Ga naar inhoud

Visioflex ruitenwissers


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou das lekker dan, gereageerd zoals je aangaf en dan in de spambox terecht komen.

Anne

Anne, als jij eerder was, en dat kan zeker als ik dit zo lees, dan zijn de mijne voor jou. Ik krijg a.s. vrijdag een nieuwe set en zou ze alleen maar wegleggen voor een volgende keer wisselen. Ik sta ze graag af aan je, want ik heb heel lang om ze alsnog te bestellen.

DJ, naar Anne!

Link naar reactie
Lief aangeboden Rob :m: , gaat me niet om de wissers gaat me om het principe.

Anne *reeds een tijdje in de bitch mode* smiley31.gif

Anne, doe me een lol... ze zijn voor jou.

En die bitch mode, och, dat mag, iedere maand weer. Is het echter structureel, dan moeten we onder het genot van een borrel maar eens praten, in Limburg. Of dat helpt, geen idee...

Link naar reactie
allen verkocht...

sorry als ik mailtjes niet gezien heb. Ze waren in de spambox gekomen. Ruben Rob en Chris waren er ook wel erg snel bij :thumbup:

Ik kreeg ze voor 30 euro destijds bij een bestelling van 10 setjes. Men kan natuurlijk een nieuw inkoopactie houden ;)

Overigens heb ik nog wel een setje voor volkswagens (en waarschijnlijk ook wel andere merken, een kwestie van opmeten)

Dat is goedkoop :P , heb ze vorigemaand gekocht voor ca 63 euro :thumbup: ( 1 set) maar werken wel perfect, en wat een uitzicht naar voren :thumbup:

Link naar reactie
name='Richard B' date='10 Aug 2006, 21:07' post='72341']Dat is goedkoop ;) , heb ze vorigemaand gekocht voor ca 63 euro :thumbup: ( 1 set) maar werken wel perfect, en wat een uitzicht naar voren :P

Dat is een belachelijke prijs!! Zie hier.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 9 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.