Ga naar inhoud

Nieuwjaarsborrel 22 januari 2006


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mark is op vakantie maar ik ga hem zo de voorkeurs data sms-en.

Is het een idee om het NOG een week later te doen. Zodat Ivo ook kan komen? Of gaan d'r dan weer anderen de mist in? :m:

Gewoon een datum vaststellen en hier neerzetten. Je kunt niet 100% van het Forum bedienen. En wacht er s.v.p. niet te lang mee, want dan is nóg menig agenda volgelopen.

Link naar reactie

Ik vind de uitnodiging van de Z3 Club uiterst symphatiek. Echter, als je mijn mening vraagt, en die wordt niet gevraagd dus geef ik 'm ongevraagd, open en eerlijk, dan zie ik graag de geplande bijeenkomst van het Forum alléén.

DJ, nogmaals, kom s.v.p. vlot met een datum.

Link naar reactie
het Forum alléén.

Ok........... that rules me out then......... bedankt Rob.

Zitten ook wel meerdere Z3 Clubleden hier ook.

Het is maar een mening, Chris. Meer niet. Elke andere beslissing is ook goed. ^_^

Link naar reactie

Ik ga in dit geval ( ^_^ ) ook met Rob mee. Ik heb met tourritten totaal geen probleem om andere clubs erbij te mengen, juist niet, hoe groter de groep hoe beter.

Een nieuwjaarsborrel vind ik iets leuker om met een groep te doen die met elkaar bekend zijn. Uiteraard wens ik iedereen het beste toe, maar een borrel met de Z3forum-familie lijkt me het leukst.

Link naar reactie
We moeten minstens 20 man hebben, en die hebben we nog niet  :(

Wat mezelf betreft: als er geen datum is, kan ik me niet opgeven. De datum is bepalend of ik wel of niet kan.

Tja, eigenaar komt 2 januari terug. pas dan kan DJL een vaste datum prikken.

Hoewel ik dit niet erg begrijp ^_^

Er zijn al 2 datums bekent, dus prik je 1 v.d. 2 en klaar.

Heb er geen goed gevoel bij hoe het loopt. ;)

Afwachten maar weer :D :P

Link naar reactie
We moeten minstens 20 man hebben, en die hebben we nog niet  :(

Wat mezelf betreft: als er geen datum is, kan ik me niet opgeven. De datum is bepalend of ik wel of niet kan.

Tja, eigenaar komt 2 januari terug. pas dan kan DJL een vaste datum prikken.

Hoewel ik dit niet erg begrijp ^_^

Er zijn al 2 datums bekent, dus prik je 1 v.d. 2 en klaar.

Heb er geen goed gevoel bij hoe het loopt. ;)

Afwachten maar weer :D :P

Hierbij opgegeven: Veerle en Rob, met een licht voorbehoud.

Link naar reactie

zoals ik al eerder melde, zou hij de zaak voor ons besloten houden als er meer dan 20 kwamen. Dus ik moest eerst weten of dat ook ging gebeuren. Pas DAN kon ik bespreken. Toen ging ie op vakantie. Nu weet je de oorzaak.

Niks aan de hand dus. Gewoon ff afwachten of de data nog vrij zijn. Ik heb m'n zinnen gezet op de 22 omdat ik dat weekand niet hoef te draaien. Geloof me. Het is beter het niet meteen in het nieuwe jaar te doen. Tenminste, ik heb waarschijnlijk een hele hoop nieuwjaars borrels voor de boeg. En iedere dag 1 is wat veel. eind januari is weer wat rustiger :rambo:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.