Ga naar inhoud

Eerste post, eerste Z3


Eus!

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Wel een donkerblauwe dan want lichtblauwe zijn er niet tenzij hij hem verft, zeer mooie ZzZ trouwen Eus, de complimenten, als je eens wil zien hoe een blauwe softtop eruit ziet kom je maar eens naar een Meet & Greet in de buurt.

Ik heb een donkerblauwe met beige interieur en donkerblauwe softop. :muur:

Link naar reactie
Wel een donkerblauwe dan want lichtblauwe zijn er niet tenzij hij hem verft, zeer mooie ZzZ trouwen Eus, de complimenten, als je eens wil zien hoe een blauwe softtop eruit ziet kom je maar eens naar een Meet & Greet in de buurt.

Ik heb een donkerblauwe met beige interieur en donkerblauwe softop. <_<

Tuurlijk donkerblauw! ik had niet eens aan een lichtblauwe gedacht -_-

Een Meet & Greet in de buurt.... altijd ok!!

Ik moet nog een beetje thuis geraken in de Z3 -tjes hoor... :)

Link naar reactie
De auto is bijna helemaal naar mijn zin op de beige softtop na...

ik zou deze eigenlijk graag vervangen voor een blauwe maar ben niet zeker of deze combinatie past bij het beige interieur

Ik vind deze combi heel erg mooi, zou hem zelf nooit vervangen voor een donkerblauwe kap, staat erg chique nl.

Hans

Link naar reactie
Ik vind deze combi heel erg mooi, zou hem zelf nooit vervangen voor een donkerblauwe kap, staat erg chique nl.

Hans

Ik ben ook nog zeer aan het twijfelen en ik wil ook pas in het voorjaar de top vervangen.

Overigens dank aan allen voor het welkom -_-

@Marcoz3

Natuurlijk gaan we elkaar een keertje tegen komen!

Mijn Z is trouwens ook een automaat hoor...

Bjr 05-1997

NL kenteken: 04-2005

KM: 100.900

Verder alle opties (behalve cruise control <_< )

Zoiets duzzz......

Link naar reactie
Dat is voor een betaalbaar bedrag in te bouwen, orgineel.  <_<

Topic

Geraffineerd, Sledge, en een goed Z3 Forum Member waardig om met de cruise control te beginnen. Dan de nieuwe Member langzamerhand leiden naar M-spiegels, rolbeugels en veel meer chrome.

Dan voorzichtig over naar 30 mm Eibach verlaging, 30 mm H&R spoorverbreders, allemaal nog onschuldig, om vervolgens keihard toe te slaan met 18" Schnitzers of BBS, een Hamann H2 HT en niet te vergeten een 2x 70 mm RVS Eisenmann.

De nekslag is een jaar gratis lidmaatschap van de L&B Alliance, dat na dat jaar stilzwijgend overgaat in een Lifetime Membership ad € 850 per jaar.

Mijn complimenten. -_- :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.