Ga naar inhoud

Staat hij bij jou omhoog of hangt die...

sledgehammer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee, deze schunnige titel is niet mijn idee. :huh:

Het gaat zich om de HB3 lamp van het grootlicht. Is deze bij jullie omhoog gericht, of omlaag? Bij mij omhoog, bij SuperDuper omlaag. Maar ik heb destijds de koplampen gedemonteerd, en SD heeft xenon lampen geplaatst. Dus wij weten het ook niet meer.

omhoog1wl.jpg

• Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Volgens mij hoort hij omhoog te staan, het plaatje waar de lamp in zit kan ook maar op 1 manier vastgeschroeft. :huh:

Geplaatst:
Volgens mij hoort hij omhoog te staan, het plaatje waar de lamp in zit kan ook maar op 1 manier vastgeschroeft. :huh:

Ja, dat dacht ik ook al, wist ik niet meer zeker.

Geplaatst:
Bij mij staat hij omhoog :D en zo hoort hij ook :muur:

Bij mij omlaag, maar ja het is dan ook 's morgens vroeg... :foto:

Nee, ff serieus, hij staat omlaag, en nou? B)

Geplaatst:

Ik had kunnen weten dat je het echt zou doen Danny! :schater::schater:

Ik heb nog niet eens gekeken... maar ik dacht ze bij mij beide naar beneden stonden. Ik zal een ;s ochtends vroeg kijken of hij rechtop staat, of als ik naast een aantrekkelijke Z4 parkeer misschien? :muur: B) :schater:

Geplaatst:

Maakt niets uit, gaat over grootlicht, de stand van de gloeidraad wordt er niet anders van.

Zelfs bij dimlicht zou het niet uit maken omdat de afscherming in de reflector zit en niet in de lamp zelf.

Gewoon zo monteren dat je hem van buitenaf kunt wisselen, zonder het lamphuis te hoeven verwijderen.

JCK

Geplaatst:
Ik zie hier ook dat ze naar beneden staan

boven én beneden ;)

07_1_b.JPG

Geplaatst:

klopt inderdaad ;) ik had alleen op het dimlicht gelet. Maar de lamp ligt iig niet op z'n kop en het dimlicht zit naar beneden. Maar ja, als het toch niet uitmaakt, waar lullen we dan nog over :angry:

Geplaatst:
Maar ja, als het toch niet uitmaakt, waar lullen we dan nog over :angry:

hohoho, lullen over dingen die niet uitmaken, daar bestaat dit forum voor een groot deel van ;)

:schater:

Geplaatst:
Ja, al die velgen en uitlaten, wat maakt het uit. :angry: Het kwam zo ter sprake, en dan open je er gewoon een topic over. ;)

Of een poll.................. :schater::schater:

Geplaatst:
Maakt niets uit, gaat over grootlicht, de stand van de gloeidraad wordt er niet anders van.

Zelfs bij dimlicht zou het niet uit maken omdat de afscherming in de reflector zit en niet in de lamp zelf.

Gewoon zo monteren dat je hem van buitenaf kunt wisselen, zonder het lamphuis te hoeven verwijderen.

JCK

Lampen kunnen er toch maar op 1 manier in gezet ;)

Geplaatst:

Dat klopt, maar het amber kleurige deel zit achterop de reflector geschroefd en die kan ook in meerdere standen worden vastgezet, hierdoor veranderd ook de stand van de lamp, voor het lichtbeeld maakt het niet uit.

JCK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen