Ga naar inhoud

Asbak, wel of niet verlicht??

RobC

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mijn 1.8 van 2000 was mijn asbak verlicht. In de 2.8 van 1998 géén verlichting in de asbak. Is dat correct of hoort ook daar verlichting in?

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

waarschijnlijk lampje stuk

ziehier:

f4a6e15b48b02af93ac228b25d1fe7d7.jpg

t_ascher_854.jpg

Geplaatst:

bestellen:

bulbhvac-1.jpg

Geplaatst:

Ik had in de 2.8 namelijk geen asbak. Nu, met nalopen en wat reparatie van enkele kleine dingetjes, heb ik er een asbak in laten zetten bij de dealer.

Echter: geen verlichting en dat komt ook mij vreemd voor. Mag toch aannemen dat als de dealer een nieuwe asbak monteert, de verlichting daarvan in orde is? Vandaar de vraag.

Geplaatst:

of het kabeltje is onder het middenconsole gestopt omdat er bv een armleuning inzat. Misschien vind je hem als je de manchet van je versnellingspook loshaalt. Hij MOET er zijn!

Geplaatst:

Raucher Pakket was destijds een (grats?) optie. Misschien dat het kabeltje echt ontbreekt bij auto zonder die optie? Kan het me niet voorstellen, maar je weet nooit :(

Geplaatst:

in dat geval kan je van het lampje van je aansteker een draadje tappen met een stekkertje waarop het lampie past

Geplaatst:

Wellicht is er gewoon een asbakje ingezet. (heb ik ook gedaan :( ) zonder de verlichting aan te koppelen. Indien de asbak standaard er in zit is het altijd verlicht namelijk

Geplaatst:
of het kabeltje is onder het middenconsole gestopt omdat er bv een armleuning inzat. Misschien vind je hem als je de manchet van je versnellingspook loshaalt. Hij MOET er zijn!

Zou ik niet doen, op aansteker staat permanente spanning.

gr rob

Geplaatst:

Zou ik niet doen, op aansteker staat permanente spanning.

gr rob

ik bedoel: op het Lampje van de aansteker inderdaad. Niet op de aansteker zelf.

Geplaatst:

het kan zonder je console los te halen volgens mij. zijflappen openhalen, lampje uit de aansteker halen. Tapklemmetjes op de draad zetten en hiervan part 1 bestellen en verbinden. Past een lampje op. die weer geleiden naar asbak. klinkt ingewikkeld, is het niet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen