Ga naar inhoud

Kap open vandaag ?


Albert

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:D

Gister niet eens de weg op durven te gaan met mijn eigen Z, dus die van mijn ouders maar gepakt. :lol: Vandaag de wintervelgjes eronder, en nu pas merk ik het verschil in comfort. Ook het gekraak en gepiep is helemaal verdwenen, was toch echt het aanlopen van de band.

11rn.jpg

28xk.jpg

35lh.jpg

Hij moest nog een stukje inveren btw. :D

Link naar reactie
Hoewel de BBS hele mooie zijn vind ik persoonlijk de 18" Alpina replica's toch wel heeeel mooi :D

Dat is waar, staan ook heel goed onder de Z net zoals bij andre.

Ze liggen nu onder een 7 serie ik weet de et waarde niet maar als ik "tijd" heb zal ik ze eens passen onder roodkapje :lol:

Link naar reactie
Hoewel de BBS hele mooie zijn vind ik persoonlijk de 18" Alpina replica's toch wel heeeel mooi :D

Dat is waar, staan ook heel goed onder de Z net zoals bij andre.

Ze liggen nu onder een 7 serie ik weet de et waarde niet maar als ik "tijd" heb zal ik ze eens passen onder roodkapje ;)

Normaalgesproken vind ik kruisspaak mooier, maar deze niet. Bovendien zin Alpina's wel heel erg mooi hoor <_<

Maar zover ik weet zijn 5 en 7 serie velgen niet uitwisselbaar met andere BMW's vanwege een veel lagere ET waarde. (tja goed les gehad van de velgen koning :angry: uit het zuiden des lands)

Link naar reactie
Hoewel de BBS hele mooie zijn vind ik persoonlijk de 18" Alpina replica's toch wel heeeel mooi ;)

Dat is waar, staan ook heel goed onder de Z net zoals bij andre.

Ze liggen nu onder een 7 serie ik weet de et waarde niet maar als ik "tijd" heb zal ik ze eens passen onder roodkapje ;)

Normaalgesproken vind ik kruisspaak mooier, maar deze niet. Bovendien zin Alpina's wel heel erg mooi hoor <_<

Maar zover ik weet zijn 5 en 7 serie velgen niet uitwisselbaar met andere BMW's vanwege een veel lagere ET waarde. (tja goed les gehad van de velgen koning :angry: uit het zuiden des lands)

Niet altijd waar............. :D

Link naar reactie

Daar neem je toch een lekkere secretaresse voor!?!?

Nou heb je overigens weer over GRATIS sex. Wat moet jij thuis allemaal neerleggen voor wat actie? :lmao: ;) :)

p.s. heb in mijn vorige baan binnen 2 jaar 6 keer van secretaresse gewisseld. Elke keer krijg je lekkere dames die de verkoop doen voor het uitzendburo en van die droge peren bij de sollicitatie. Hebben jullie dat nou ook?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.