Ga naar inhoud

Fotoshoot Z3 m


Marc Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Thnx rob (en de rest B) )

Tja zo'n ;) spiegeltje is wel mooi, maar ik vind 't wel een relatief prijzige mod, ik ben tot dusver tevreden ermee. misschien ooit nog eens ;) stoelen, die zien er niet alleen beter uit, maar zitten écht veel beter

@ Ivo moet de deurpanelen er nog op zetten, dus zeg maar 99% :D

De velgen hebben dus echt he-le-maal geen beschadigingen, zijn gewoon (bijna) nooit gebruikt want de eerste banden die erop zitten (dot 97) zijn zgan B)

Uitlaat zal ik nog eens een paar fotootjes van posten, was toch best lastig om uit allevier de pijpjes evenveel rook te laten komen, en het geluid zo te tunen dat het niet aso is (is nu "iets" luider dan standaard bij stationair, bij >50km/h standaard)

Link naar reactie
De velgen hebben dus echt he-le-maal geen beschadigingen, zijn gewoon (bijna) nooit gebruikt want de eerste banden die erop zitten (dot 97) zijn zgan B)

juist B)

Let wel op dat die banden nu dus ruk zijn (als die 8080's er nog opliggen). Uit ervaring: te hard, te droog en te weinig grip ;)

Tja, mijn (zomer)velgen waren 100% (nieuw uit de doos!) totdat ik ze (voor het opbergen ivm de winterset) van heel dichtbij bekeek: kras op het tiefbett bij 1 achtervelg, waarschijnlijk met het wassen voor het opbergen gebeurd B) :D

De eerste kras is de ergste B)

Proficiat, ziet er echt goed uit ;)

Link naar reactie
Thnx rob (en de rest B) )

Tja zo'n ;) spiegeltje is wel mooi, maar ik vind 't wel een relatief prijzige mod, ik ben tot dusver tevreden ermee. misschien ooit nog eens ;) stoelen, die zien er niet alleen beter uit, maar zitten écht veel beter

@ Ivo moet de deurpanelen er nog op zetten, dus zeg maar 99% :D

De velgen hebben dus echt he-le-maal geen beschadigingen, zijn gewoon (bijna) nooit gebruikt want de eerste banden die erop zitten (dot 97) zijn zgan B)

Uitlaat zal ik nog eens een paar fotootjes van posten, was toch best lastig om uit allevier de pijpjes evenveel rook te laten komen, en het geluid zo te tunen dat het niet aso is (is nu "iets" luider dan standaard bij stationair, bij >50km/h standaard)

je zou eens kunnen bellen...

http://www.akto.nl/leer/8.htm

8b.jpg

Link naar reactie
je zou eens kunnen bellen...

Grappig ik had een paar maand geleden al eens gemaild naar die gasten, kreeg een kort mailtje terug: "is verkocht" ;)

@ Pierre: Tja ben echt een rustige rijder (kan ook niet anders met een 1.8 B) )

maar ja, deze banden zijn gewoon te goed (6-7mm) om weg te gooien...

Sledge was hier vorige week, en zei al: Pierre zal wel zeggen: "daar kunnen nog wel spoorverbreders op" :D Tja, volgens mij slijten de banden dan al helemaal aan de binnenkant snel weg....

@ Ivo: bedankt voor mijn onderschrift ;)

Link naar reactie
kreeg een kort mailtje terug: "is verkocht" ;)

wees blij dat je een mailtje stuurde, ik heb gehoord van mensen die er voor nop naar toe gereden zijn ;)

Die banden zo ik proberen te verkopen, maar je hebt gelijk, weggooien is zonde. 1997 is wel ERG oud, die van mij waren ergens eind 98 en zelfs die waren ruk. Zo blij met mijn F1's nu B)

Link naar reactie
je zou eens kunnen bellen...

Grappig ik had een paar maand geleden al eens gemaild naar die gasten, kreeg een kort mailtje terug: "is verkocht" ;)

@ Pierre: Tja ben echt een rustige rijder (kan ook niet anders met een 1.8 B) )

maar ja, deze banden zijn gewoon te goed (6-7mm) om weg te gooien...

Sledge was hier vorige week, en zei al: Pierre zal wel zeggen: "daar kunnen nog wel spoorverbreders op" B) Tja, volgens mij slijten de banden dan al helemaal aan de binnenkant snel weg....

@ Ivo: bedankt voor mijn onderschrift ;)

Ja ik ben ook zoooo voorspelbaar, maar met die banden is serieus rustige rijder of niet, kun je ddlijk weer opnieuw beginnen :D

Link naar reactie
Thnx rob (en de rest  :muur: )

Tja zo'n  :blink: spiegeltje is wel mooi, maar ik vind 't wel een relatief prijzige mod, ik ben tot dusver tevreden ermee. misschien ooit nog eens  :blush:  stoelen, die zien er niet alleen beter uit, maar zitten écht veel beter

@ Ivo moet de deurpanelen er nog op zetten, dus zeg maar 99% :D

De velgen hebben dus echt he-le-maal geen beschadigingen, zijn gewoon (bijna) nooit gebruikt want de eerste banden die erop zitten (dot 97) zijn zgan  B)

Uitlaat zal ik nog eens een paar fotootjes van posten, was toch best lastig om uit allevier de pijpjes evenveel rook te laten komen, en het geluid zo te tunen dat het niet aso is (is nu "iets" luider dan standaard bij stationair, bij >50km/h standaard)

je zou eens kunnen bellen...

http://www.akto.nl/leer/8.htm

8b.jpg

En ze blijven maar gepost worden............. :rolleyes:

Roodkapje kan een boekje over hun opendoen............... :sleepy:

Link naar reactie
Thnx rob (en de rest  B) )

Tja zo'n  :blink: spiegeltje is wel mooi, maar ik vind 't wel een relatief prijzige mod, ik ben tot dusver tevreden ermee. misschien ooit nog eens  :blush:  stoelen, die zien er niet alleen beter uit, maar zitten écht veel beter

@ Ivo moet de deurpanelen er nog op zetten, dus zeg maar 99% :fiew:

De velgen hebben dus echt he-le-maal geen beschadigingen, zijn gewoon (bijna) nooit gebruikt want de eerste banden die erop zitten (dot 97) zijn zgan  :muur:

Uitlaat zal ik nog eens een paar fotootjes van posten, was toch best lastig om uit allevier de pijpjes evenveel rook te laten komen, en het geluid zo te tunen dat het niet aso is (is nu "iets" luider dan standaard bij stationair, bij >50km/h standaard)

je zou eens kunnen bellen...

http://www.akto.nl/leer/8.htm

8b.jpg

En ze blijven maar gepost worden............. :rolleyes:

Roodkapje kan een boekje over hun opendoen............... :sleepy:

Het is trouwens een interieur van over de grote plas :D

Kijk maar naar het tussenconsole :muur:

Link naar reactie
Ach ja, van het weekend maar eens de winterbanden erop zetten, zien we in de lente wel weer verder. Zal overigens wel belabberd uitzien achter: wintervelg is et46 en 6,5 breed :sleepy: Misschien eens op de sloop kijken voor 2 stalen e34 velgen

Dat gaat echt niet uitzien, scheelt ongeveer 7 cm met de :rolleyes: wielen, zijn geen verbreders voor te krijgen, e34 gaat dan beter passen :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.