Ga naar inhoud

BMW Z3 MCoupé


dks

Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je hebt KW geloof ik he, heb wel eens gelezen dat die voor aan de binnenkant meer plaats nodig hebben, denk echter met de BBS LM in 8,5J ET30 geen probleem die komen nm maximaal naar buiten heb je aan de binnenkant geen problemen.

Alle combinaties (10J ET30 met 30mm verbreding dus 10J ET0 en 9,5J ET32 met 30mm ietsje smaller dan de 10j dus veel minder mooi) die ik je doorgeven heb lopen niet aan zoals gezegd zelfs met mijn maximaal verlaagde H&R gewinde no probs, zeker niet met de kleine 18 inch, bij het grote 19 inch wiel qua afrolomvang wil ie voren in de wielkast nog wel eens het plastic randje van de binnenwielkast toucheren. Bij 18 inch nergens geen probleem!! Je kunt zelfs achter voor de 11J velg met ET 13 gaan maar die heb ik nooit geprobeerd omdat je daar zo'n brede band moet monteren dat je alleen maar onderstuur hebt door de maximale grip :rolleyes:

Link naar reactie

Ik zou achter voor de 255 gaan en aan de voorkant de 225, anders wordt het verschil voor/achter te groot met weer dat vervelende onderstuur, verder kun je met de Dunlop 255 achter zeker nog 30mm verbreder bijzetten voor het optimale resultaat, maximaal breed zonder aanlopen. :huh:

Daarnaast is de 265 weer ietsje slechter in vergelijking tot de originele afrolomvang, lees dus minder trekkracht ;)

Trouwens heb nog een setje nieuwe H&R verbreders in 30mm te koop eventueel!! :huh:

greetzzz,

Pierre

Link naar reactie
Ik zou achter voor de 255 gaan en aan de voorkant de 225, anders wordt het verschil voor/achter te groot met weer dat vervelende onderstuur, verder kun je met de Dunlop 255 achter zeker nog 30mm verbreder bijzetten voor het optimale resultaat, maximaal breed zonder aanlopen. :huh:

Daarnaast is de 265 weer ietsje slechter in vergelijking tot de originele afrolomvang, lees dus minder trekkracht :huh:

Trouwens heb nog een setje nieuwe H&R verbreders in 30mm te koop eventueel!! ;)

greetzzz,

Pierre

Alweer :huh: ;)

De spoorverbreders boom achter in de tuin????

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.