Ga naar inhoud

Aankoop Z3


Ace

Aanbevolen berichten

Hey all,

Ik sta op het punt een Z3 te kopen, nu blijkt de wagen uit Luxemburg te komen, weet er iemand hoe het staat met de autokeuring in dat land, wordt er ook de kilometerstand gecontroleerd.

De wagen is van '96 en heeft 68.000km op de teller, is het moeielijk hier mee te frauderen, waar kan ik op letten.

Alvast bedankt, ik hoop van vlug bij de "club" te kunnen horen.

Greetings,

Ace

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ace,

Welkom :rolleyes:

Hmmm, het is in ieder geval iets om te gebruiken in het afdingen :rolleyes:

Het hoeft geen probleem te zijn, ken de eisen niet in L, maar zitten alle boekjes / rekeningen erbij ?

Link naar reactie

Er is een manier om te checken of er geknoeid is met de km-stand. Het geeft geen garantie naturlijk, maar een korte check kan geen kwaad. Je moet wel de verborgen opties in de b.c. activeren. Zie --Forum link (Test 9) --. Let dus op de "manipulation-dot".

Veel succes met de aankoop van de Z3.

Link naar reactie

Ace,

Heb je wat meer info van de auto, misschien een link naar een advertantie, of anders type motor, uitrusting etc?

Succes vanavond B) ... en als je twijfelt: niet doen, laat je niet onder druk zetten, er zijn zat mooie Z3's te koop, zelfs van liefhebbers hier op het forum B)

Link naar reactie
Ace,

Heb je wat meer info van de auto, misschien een link naar een advertantie, of anders type motor, uitrusting etc?

Succes vanavond B) ... en als je twijfelt: niet doen, laat je niet onder druk zetten, er zijn zat mooie Z3's te koop, zelfs van liefhebbers hier op het forum :D

Misschien wat veel kilometers, maar wel eerlijk...als forumer heb je sowieso een streepje voor bij me B)

Mijn Z3

Link naar reactie

Hey Ace, proficiat met je aankoop, ik ben ook Belg en heb me onlangs (3 weken geleden ) ook een Z3 gekocht, na, net zoals jij info gekregen te hebben via dit forum.

Ik heb even willen kijken via je link naar Kapaza, maar de advertentie was reeds verwijderd.

Toch benieuwd naar wat je gekocht hebt.

groeten

Link naar reactie

Alweer een gelukkige onder ons...... ;)

En alweer een Belg...... :foto: Het wordt steeds geZelliger hier.....

Ace.. ;) Van Harte.

Link naar reactie

Allen bedankt voor de verwelkoming!

Net zoals bij bladerunner heeft het forum ertoe bijgedragen dat ik voor een Z3 gekozen heb, het is weliswaar maar een bescheiden 1800, de foto's zullen voor volgende week zijn hoop ik.

Link naar reactie
Inderdaad Ivo, ben een Belg en heb de wagen na een proefrit gekocht, hij komt van een handelaar en bijgevolg krijg ik 1 jaar garantie.

Het blijft natuurlijk een gok...

Ace gefeliciteerd met de aankoop van de ZZZ, van horen zeggen met een rode softtop ;)

Veel veilige km toegewenst, en of het een gok blijft ? ach het hele leven is een gok ;)

Link naar reactie
Nee joh.......... al dat rood stijgt je zeker boven het hoofd ;)

Er komt straks een mooie Imola rode met een rooie top te zien bedoelde ik.... ;)

Van die vriend van me..

;) Begin inderdaad een beetje rood voor m'n ogen te zien, sorrie ace verkeerd overgekomen :foto: of, of, heb je misschien toch ook een rode ST B) :schater::schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nee joh.......... al dat rood stijgt je zeker boven het hoofd :rolleyes:

Er komt straks een mooie Imola rode met een rooie top te zien bedoelde ik.... :D

Van die vriend van me..

:blink: Begin inderdaad een beetje rood voor m'n ogen te zien, sorrie ace verkeerd overgekomen :angry: of, of, heb je misschien toch ook een rode ST ^_^ :schater::schater:

Zilver !

Zie "member's gallery"

Link naar reactie
Nee joh.......... al dat rood stijgt je zeker boven het hoofd :D

Er komt straks een mooie Imola rode met een rooie top te zien bedoelde ik.... ;)

Van die vriend van me..

:blush: Begin inderdaad een beetje rood voor m'n ogen te zien, sorrie ace verkeerd overgekomen :muur: of, of, heb je misschien toch ook een rode ST :wub::schater::schater:

Zilver !

Zie "member's gallery"

:o Zilveren softtop B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.