog 8,9 kg om precies te zijn :o

"Mie nestjes" :schater:

Geintje :schater: wacht met Zmart af ^_^

Link naar reactie
Morgen gaan de focals erin met wat dynamat  :blink:

Ben heel benieuwd of het een beetje klinkt, het ziet er goed uit dat zegt niks natuurlijk maar als er maar een beetje zware magneet aanzit zit het meestal wel goed.

Dus het is te beluisteren in Monickendam zondag Huub?

Ik denk dat ik effe kom kijken hoor........

Alleen jammer van al die wazige wintersetjes...................ben toch wel een dikke wielen freak zeg maar.

André

Link naar reactie
Ik heb ze er alweer onder zitten hoor............... als het weer gaat vriezen/sneeuwen is het vroeg genoeg om weer om te ruilen :rolleyes:

:schater::schater: ik zat te bedenken om ze er ook weer onder te zetten, je rijd zo voor lul met die smalle dingen maar ja beter van niet Martine rijd iedere dag :schater::schater: :D

Link naar reactie
Morgen gaan de focals erin met wat dynamat B)

De focals zijn geplaatst en het is iedergeval een upgrade,was een lange dag maar alles zit er netjes in met nieuwe bekabeling.De filters zijn erg groot en je moet zoeken voor wat ruimte maar de filters zitten bij de kickpanels en de andere in het dak tussen de hemel in.Heb alles afgewerkt met isolatie deken en dynamat voor de demping en het om blikresonantie tegen te gaan.het blijven kleine speakers en rare bevestigings plaatsen om een supergeluid te creeren,maar het hoog en midsub spelen mooi strak,mis wel een beetje sublaag maarja wil geen ruimte verlies door een sub met versterker te plaatsen.ben ook nog niet met de instelling bezig geweest en het nieuwe rubber moet ook nog ff inspelen :huh: .

Link naar reactie

Thanks Huub :ok:

Dit weekend heb ik de Blaupunkt eruit gehaald. Kwam een Alpine versterker tegen bij de wisselaar. Onderdeel van het BMW HiFi systeem denk ik :foto:

Heb ik er ook maar uitgehaald, want daar komt de hide-away doos.

'k Zal direct bekabeling trekken voor een eventuele sub, dan kan ik die later makkelijk plaatsen :ok:

Je hebt toch geen extra versterker, Huub :foto:

Link naar reactie
Thanks Huub ^_^

Dit weekend heb ik de Blaupunkt eruit gehaald. Kwam een Alpine versterker tegen bij de wisselaar. Onderdeel van het BMW HiFi systeem denk ik <_<

Heb ik er ook maar uitgehaald, want daar komt de hide-away doos.

'k Zal direct bekabeling trekken voor een eventuele sub, dan kan ik die later makkelijk plaatsen ;)

Je hebt toch geen extra versterker, Huub :huh:

Heb het nog niet maar ga er nu om weg,om toch een sub met versterker te gaan plaatsen/orienteren.

Vind het toch wel een gemis.

moet nog bekijken hoe en wat. :D :lmao:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.