Ga naar inhoud

2e inkoopactie seat bushings


simca1999

Aanbevolen berichten

Een of ander hard kunststof, vraagt die daar nu echt $30,- voor? :D Dan heb je toch echt niet met Doug gemaild. Ik heb hier nog een setje plaatjes liggen, die mag je wel als voorbeeld gebruiken.

rom: simon r<mailto:simonspobox@hotmail.com>

To: whamac@msn.com<mailto:whamac@msn.com>

Sent: Saturday, January 21, 2006 10:23 AM

Subject: seat bushing Z3

Dear mister Whalen,

I've got from the Dutch Z3 forum your contact information. I've got the

common problem of the rocking chairs in my Z3. Your "seat bushing" should be

the solution.

Do you still have them in stock and what is the price and shipping costs?

Best regards,

Simon Romijn

Bemmel

The Netherlands

Hi Simon,

Yes, I still make the seat bushings. However, someone else is handling the orders for me.

If you will e-mail Ronnie Wright at ronnie@thewrightpart.com<mailto:ronnie@thewrightpart.com> he can give you pricing and shipping info.

Regards,

Doug

Link naar reactie
  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een of ander hard kunststof, vraagt die daar nu echt $30,- voor? :rolleyes: Dan heb je toch echt niet met Doug gemaild. Ik heb hier nog een setje plaatjes liggen, die mag je wel als voorbeeld gebruiken.

Dat zou mooi zijn Sledge,

Kan je ze opsturen, ik betaal je ze terug met verz. kosten. Zal ik ff kijken of ik ze niet na kan (laten) maken. Dat moet toch goedkopere kunnen. Stuur maar ff de kosten mbv PM dan maak ik het bedrag wel over en heb je m'n adres.

Wordt vervolgd....

Link naar reactie

Als je ze nou ff voor me opmeet.... Hxbxd + diameter gat,

Het materiaal verzin ik er wel bij.. Als het hardplastic is, moet aluminium toch ook wel goed zijn? Of heeft het nog een bepaalde functie anders dan opvulling/mechanische geleiding? Wordt het erg belast? En wat zit er origineel in?

Link naar reactie

Orgineel zit er hard rubber in, dat na verloop van tijd helemaal op is. Je moet dus een materiaal zoeken dat makkelijk te bewerken is EN na verloop van tijd zijn eigenschappen niet verliest. Bij het monteren zul je de dikte van de plaatjes nog moeten aanpassen, dus daarom heeft die amerikaan voor kunststof gekozen. Zodat je ze nog op maat kunt schuren. Zal een tekening voor je maken. :rolleyes:

Link naar reactie
Orgineel zit er hard rubber in, dat na verloop van tijd helemaal op is. Je moet dus een materiaal zoeken dat makkelijk te bewerken is EN na verloop van tijd zijn eigenschappen niet verliest. Bij het monteren zul je de dikte van de plaatjes nog moeten aanpassen, dus daarom heeft die amerikaan voor kunststof gekozen. Zodat je ze nog op maat kunt schuren. Zal een tekening voor je maken. :rolleyes:

Da's mooi, doe rustig aan heeft geen haast...

Link naar reactie

Mooi werk Sledge.

Nou dat moet toch zelf te maken zijn.... lijkt me. Plaatje pertinax of trespa oid..

Thanks,

Simon

Link naar reactie

Ik heb Ronnie nog ff stevig gemailed,

Dat de prijzen toch wel erg hoog lagen tov eerdere bestellingen bij Doug Whalen.

Ronnies antwoord : Good Luck !!!

Nou hij zoekt het maar uit....

Dus ergo, conclusio, het wordt zelf klussen.

Link naar reactie
En dan gelijk op alle fora vermelden wat een rip-off hij is......... kijken hoe snel Doug Whalen daar op reageert :lmao:

Kheb Doug laten meegenieten van de mailconversatie... wie weet geeft íe nog een reactie.

