Ga naar inhoud

ebay vraag


Hendrik

Aanbevolen berichten

Hallo,

Even ingaande op mijn vorige topic. Ik ben even de historie van de aanbieder van de bbs le mans velgen aan het nakijken http://cgi.ebay.de/BBS-LE-MANS-POLIERT-MIT...1QQcmdZViewItem

En nu viel mij op in de mensen die hadden geboden titus1182 en golf2forever. Als je vervolgens in hun historie kijkt zie je dat hun bij elkaar allemaal dingen 'kopen'. Zou het mogelijk zijn dat hier 1 persoon achter zit om zo de prijs op te drijven of om aangeboden artikelen die dreigen te eindigen voor een laag eindbedrag niet weg te laten gaan!!!

Ben ik nu aan het :( doordraaien ;) of zit hier toch een kern van waarheid in!

Tevens komen golf2forever en de aanbieder van de bbs-velgen uit hetzelfde gebied van duitslan. Althans sashwpt komt uit het wuppertal en golf2forever komt uit NRW(provincie).

graag jullie visie

Hendrik

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Volgens mij kan dit op deze manier goed. Of het zijn bekenden van elkaar of het is één en dezelfde persoon. In het laatste geval denk ik wel dat hij van verschillende e-mail adressen gebruik moet maken omdat het anders door Ebay gescreend kan worden. Op deze manier kom je ook snel aan je hoge verkoopsaantallen en een goede beoordeling, je kunt gewoon geen slechte beoordeling krijgen als je jezelf beoordeeld .

Zelf heb ik het wel meegemaakt dat ik iets gekocht had voor een hele lage prijs en de verzendkosten in verhouding redelijk hoog waren . Toen kreeg ik het aanbod van de verkoper het onderdeel niet af te nemen. Hij stelde vervolgens voor elkaar een goede beoordeling te geven en het daarbij te laten. Op zich een mooie oplossing als je er van onder wilt, hoewel dat bij mij niet het geval was. Maar zo zie je dat er wel wat te manipuleren valt

Link naar reactie

Ja die saswoht en gof2forever "kennen elkaar" duidelijk. Lijkt me dat als de 1 van de ander iets had willen kopen dat ie dan niet ebay op hoefde te gaan. Bovendien passen deze wielen helemaal niet onder een Golf2.

Overigens wil dat niet zeggen dat het dus een gladjanus is... Ik bedoel, ik heb dat ook wel eens gedaan hoor op marktplaats, een keer opjezelf bieden. :lol:

Of ik ben ook een gladjanus :blush:

Maareh, ik denk niet dat die wieltjes erg goedkoop weggaan. Ten 1e omdat hij opzichzelf bied. Dus houd ie daar pas mee op als hij vind dat ie er genoeg voor krijgt. Dat zal dus wel een flink bedrag worden. Ten 2e wil iedereen deze wielen hebben ongeveer :muur:

Link naar reactie

Ik vind het heel vreemd allemaal. Ik zie nu dat golf2forever en titus tegen elkaar aan het opbieden zijn.

Er klopt iets niet. Zijn tekst lijkt wel (slecht) gescand, die toevoegingen... Nee, dit is geen zuivere koffie. Een gladjanus. Niet doen!

Zo ziet al zijn tekst eruit in zijn advertenties, dus dat vertrouw ik nog wel!

Ik ga toch voor de zekerheid ebay is een mail sturen kijken wat hun ervan zeggen.

Link naar reactie

Komt heeeeel vaak voor ;)

Ook al gehad dat ik dan de spullen voor een lage prijs had kwam er een mailtje overheen, helaas is mijn buurvrouw over de velgen of zo heengereden, zo kan ik ze niet meer verkopen ;)

En dan zie je dezelfde aanbieding na verloop van tijd weer terugkomen.

Ook regelmatig aangifte gedaan echter veelal zonder resultaat :lol:

Vraagt ebay trouwens zelf om door de tarieven voor 1 euro aanbieders lager te houden dan voor hogere prijzen aanbieders.

Verder wordt er op 1 euro aanbiedingen natuurlijk veel beter geboden. Vaak gezien dat ze dan hoger weggingen dan een oorspronkelijk hoge aanbiedingsprijs.

Mensen maken mekaar gek in die laatste minuten/seconden en kwaadwillende aanbieders doen dapper mee met opbieden ^_^

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.