Ga naar inhoud

Wat mag deze Z3 kosten??


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik wil een Z3 kopen en ik wil graag de waarde weten van de hieronder gespecificeerde Z3, en waar ik allemaal op moet letten.

Z3 1.9 BJ 1996, 100.000 km Kleur: Montreal Blue.

Vol met opties, zoals:

- Lederen bekleding

- 2 Airbags

- Elektrische ramen

- Elektrisch verstelbare stoelen

- Elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels

- Metallic lak

- Windscherm

- Sportuitlaat

- M Sportonderstel

- 16" Lichtmetalen velgen

- Centrale deurvergrendeling

- Klasse 3 cabrio alarm

- Verwarmde voorstoelen

- Boordcomputer met oa. temperatuurmeter

- Zeer fraai Chrome-line interieur en exterieur

- Radio/CD speler

- Mistlampen voor

Wie kan mij helpen

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ca 12500 euro zou ik zeggen!!

let er wel op dat je de onderhoudsboekjes en het aantal eigenaren kunt achterhalen, zaken zoals de radiopas, instructieboekje en alle sleutels mogen ook niet ontbreken!!

Tip: Haal er zelf eentje uit duitsland, kun je gemakkelijker het aantal eigenaren achterhalen, koop bij voorkeur van de eerste of tweede eigenaar, verder heb je hier veel meer keuze. daarnaast wordt hij hier veel meer als tweede of derde auto gereden met minder km!!

Neem de tijd en ga eens rijden in een zescilinder, een 97-98 2.8 bijv. deze heeft als voordelen een super zescilinder die ook nog zuinig is en de mooie brede carosserie!! :lmao:

Link naar reactie

Kan achter de keus van pierre staan ben geen roadster rijder maar die 2.8 is echt super(3.2 uitgesloten,summum)

Benzine gebruik is goed te doen vooral het genot wat je er voor terugkrijgt.

Wat betreft een uit duitsland halen is dit wel een goed leesbare site.

]http://www.homepages.hetnet.nl/~ferienhaus/importeren/importeren.html

Groet Huub :lmao:

Link naar reactie

Jos,

ik denk dat je Coen bedoelt ik ben een trotse bezitter van een 2.8 coupe.En ben met deze post een 20 member :( :lmao: B)

Groet Huub

Link naar reactie
Gast Gast_robbertbmwz3

Hai Coen,

Natuurlijk is een grotere motor leuk, maar ik begrijp dat je gewoon je oog hebt laten vallen op deze 1.9 .

Ik heb ruim een half jaar gezocht naar een goede z3 en er uiteindelijk ongeveer een maand geleden eentje gevonden. Voor de auto die jij omschrijft weet ik dat als hij er 100 % gaaf uitziet, en perfect rijdt, je bij de dealer tussen de 15.500 en 16.500 euro kwijt bent, en bij een particulier al snel 14.000 euro.

Ik rijd een 1.8, en heb hiervoor gekozen omdat hij en een stuk voordeliger is om te kopen en te rijden........... en het bij mij meer om het uiterlijk gaat dan om de motor. En dus over mijn 1.8 niets te klagen . Geen race-auto, maar wel gewoon een hele gafe goed uitziende sportieve car. De 1.9 is nog een stukie sneller, dus als je hem leuk vind..................... Gewoon kopen :lmao:

C.g.u.

Link naar reactie

Is zeker niet de bedoeling om de viercilinders af te raden omdat ik zelf een zes cilinder moet rijden.

Het verhaal is duidelijk dat Coen deze Z3 al heeft gezien en er de kriebels van heeft en geef hem daar eens ongelijk in.

Groet Huub

Link naar reactie

Yep, Smaken verschillen gelukkig, de mijne staat boven uitgebreid beschreven B)

Kan het toch niet laten: die mooie brede la Lopez kont, die smeuige zescilinder en dan die sound.................... oke ik hou er al mee op :lmao: :(

Link naar reactie

Coen heb je nog de kriebels,M van Garfield is ook nog te koop.

Oke geen roadster maar zeer wrede wagen(super)Lekkere heupen :huh:

Huub

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.