Link naar reactie
Van de vorige inkoopactie, ter indicatie:

(1 setje bestaande uit 4 plaatjes, wat goed is voor één stoel)

1 setje = $11.00 = €9,10

2 setjes = $17.00 = €14,10

8 setjes = $65.00 = €53,90

Was uiteindelijk €5,98 kwijt per stoel.

Hoe zit het met de shipping costs?

Ronnie wil hiervoor 45$ rekenen. Wat was jij kwijt?

En hoeveel setjes had je besteld?

Ik ben inmiddels weer aan het mailen met Doug... es kijken of ie toch nog wat kan regelen.

Link naar reactie

:lmao: Ik weet niet meer hoeveel het was, maar ZEKER geen $45,-. De prijzen die jij noemt waren ter indactie, uiteindelijk nog goedkoper uitgevallen:

Bushings ontvangen: 124 stuks

Geld overgemaakt: €185,32

(185,32/124)*4= €5,98 per set

In die €185,- zitten dus ook de verzendkosten verwerkt. Het heeft de forummers toendertijd nog geen €6,- per stoel gekost. :lmao:

Link naar reactie

Ronnie kwam net met een nieuw voorstel...

I'm sorry the prices I quoted you was including shipping in us

The price of the bushing is 25.00 for 4 or 8 for 35.00 shipping is 45.00

FedEx and if you want more bushings a can sell them a little

cheaper(shipping should not be anymore up to 100 or so)

Ronnie

919-201-6098

2 setjes 35$ + shipping costs 45$ = 80 $ = 40$ per stoel

:lmao: :schater: Wat een lolbroek hahahahaha :schater: :lmao:

Link naar reactie

Ja, van puur platina, goed PER STUK ingepakt zodat ze niet zullen beschadigen. Ik heb jammer genoeg een tijdje terug mijn Windoos opnieuw geïnstalleerd (ja dat moet 2x per jaar gebeuren wil je fatsoenlijk op dit besturingsysteem willen werken), dus alle mail met Doug is verloren gegaan. Deze man (alà BB) wil er gewoon zijn slaatje uit slaan. Ik zou zeggen, gewoon niet verder op ingaan. :lmao:

Link naar reactie

Joepie... :banaan:

Doug heeft gereageerd en gaat ze direct aan me leveren voor een lagere prijs. Om en nabij de 7.5 $ per setje = 1 stoel. De verzendkosten moeten dan nog gedeeld gaan worden.

Ik zal ff een inkoopactietje gaan starten.

Good Luck Ronnie Y F B

Link naar reactie

Ik ga binnenkort de "seat bushing" bij Doug Whalen bestellen.

Diegene die mee willen doen kunnen mij een PB-tje sturen.

Zodra ik het totaal aantal weet, laat ik Doug een prijsopgaaf doen en dan delen we gezamenlijk de verzendkosten.

Oude situatie

before3vp.jpg

Nieuwe situatie

after6wm.jpg

Bushings

bushing2oe.jpg

Link naar eerste inkoopactie + nadere installatie info :

> Klik hier <

Kosten komen per stoel (4 seat bushings) op om en nabij de 7.5 $ en 10 $ per stoel.

Ik wil graag voor 7 februari de bestelling afronden dus als je interesse hebt graag voordien bestellen.

Link naar reactie

Simca,

je kunt je eerste bericht aanpassen zodat direct je inkoopactie duidelijk wordt.

Suc6 :)

BTW: ik heb nog 2 setjes liggen, moeten er nog steeds eens in :huh:

aangepast door Ivo
Link naar reactie

Ter herinnering 7 februari stopt deze inkoopactie.

Dus dan ga ik bestellen. Voor diegene die nu nog geen problemen hebben met een dergelijk schuivende stoel (en ik vindt het zelf onprettig rijden), op een later tijdtip krijgt je stoel (indien nog niet gemodificeerd) er misschien toch ook "last" van en heb je de "oplossing" nu al in huis.

Groet,

Simon

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.