Ga naar inhoud

Nieuwjaarsborrel 22 januari 2006


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

:lol: B) Ik ben de enige 1.8 morgen......

Hmmm... nou ja, het gaat toch om het open rijden als het mooi weer is . toch?? :schater:

Tot morgen zzzters

Maar toch ook wel een bijzonder mooie individual.

Dus laat je niet afschrikken door de powerbakken. :foto:

Link naar reactie
  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

GirlZZZ and BoyZZZ,

Bij deZe wil ik jullie allemaal vanuit Limbokikkerland een supergave dag, een waanZinnig mooie rit, en uiteraard een bijZonder smakelijk eten toewensen.

Ik kijk nu al uit naar de foto's.

GreetZZZ from Limbo FreetZZZ. :lol:

Volgende keer op het Vrijthof?

Link naar reactie
Ik ben er morgen niet bij ... ik wacht tot het zonnetje de Z3 en haar chauffeur weer lekker verwend B) Nog een paar maandjes wachten B)

Heel veel plezier met zijn allen! Dat het een super eerste rit van 2006 mag worden ... ik geniet mee zodra ik de :huh: zie.

B) Jammer dat je er niet bij bent, je gaat echt wat missen B) :lol: :D

Link naar reactie

Nou het was weer gezellig, Martine en ik zijn effe in Volendam wezen eten en toen terug naar de hond.

Het was leuk weer andere gezichten te zien met ander Z dan de vorige keer.

Ik hoop snel dat het zomer wordt dan kunnen we er met z'n allen er weer op uit, misschien leuk eens een 2 -daagse rit te organiseren wie weet.

Groetjes André en Martine

ps Ivodl, dat was weer toevallig he dat we elkaar tegenkwamen bij Alphen a/d Rijn.

Veel plezier met je dikke Z3.

Link naar reactie

Heb dan wel het diner niet meegemaakt, maar ik vond het weer gezellig. Leuke tent, fraai ritje en ijskoud tijdens het foto's maken. Ook ik kijk uit naar de zomer en als ik Huub zo hoor heeft hij leuke ideeën voor een 2-daags gebeuren in Friesland! Laat maar komen, Huub!

Link naar reactie
Nou het was weer gezellig, Martine en ik zijn effe in Volendam wezen eten en toen terug naar de hond.

Het was leuk weer andere gezichten te zien met ander Z dan de vorige keer.

Ik hoop snel dat het zomer wordt dan kunnen we er met z'n allen er weer op uit, misschien leuk eens een 2 -daagse rit te organiseren wie weet.

Groetjes André en Martine

ps Ivodl, dat was weer toevallig he dat we elkaar tegenkwamen bij Alphen a/d Rijn.

Veel plezier met je dikke Z3.

Een duwende Z3 achter me, dat moest gewoon een bekende zijn :unsure:

Vond het een hele leuke dag, de volgende keer maar wel weer in de zomer want die kou is niks voor mij!

Link naar reactie

Was zeker een leuke dag mooi weer en de kachel op tien,mij zie je opgeen een foto buiten zitten :unsure:

DJL was een zeer gezellig restaurant was top verzorgd en de complimenten voor hun gemoedelijke en profesionele aanpak.Mag je van mij doorgeven aan de eigennaar en als wij daar in de buurt zijn gaan we er zeker nog eens eten.

Link naar reactie

Een super dag, absoluut geen spijt van alleen een beetje Brrrrrrrrrrrrrrr :unsure:

Jammie Jammie gegeten in een prachtige zaak (DJL pluim op de hoed :fez: )

Lekkere ontspannen club mensen... leuk jullie ontmoet te hebben!!

Speciale dank aan Anja voor de gezellige lift :D

en uhhhh... de :unsure::blink: ;) volgen!!

Link naar reactie
  • 4 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.