Ga naar inhoud

Car Audio w.o. de Focal Access 130 A1


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 182
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Oja Chris, die karakteristieken zijn van een ander (veel duurder) type. Wat ik een beetje jammer vind is dat ze in die pdf zogenaamde "brand x vs. ons produkt" vergelijkingen gaan doen. Die zijn ook altijd "heel betrouwbaar" :blink:

Sommige audiofreaks kunnen zo overdrijven met hun spullen. Goeie spullen is nl belangrijk maar op een gegeven moment kom je op een nivo dat als je het ietsje beter wil dat het ruim het dubbele kost. Ken zoiemand met een installatie van ± 20.000€ :huh: en wat denk je dat ie dan draait? Dire Straits... want dat klinkt zo mooi. :rolleyes:

Link naar reactie
Ivo hier zoek je naar :huh:

nee hoor, ik heb vorige week al besteld, precies die, voor 99 dollarcent :( (want dat was net wat goedkoper in de verzendkosten, vergeleken met hun aanbiedingen in GBP :rolleyes: ) :blink:

Link naar reactie
X1R wordt vanaf maart/april ofzo idd uitgevoerd met bluetooth. Verder

blijft ie redelijk hetzelfde.

Going prijs blijft hetzelfde, maar de kortingen zullen de eerste maanden

uiteraard lager liggen, zodat ik gok op +-1750-1800 bij ons.

Overigens kan straks iedere X1r ook worden uitgevoerd met een optionele

bluetooth module.

dus ik ga voor de X1R, lekker cheapo nu :rolleyes:

Link naar reactie

* belangrijke update *

We hebben een definitieve lijst. Let op de aangepaste prijzen, want er moeten natuurlijk óf verzendkosten worden betaald óf we moeten het aantal leveranciers beperken. ^_^

Ik heb dit aanbod gebaseerd op een deal met een zaak bij mij in de buurt, die ook nog een échte winkel heeft en dus iets van service kent. Verder op alles 2 jaar officiële garantie enzo. B) Dat betekent dat we íets meer gaan betalen, maar dat ik het gewoon op kan halen -_-

De prijzen zijn wel (veel) lager dan de normaal laagste in NL, dus het blijft een goede deal IMHO.

Als jullie a.u.b. mij een email willen sturen dat je akkoord gaat, stuur ik mijn bankgegevens.

Ik wil deze week nog bestellen, om Huub de 22e te kunnen verblijden :)

  • Focal 130V1: EUR 132,50 (normaal scherpste prijs EUR 159,-)
    Focal 100CV: EUR 79,- (normaal scherp EUR 89,-)
    AVIC setje (X1-R, wisselaar en a/B) EUR 1.699,- (scherpste internetprijs)
    Ik ben aan het plannen om alles de 22e bij jullie af te komen leveren, zodat de prijs dus all-in is :rolleyes:

Graag zsm jullie reactie!

Link naar reactie

Ivo kan het ook via Paypal,Ik ga akkoord met deze prijs die paar euro's verschil.

welke set word het, AVIC setje EUR 1.699,- (scherpste internetprijs),met extra scherm??je had toch ook nog een goedkopere gezien.

Dus je komt de 22ste wel

Link naar reactie
Ben ook net aan het sjoppen geweest bij autoshop wassenaar emn die kwam met de volgende prijzen,

Focal 130 A1 =de nieuwe V serie €135

Focal 100 CV €75

Avic X1R €1625

CDX-P670 €220

Pioneer kon hij niet scherper krijgen jammergenoeg ,Hij wil de deal ook wel zonder dit maken,alleen de speakers.

heb ook nog een mail naar RMRsound gestuurd.

Dan is dit aan bod ook niet gek is de avic iets goedkoper en ook een winkel :rolleyes:

Link naar reactie
Ivo kan het ook via Paypal,Ik ga okkoord met deze prijs die paar euro's verschil.

welke set word het, AVIC setje EUR 1.699,- (scherpste internetprijs),met extra scherm??je had toch ook nog een goedkopere gezien.

Dus je komt de 22ste wel

Hub, prijs van de AVIC is INCLUSIEF wisselaar en a/b, dus dat scheelt nogal :rolleyes:

Ik kom de 22e alleen ff spul brengen (zie dat topic)

Link naar reactie
Ivo kan het ook via Paypal

Als je via PayPal wilt betalen, moet ik helaas vragen of je ook hun provisie betaalt, anders moet ik geld gaan bijleggen;

3.4% + €0.35 EUR

:rolleyes:

Link naar reactie
Dus je komt de 22ste wel

Hub, prijs van de AVIC is INCLUSIEF wisselaar en a/b, dus dat scheelt nogal :rolleyes:

Ik kom de 22e alleen ff spul brengen (zie dat topic)

Link naar reactie
Ivo waar ga je deze plaatsen???

daar heb ik al een paar uurtjes over wakker gelegen :muur:

Ik heb 2 opties (denk ik)

Ik sloop het uitsteeksel op de bumper waar de nummerbordverlichting inzit eruit, en zet daar die camera in.

of

Ik monteer de camera binnen in mijn achterklep, onder het remlicht of bovenop de onderste bekledingrand ...

Ik wil goed zicht naar achteren, maar geen spiegeling van mijn ruit.

Je kunt met die AVIC als het goed is het camerabeeld perm. in je scherm hebben, samen met navigatie :lol: vind ik wel lachen. Misschien koop in nog een kleintje zonder LEDs voor in mijn Peut. Die heeft een standaard videoingang, als vooruitkijker (achteruit heb ik als van die bejaardepiepers + afstand in het nav display) :schater:

Link naar reactie
In het derde remlicht?

ik denk dat-ie daar te groot voor is, ik heb de versie met de IR leds. Ach, misschien koop ik wel een versie met alleen een cameraatje, dan is dat idd een goede plek, denk'k :birthday:

Link naar reactie

ff een update over de levering;

We hebben de importeur in B leeggekocht. Focal F levert waarschijnlijk pas weer nieuwe spullen over een week of 3. :rolleyes:

Deze week ga ik het volgende ophalen;

2 setjes 130V1

1 setje 100C

Alle Pioneer spullen

Nog 4 setjes Focal 130V1 blijven "open".

Om eerlijk te zijn: om met 3 setjes speakers naar Monnickendam te komen rijden vind ik wat overdreven, maar ik weet dat Huub ze graag wilt hebben.

Wat stellen jullie voor? Zal ik opsturen naar Huub en de rest ff afwachten ... of ?

-_-

Link naar reactie

Ik kan nog wel ff w8ten. Heb nog genoeg andere dingen te doen. Dus voor mij geen noodzaak.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.