Ga naar inhoud

Visioflex ruitenwissers


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@DJLeonardo, 2x dezelfde voor de Z3 2.8 '97 thnx

dit betekent m.i. 2 sets ruitenwissers dus in totaal 4 losse waarvan er 2 stuks voor de linkerwapper zijn en 2 stuks voor de rechterwapper zijn. nou weet ik niet meer hoe ik het nog duidelijker moet uitleggen misschien zo : // en // . ;)

voor de andere z3 leden : mee bestellen want dan wordt het misschien nog interessanter. :angry:

Link naar reactie
Frans en Martijn: gaat het om 2x dezelfde? Dus voor de Z3? of ook voor een ander type auto?

O, excuus. :smart:

Voor een VW Bora en mijn Z3.......... Ik had niet gekeken of het voor een ander type auto anders zou zijn.

Mocht dit een probleem worden, dan hou ik het op 1 set. Anders 2, 1 keer z3 en 1 keer bora.

Link naar reactie

juist, de man (van de wappers) merkte terecht op in zijn reactie dat dat idd verschilt (ook in prijs) ikzelf heb b.v. ook voor de Golf3 nodig en die zijn wat duurder helaas. Ik pas de start-post aan.

Kom op mensen nog 1 dan hebben we d'r 10

Link naar reactie

Oke d'r is bericht:

ALLE visioflexen kosten nu 28 euro dat is voor de Z3 in reductie van 2 euro. Maar voor andere modellen van VW en reductie van 6 euro. Het hele pakket wordt gratis bij mij thuisbezord.

Ivo, ik moet nog even vragen of ie jouw wissers apart wil doen. Ik verwacht dat ie daar dan extra voor vraagt. Ik kan het ook voor je doen vanuit NL. Is vast iets goedkoper. Zeg het maar.

Mochten als er ineens toch nog mensen mee willen doen dan heb je tot vanavond nog de kans.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.