Ga naar inhoud

Z10?

Remmuz

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

het is een artist impression, vind het zelf een beetje een kruising tussen een Z4 en een M1

superz3ry.jpg

• Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Wanneer laten ze nou eens die zielig kijkende Z4 koplampen varen? Ik heb een tijdje terug toch goede dingen gezien... maar dit is weer de oude zooi

Geplaatst:

<Zucht>........... Dit is gewoon een artists impression hoor, niks officieels van BMW :huh:

Geplaatst:

oh............. en btw, ik vind het een heel geslaagd ontwerp, kan zo de oficiele tekentafels op <_<:huh:

Geplaatst:
oh............. en btw, ik vind het een heel geslaagd ontwerp, kan zo de oficiele tekentafels op ;) :huh:

En om dat uit alle macht te voorkomen...... ^_^ deze posts <_<

Geplaatst:

en bromsnor eruit!

Geplaatst:

Volgens het Januari nummer van Car and Driver moet het een directe concurent worden van de Aston martin DB9. Prijskaartje rond de 150000 dollar.

In het zelfde nummer ook een aardige vergelijkende test tussen een M5, CLS 55 AMG en een Cadillac STS-V.

De M5 eindigde op de eerste plaats.

M5 kost overigens maar 85000 in de US, kleine 73000 euro. Grrrrrr

Geplaatst:

doet u mij toch maar deze... veel meer BMW smoel dan wat boven staat. (niet dat ie lelijk is, integendeel)

1.jpg

bmw-z9-6m.jpg4027457571.jpg

Geplaatst:

Ja ......... dat is een oude bekende ;) De roadster uitvoering van dezelfde ontwerper is ook geweldig -_-

Het enige wat ik aan de tekening in Remmuz' post niet geslaagd vind is het gare Z4 knipperlichtje ^_^ , voor de rest........ doe maar die maar

Geplaatst:

Enne........ voor image doeleinden........ get rid of the Freddy Mercury type!!! ^_^

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen