Ga naar inhoud

pioneer avic 1 r


RudiDan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het tunergedeelte kan achter het handscchoenenkastje op het schotje en de GPS antenne kan achter het middenrooster en voor de rest geen tips over inbouwen want dat heb ik laten doen,beding er gelijk een I-link bij voor de I-pod. -_-

Link naar reactie

Ook goed!

De vorige post was van mij.

Ik meld me keurig aan, en het systeem geeft ook aan dat ik aangemeld ben.

En dan nog sta ik als unregistrated guest te boek :D

Het overkomt me regelmatig!

Ze willen me hier volgens mij niet kennen :D ;)

groet, Eugene

Link naar reactie
Prachtig ding! :muur:

Alleen... er zit geen Blue Tooth op (handsfree bellen)

en je kan er geen flitspalen inzetten en dat vind ik wel

heel erg jammer.

Maar het apparaatje lacht me wel stevig toe... :muur: :rambo:

voor € 100 ofzo heb je een parrot ck3000 bluetooth carkit die je echt heel simpel installeerd (mits je iso aansluitingen hebt) ik heb er ook een en die werkt uitstekend. Bedieningsknopje gewoon op een leeg dashboardplaatje plaatsen.

Link naar reactie
Ook goed!

De vorige post was van mij.

Ik meld me keurig aan, en het systeem geeft ook aan dat ik aangemeld ben.

En dan nog sta ik als unregistrated guest te boek :muur:

Het overkomt me regelmatig!

Ze willen me hier volgens mij niet kennen :muur: :rambo:

groet, Eugene

Heeft het niet te maken met het feit dat je alle cookies van deze site moet accepteren?

Link naar reactie

Even een tip van mijn zijde:

N.a.v. die leuke rit door de Limburgse heuvels en een blik in de auto van Huub, ben ik toch ook maar overstag gegaan voor de AVIC-X1R van Pioneer. Natuurlijk alles goed vergeleken op internet, want dat kreng is veel te duur :huh:

Uiteindelijk een zeer schappelijke prijs betaald; rond de 1500 euro, terwijl dat gemiddeld van de zomer nog rond de 2200 euro lag! Goed, als je nog langer wacht krijg je het wellicht gratis bij aanschaf van een pakje boter...

Inbouwen ben ik niet aan begonnen, mij te veel tijd en de officiële inbouwer kwam bij mij op locatie (!) en heeft er ok nog 2 uur aan geknutseld. Prijs? 200 euro heb ik daarvoor ongeveer betaald. Maar goed, dan is het ook erg fraai weggewerkt. De 'verborgen unit' die je nodig hebt voor aansluitingen van bv TV, DVD, Ipod e.d. is mooi gemonteerd bij de passagiersstoel onder het dashboard. Hierdoor kun je er nog goed bij als je iets wilt aansluiten.

Bel Kees anders voor inbouwen, of kijk op zijn site:

http://www.bmis.nl/

Het systeem zelf heb ik gekocht via internet; prima met NL handleiding erbij en nu leverbaar voor 1500 euro incl btw! Dat is scherp!

Kijk hiervoor op:

www.jncs.nl

Jeroen is de eigenaar van dit internet shoppie, en kent mij nog wel denk ik. Misschien helpt het voor een nog betere service :blink:

Succes en veel fun (heb ik er ook van)!

Groet Robin

Link naar reactie

Ha, ;) het zijn over het algemeen stugge en strakke onderhandelaars, dat weet ik uit ervaring. Maar je kunt er veel over zeggen, ze zijn hebben wel karakter ^_^

Heb overigens een nette factuur gekregen, dus dat zit wel goed, en moet toegeven: ben het systeem bij hem thuis gaan ophalen...geeft toch een winkel(deur)gevoel ^_^

Ciao Robin

Link naar reactie

Ben vandaag eens weg geweest voor een upgrade van de luidspeakers die jehnertboards zijn dat per stuk of per stel prijzen 650 voor de 2x en 1050 voor de 4x??

prijzen zijn ongeveer :(

Denk dat het een composetje gaat worden :angry:

Link naar reactie
Ben vandaag eens weg geweest voor een upgrade van de luidspeakers die jehnertboards zijn dat per stuk of per stel prijzen 650 voor de 2x en 1050 voor de 4x??

prijzen zijn ongeveer :D

Denk dat het een composetje gaat worden :angry:

Gezien op een ander Forum, heeel mooi gedaan :(

Speciaal voor de QP............

We reworked the stereo in the coupe early on. Finding space for two amplifiers (one for subwoofer, one for other speakers) is somewhat problematic in our little cars. I decided to sacrifice a bit of hatch space and mounted the amps on the hatch floor, forward of the part that lifts up to expose the battery and toolkit.

In order to finish it off I built a cover to fit over the amps. The basic framework is wood with cutouts in the ///M shape for ventilation. I sent the cover out to Jon Maddox of LeatherZ and he skinned it in black leather. The cutouts are filled with black foam, and the whole is velcro'ed into place so that it can be removed easily if needed. Overall, a very successful project!

ampcover3bi.jpg

Link naar reactie
1 Sub (originalo) en 2 versterkers onder het logo :angry:

Klinkt niet als een echte upgrade de orginele sub is toch ook maar van papier.hang je twee dikke versterkers aan zo'n opgespannen koffiefilter :(

Link naar reactie
toch nog vraagje naar de genen die al zo radio hebben.

is er geen probleem om het scherm open te klappen ik weet dat je het kan regelen maar is alles dan nog goed zichtbaar en bruikbaar?

gr rudi

de doorstroom van je lucht zal natuurlijk niet goed werken. en ik denk dat het scherm beter niet in een warmeluchtstroom gezet kan worden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.