Ga naar inhoud

pioneer avic 1 r


RudiDan

Aanbevolen berichten

toch nog vraagje naar de genen die al zo radio hebben.

is er geen probleem om het scherm open te klappen ik weet dat je het kan regelen maar is alles dan nog goed zichtbaar en bruikbaar?

gr rudi

de doorstroom van je lucht zal natuurlijk niet goed werken. en ik denk dat het scherm beter niet in een warmeluchtstroom gezet kan worden.

Zit wel wat in maar in de praktijk gebruik je/ik die twee roosters toch niet.

Het zicht is prima heb niet een noemenswaardig nadeel ondekt.

Alleen de i-link(orgineel/opioneel CD-IB100) naar de I-pod vind ik niet super schijnen betere te zijn op de markt.

Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Huub, hopeveel kastejs (naast de radio zelf) moet ik wegmoffelen als ik de AVIC X1-R installeer?

Mijn oude Pioneer navigatie (nu in het bezit van RimBro) had namelijk ook nog een video selector voor het beeldscherm (+ los scherm + CD/TMS tuner unit) ^_^

Link naar reactie
Huub, hopeveel kastejs (naast de radio zelf) moet ik wegmoffelen als ik de AVIC X1-R installeer?

Mijn oude Pioneer navigatie (nu in het bezit van RimBro) had namelijk ook nog een video selector voor het beeldscherm (+ los scherm + CD/TMS tuner unit) ^_^

Een klein kastje die achter het handschoenenkastje past via de onderkant en de GPS antenne die weer achter het middenrooster kan.Op dat kastje zitten alle externe aansluitingen zoals I-pod,Videocam enz en natuurlijk de bekabeling.Thats all :angry:

Link naar reactie
weet iemand wat de nieuw prijzen zijn van de types avic 1r en de 1?

we zijn bezig met een group buy hier;

http://www.digitalediensten.nl/z3forum//in...view=getnewpost

1150 is scherp, maar ik weet het verschil niet zo goed tussen een 1 en een 1r. Die laatste kost nieuw 1499, via ebay soms rond de 1350.

Link naar reactie

de 1 is het oude type en kan niet op poscode zoeken heeft minder stadskaarten op eropees gebied 10 inplaats van 30,uiterlijk zijn de knopjes iets anders enzo nog een paar kleine dingen.maar er is software op de markt die je op de 1 kan zetten en dan heeft die ook de functies van de R,weet niet of alles dan identiek is.met de soft ware veranderd natuurlijk het uiterlijk niet :blink: .

Naderhand was dat ook wel interresant het blijft toch een hebbeding.

En met de blue thooth module ernog op kan je de Avic ook nog met je telefoon koppelen.

maar heb er ook geen verstand verder van :rolleyes:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.