Ga naar inhoud

nieuwe bandenmaat


Huub

Aanbevolen berichten

Moet van het voorjaar nieuwe banden achterop heb ik nu 255tigers kan ik ongestraft 265 of zelfs 285 achter op zetten als ik voor 225 behoud(zijn nog niet af ^_^ )

Pierre zijn tabel

225/50/16 diameter:63,1 afrolomvang 198,4

235/35/19 diameter:64,7 afrolomvang 203,3

265/30/19 diameter:64,2 afrolomvang 201,6

225/35/19 diameter:64,0 afrolomvang 201,1

255/30/19 diameter:63,6 afrolomvang 199,7

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

265 kan wel, heb ik wel vaker gezien. 285 is echt té, als het überhaubt past met jou verlaging. Verder krijg je dan vet onderstuur IMHO :muur:

275 bestaat ook, denk ik :rambo:

Link naar reactie

Huub, je kunt naar 265/30 of zelfs naar 275/30 blijf je binnen de 3% verschil met voor! 285/30/19 bestaat niet zover ik weet!

Bedenk wel dat je power verliest, met name merkbaar in de eindsnelheid en de tijd ernaar toe dit komt door de grotere afrolomvang en door de bredere band.

ook de reden dat Rob met zijn 1.8 zowaar Ivo liet staan, die rijdt een te grote band achter :schater:

Tenslotte:

Het verschil in bandmaat voor en achter bij een auto met de motor voorin moet altijd zo klein mogelijk blijven anders krijg je een raar bochtgedrag: onderstuur!

Voor een caferacer maakt dit alles echter niets uit en mag het oog ook wat hebben :rambo:

Link naar reactie
Haha en dan moet je zien :schater:  op wat voor bandjes en wielen die exRob 1.8 nu staat bij De Adelaar in Apeldoorn. Onherkenbaar, meneer........... of is ´t ´m niet...........

Michiel :blush: .

Nee, hij staat niet bij De Adelaar, hij staat of stond bij een andere zaak in Apeldoorn. Op marktplaats zie ik 'm niet meer.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.