Ga naar inhoud

Nieuwjaarsborrel 22 januari 2006


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

zoals ik al eerder melde. Zou hij de zaak voor ons besloten houden als er meer dan 20 kwamen. Dus ik moest eerst weten of dat ook ging gebeuren. Pas DAN kon ik bespreken. Toen ging ie op vakantie. Nu weet je de oorzaak.

Niks aan de hand dus. Gewoon ff afwachten of de data nog vrij zijn. Ik heb m'n zinnen gezet op de 22 omdat ik dat weekand niet hoef te draaien. Geloof me. Het is beter het niet meteen in het nieuwe jaar te doen. Tenminste, ik heb waarschijnlijk een hele hoop nieuwjaars borrels voor de boeg. En iedere dag 1 is wat veel. eind januari is weer wat rustiger :rambo:

Gaat al weer meer lijken op een middenjaars borrel :schater::schater::schater:

Link naar reactie
  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste feestcommissie,

Op de 14e januari krijgen we onze ZzZ in handen. Dus niets is leuker om dan zsm een toerritje te maken naar een leuke bestemming.

Dus we ontmoeten jullie graag,

Groet,

Simon en Cara

PS. We horen graag zsm de defnitieve datum, dan kunnen we de rest voor onszelf ook weer vol gaan plannen.

Link naar reactie
Mensen, vergeet niet op te geven wat je wil eten. Als je liever iets anders wil kan ik dat ook vragen. De gerechten in de startpost zijn suggeties van Mark (de eigenaar)

2x: Carpaccio / kaasfondue / parfait / dubbele espresso.

aangepast door Rob
Link naar reactie

Simca is eensgezind in smaak.

Dus 2x hetzelfde, en dat is

-carpaccio

-entrecote

-parfait

-koffie (of T)

We hebben geen HT, komen we dan wel op de foto?

Link naar reactie
Simca is eensgezind in smaak.

Dus 2x hetzelfde, en dat is

-carpaccio

-entrecote

-parfait

-koffie (of T)

We hebben geen HT, komen we dan wel op de foto?

:D Tuurlijk kom je op de foto zonder HT. :D

btw, er is hier nog een mooie HT te koop, zelfs in de juiste kleur :D

top17kz.jpg

Link naar reactie

We gaan eerst maar eens ff rijden met de ST. Als blijkt dat mijn hersens gaan bevriezen denk ik mogelijk over de aanschaf van een HT. Daarnaast vinden we de ZZZ met HT niet zo errug mooi. Misschien komt daar 22 januari verandering in als we de anderen zien..

Overigens ik had niet zo'n trek in taart, maar wat is eigenlijk parfait?

Link naar reactie

Mijn frans is niet zo goed, maar het ziet er erg HC uit en dat voor 22 en een halve euri.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.