Ga naar inhoud

Car Gallery de Adelaar


Gast DutchDirect

Aanbevolen berichten

Gast DutchDirect

Hallo allemaal, :huh:

als zoekende in het aantrekkelijke maar o zo grootte BMW bos naar een mooie, goede Z3 wil ik deze vraag kwijt.

Ik kom in dit bos steeds weer bij Car Gallery de Adelaar in Apeldoorn uit.

Ben er ook geweest en kreeg gerust een goede indruk van de zaak en het personeel ;) . Echter ben ik als leek toch niet helemaal gerust op die ZZZ's uit ons schone buurland met zo weinig KM's op de klok !? ^_^

Wie heeft direct en/of indirect ervaringen met dit bedrijf en wil die met mij delen ?

Personeel van de Adelaar zijn echter uitgesloten bij het beantwoorden van m'n vraag !!! B)

Overigens, mijn complimenten voor deze prachtige site !!!

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb er een prachtige Z3 2.8 gekocht, waar ik heel tevreden mee ben.

Mijn plaatselijke BMW dealer had toch zo iets van, ja daar kan ik zo een auto niet voor leveren.

In Nederland zijn dergelijke auto's veel meer gebruikt en met veel meer KM op de teller. In Duitsland kom je gewoon fraaiere auto's tegen met minder KM tegen een betere prijs, ze moeten alleen nog wel even naar Nederland.

Je kunt twee dingen doen: zelf zoeken in Duitsland en importeren of naar zo een type handelaar gaan.

Kijk er zelf rond en beoordeel dan weet je genoeg.

Groeten.

Link naar reactie

Ik hoor ook uit andere hoek goede verhalen over deze tent. Ik denk dat je gerust zaken met ze kan doen. Blijf echter altijd alert en doe een aankoopkeuring bij de anwb. Dat kan je gerust stellen, en je weet gelijk een hoop over je (toekomstige) auto

Link naar reactie
Ik hoor ook uit andere hoek goede verhalen over deze tent. Ik denk dat je gerust zaken met ze kan doen. Blijf echter altijd alert en doe een aankoopkeuring bij de anwb. Dat kan je gerust stellen, en je weet gelijk een hoop over je (toekomstige) auto

Terechte opmerking, DJ, al heb ik dat zelf niet gedaan. :)

Nog even gezegd moet worden dat De Adelaar zeer nauwkeurig is met de historie en ingevulde onderhoudsboekjes. Bij mijn inruil van de 1.8 werd goed gekeken of 'ie z'n onderhoud wel had gehad en waar, terwijl Levinus toen al meldde dat 'ie naar de handel ging wegens de vrij hoge km-stand. Goed teken, dunkt me. ^_^

Link naar reactie
Levinus zal ook wel lekker uitkijken om echt rotzooi aan forumleden te verkopen. Hij is ook lid hier op het forum en weet onderhand ook wel het er hier toegaat en hoe het malafiede handelaartjes hier vergaat ^_^

uiteraard. Hij weet ook wel dat het hem meer oplevert opde lange termijn. Realiseerde iedereen zich dat maar... :)

Link naar reactie
Levinus zal ook wel lekker uitkijken om echt rotzooi aan forumleden te verkopen. Hij is ook lid hier op het forum en weet onderhand ook wel het er hier toegaat en hoe het malafiede handelaartjes hier vergaat :)

Niet alleen aan Forumleden, ook aan anderen zal 'ie dat niet doen. Zijn filosofie deugt, IMHO: goede waar met niet te hoge km-standen voor redelijke prijzen. Niet de goedkoopste, maar zeker ook niet de duurste. Hij verkoopt niet alleen Z3, maar onder meer ook Porsche, Mini, Audi TT en Honda 2000.

Toen ik kwam wist 'ie trouwens niet dat ik member was, kwam pas later aan de orde.

Link naar reactie
Levinus zal ook wel lekker uitkijken om echt rotzooi aan forumleden te verkopen. Hij is ook lid hier op het forum en weet onderhand ook wel het er hier toegaat en hoe het malafiede handelaartjes hier vergaat ^_^

Niet alleen aan Forumleden, ook aan anderen zal 'ie dat niet doen. Zijn filosofie deugt, IMHO: goede waar met niet te hoge km-standen voor redelijke prijzen. Niet de goedkoopste, maar zeker ook niet de duurste. Hij verkoopt niet alleen Z3, maar onder meer ook Porsche, Mini, Audi TT en Honda 2000.

Toen ik kwam wist 'ie trouwens niet dat ik member was, kwam pas later aan de orde.

Goed, we hebben het nu over ZzZ's en hij weet heel goed dat vele nieuwe eigenaars hun weg naar dit forum vinden of al gevonden hebben :)

Link naar reactie
Gast DutchDirect

:D Allemaal bedankt voor de reacties :sleepy:

Ga zeker in het nieuwe jaar nog naar de Adelaar terug !

En wie weet kom ik er wel met een knappe ZZZ vandaan.

Dan registreer ik me zeker voor dit forum !

De groeten, en alvast de beste wenzen en veel mooie en veilige KM's in het nieuwe jaar. :sleepy:

Link naar reactie
  • 5 jaren later...

Dag allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum en trotse eigenaar van een BMW Z4! :lachen:

Fantastisch dat er een forum is opgericht speciaal voor deze prachtauto's!

aangepast door Sjonnie Kroket
O, oh daar gaan we weer. Er zijn mensen met goede en slechte ervaringen laten wij het daar maar bij laten.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.